Jump to content

Legacy EJ20GN zieje w bagnet ,stracil moc


Mateusz Maroszek

Recommended Posts

Witam.Mam problem z silnikiem w moim legacy otoz silnik stracil moc, po odkreceniu korka badz wyciagniecia bagnetu silnik zieje i pobiera bardzo duzo oleju okolo 1 litra na 500km. Co moze byc przyczna tych zjawisk??? Jest to moje pierwsze subaru i mam go dosc krotko.

Link to comment
Share on other sites

Opisane objawy kwalifikują silnik do remontu,ale to "diagnoza" internetowa.LPG w aucie jest?Zawory były regulowane?Kopci z wydechu?

Bez wizyty w warsztacie i pomiarze ciśnienia sprężania i innej diagnostyki się nie obejdzie.

Współczuję. :(

Link to comment
Share on other sites

Zawory nie byly regulowane.W aucie jest LPG.Jutro pomierze cisnienie na cylindrach. Dodam jeszcze ze stalo sie to dosc nagle wiec wykluczam ze poprostu skonczyl sie silnik chyba ze pekl ktorys pierscien.Tak z wydechu kopci na niebiesko tak jakby spalal olej wiec podejrzewam uszczelke pod glowica.

Link to comment
Share on other sites

Przy uszczelce raczej nie będzie kopcił na niebiesko i żarł oleju,nie w Subaru.

Mogły się powypalać zawory,gniazda.Falowały wolne obroty?Miałeś szarpanie przy przyspieszaniu?Duży przebieg na LPG?

Tak czy inaczej silnik do wyjęcia i rozbiórki.

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem jaki jest przebieg na lpg na szafie jest okolo 300tys ale tak naprawde to nikt nie wie ile ma przejechane ;)Tak wydawalo mi sie jakby lekko poszarpywal na wyzszych obrotach. Jakie wogole powinno byc sprezanie na cylindrach? Gdzie mozna znalezc jakis manual odnosnie tego silnika? I na co zwrocic uwage przy rozbieraniu?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...