kancelista1 Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 Witam forumowiczów. Czy ktoś miał do czynienia z podobnym problemem, jaki mi się przytrafił, a jeśli tak, to co zrobił? Od mniej więcej roku mam problem ze skręcaniem auta w prawo. Rzecz o tyle dziwna, że po zmianie i wyważeniu kół zarówno z przodu jak i z tyłu, testowaniu kół zimowych i letnich, problem nie chce zniknąć. Czekałem na możliwość dostania się do najlepszej maszyny od geometrii w Poznaniu i doczekałem się, ale problem niestety nie zniknął. Dziwne jest to, że po w miarę szybkim najechaniu na tory tramwajowe lub kolejowe czasem problem eliminuje się sam i auto jest nieprawdopodobnie stabilne jeśli chodzi o tor jazdy. Niestety, to działa jedynie na krótką metę . Co Waszym zdaniem powinienem zrobić, żeby sprawę rozwikłać? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avic Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 1) Jeździć więcej po torach 2) Dać komuś zawias do przejrzenia. Luzów gdzieś tam nie masz? Nie pokrzywiłeś czegoś przypadkiem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knurek1111 Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 Masz problem bo auto skręca (ściąga) w prawo czy ciężko wchodzi w skręt (w prawo)? Pewnie jakieś luzy - może na tylnych gumach przednich wahaczy? Pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kancelista1 Posted June 4, 2014 Author Share Posted June 4, 2014 1) Jeździć więcej po torach 2) Dać komuś zawias do przejrzenia. Luzów gdzieś tam nie masz? Nie pokrzywiłeś czegoś przypadkiem? No bardzo dziękuję, ale nie bardzo wiem, co to jest "zawias":). Zawias w drzwiach to jeszcze tak, ale pewnie nie o ten zawias chodzi:). Masz problem bo auto skręca (ściąga) w prawo czy ciężko wchodzi w skręt (w prawo)? Pewnie jakieś luzy - może na tylnych gumach przednich wahaczy? Pozdr. Auto ściąga w prawo przy puszczonej swobodnie kierownicy. Testy robiłem wieeeelokrotnie na długich prostych bez nachylenia i efekt, cholera jasna, zawsze ten sam, oprócz bardzo rzadkich sytuacji, kiedy przejechałem tory i na krótko efekt był porażająco fantastyczny:). Link to comment Share on other sites More sharing options...
slesz Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 zawias = zawieszenie może coś się pokrzywiło - a opon nie zdziera jakoś nierówno? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kancelista1 Posted June 4, 2014 Author Share Posted June 4, 2014 zawias = zawieszenie może coś się pokrzywiło - a opon nie zdziera jakoś nierówno? A dziękuję, dziękuję za ten zawias:). Dziwne, ale opony jakoś zdzierają się równo.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
morda4u Posted June 6, 2014 Share Posted June 6, 2014 Możesz jeszcze zamienić przednie koła lewe z prawym i zobacz co będzie. Druga sprawa to ustawienie geometrii. Mi też fachowcy na super maszynie ustawili wszystko na zielono (w granicach normy) i dalej jechał na prawo. Poszedłem do innych bardziej fachowych fachowców, którzy mieli jakąś starą maszynę i teraz jedzie prosto. A jakbym chciał to by też wykręcili żeby w lewo jechał. Wszystkie ustawienia są oczywiście dalej na zielono czyli w normie. Pozdr. morda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now