Jump to content

skąd 12V ACC w komorze silnika w OBK EU


nx7400

Recommended Posts

Jak w temacie: skąd w komorze silnika wziąć +12 załączane stacyjką w pozycji ACC? Obnmierzyłem skrzynkę bezpieczników pod maską, ale +12 ACC nie znalazłem. Nie chciałbym się przebijać do przedziału pasażerskiego, do zapalniczki...  OBK wersja EU (diesel).

Edited by nx7400
Link to comment
Share on other sites

jesli chodzi o montaz jakiegos zegara to podpiinaj sie pod zegarek na desce i tam masz opiske i acc,po przekreceniu kluczyka o jeden skok powinien zegar swiecic, bez koniecznosci wlaczania zaplonu,pzdr

Edited by kamilwro
Link to comment
Share on other sites

Nie, chodzi o sterownik do świateł dziennych. Nie chcę przebijać się przez gródź.


Naprawdę nikt nie wie? Może przyjamniej jakiś link do schematu? Mam tylko do wersje US.

Edited by nx7400
Link to comment
Share on other sites

Podłącz wprost do akumulatora. Ja tak zrobiłem.

Zapalają się same dopiero po uruchomieniu silnika (sterownik wychwytuje skok napiecia na akumulatorze). Sterujący do jednej lampy (L lub P) do postojówek (jak tylko włączysz postojówki to dzienne gasną). Podpięcie bezpośrednio pod aku powoduje, że świecą jeszcze około 60s po wyłączeniu silnika. Nie przeszkadza mi to a w nocy mam jeszcze chwilę jasno w garażu lub gdzie tam auto stoi. 

Edited by Paweł951
Link to comment
Share on other sites

Podłącz wprost do akumulatora. / świecą jeszcze około 60s po wyłączeniu silnika.

Niestety, moje (Osram) przy takim podłączeniu świecą non-stop.

Edited by nx7400
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...