jaszyn Opublikowano 13 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 (edytowane) Powyżej max może być jedynie na gorącym, najwyżej do wcięcia na bagnecie. tylko że w nowym chyba nie ma wcięcia, są tylko dwie kropki/dziurki później tylko "skręt" spirali jak w DNA Edytowane 13 Czerwca 2014 przez jaszyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_adi Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Z chęcią poznałbym stanowisko SIP odnośnie oleju Motul 300V 5W30. Można nim zalewać czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 13 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Z chęcią poznałbym stanowisko SIP odnośnie oleju Motul 300V 5W30. Można nim zalewać czy nie? Jeżeli spełnia wymagania producenta w kwestii klasyfikacji lepkościowej i jakościowej to TAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_adi Opublikowano 13 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Z chęcią poznałbym stanowisko SIP odnośnie oleju Motul 300V 5W30. Można nim zalewać czy nie? Jeżeli spełnia wymagania producenta w kwestii klasyfikacji lepkościowej i jakościowej to TAK Właśnie taką odpowiedź uzyskałem z działu technicznego. Olej przewyższa wymagania jakościowe ale nie posiada karty z oznaczeniem norm więc ten olej odpada, przynajmniej dla auta na gwarancji. Zaopatrzyłem się już w Millersa CFS 5W40 NT. Jakość ta sama i jest oznaczony odpowiednimi normami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 tylko że oleje typu motul 300v powinny być zmieniane co max 1000km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_adi Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 tysiąc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 To jakieś straszne dziadostwo musi być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepe Dragunov Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 tylko że oleje typu motul 300v powinny być zmieniane co max 1000km. Bez przesady, ja po lecie zlałem v300 15W50, przebieg 3000km, lepkość nadal dobra, po zapachu nie czuć przepalenia, kwestia raczej kto jak używa. Wierzę, że nawet po 300km może być już przepracowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 tylko że oleje typu motul 300v powinny być zmieniane co max 1000km.A skąd takie wskazówki?... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_adi Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Chyba w tej liczbie zabrakło jednego zera i koledze chodziło raczej o 10.000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinK Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Ja dla czystości sumienia zmieniam motula co ~5000 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 nie, celowo napisałem 1000 km. to olej wyczynowy, a nie do dupowozu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 nie, celowo napisałem 1000 km. to olej wyczynowy, a nie do dupowozu.Ale skąd te zalecenia? Sam wywnioskowaleś? Ktoś Ci doradził? Czy może w gwiazdach zapisane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Wydaje mi się że informacja o tym 1000km wynika z zalecenia, że ten olej w warunkach "wyścigowych" powinien być zmieniany albo po każdym "weekendzie wyścigowym" lub 1000 km. Interwał odnosi się jednak do ciężkiego upalania a nie do normalnego użytkowania. Informację taką widziałem gdzieś kiedyś w czeluściach internetu jak szukałem informacji na temat Motula. Może dlatego kolega napisał o tym 1000 km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 (edytowane) http://www.goapr.com/products/motul_oil_300v.html wedlug tego co tu jest napisane to 300v powinien byc wymieniany kazdorazowo po mocnym upalaniu na torze , lub co 3000 mil gdy agresywnie jezdzimy ,lub co 5000 mil jezeli nie upalamy i nie jezdzimy agresywnie Edytowane 18 Października 2014 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 http://www.goapr.com/products/motul_oil_300v.html wedlug tego co tu jest napisane to 300v powinien byc wymieniany kazdorazowo po mocnym upalaniu na torze , lub co 3000 mil gdy agresywnie jezdzimy ,lub co 5000 mil jezeli nie upalamy i nie jezdzimy agresywnie No wlasnie. Podobnie twierdzą eksperci/ inżynierowie olejowi..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi