Skocz do zawartości

Czy Forester my00 ma stały naped?


Artur1020

Rekomendowane odpowiedzi

 

Hamowaliście po 2 koła? Dziwne.

 

bynajmniej. W ośce zawsze testy robili u mnie osiami i wyniki były z obu kół równolegle podawane.

W Forku robią po 1. kole, a druga strona kręci się do tyłu.

 

 

 

ale nie spotkałem stacji z czterema rolkami.

a ja owszem, tyle że rolki były mobilne, tzn przynoszone i podstawiane pod drugą oś

 

Fakt o tym nie pomyslalem, mamy tez blachy takie rolki chodz naprawde rzadko uzywane moze przy mnie 3-4 razy sie to zdarzylo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie osobiście tez nie spotkałem na stacji diagnostycznej dodatkowych rolek a forkiem jak byłem na przeglądzie to na płytach  ;)   W pracy za to mimo programu w rolkach 4x4 to dodatkowe "mobilne" też mamy  ;)  i stosujemy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego pisząc o przycisku snow wnioskuje że masz automat. W takim razie działa twój napęd trochę inaczej niż w manualu gdzie jest centralna wiskoza. Jednak to o czym piszesz z wyskakiwaniem z rolek niech Cię nie zdziwi bo tego efektu w tym badaniu nie uświadczysz ani w AT ani w manualu. Co innego gdybyś sam próbował wyjechać autem dodając gazu. Rolki kręcą się zbyt wolno by spiąć napęd do działania tyłu (lub przodu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

W Forku robią po 1. kole, a druga strona kręci się do tyłu.

 

No o tym właśnie pisałem

 

 

 

a ja owszem, tyle że rolki były mobilne, tzn przynoszone i podstawiane pod drugą oś
  

To jest standardowe wyposażenie każdej stacji... Chodziło mi o 4 rolki pomiarowe.

 

 

 

A co jeśli w tylnym mechanizmie różnicowym jest szpera?

Jeśli Maras twierdzi, że nic się nie stanie (a GT/WRX mają przecież spięty tył), to w pełni mu ufam. Jeśli jednak uważasz inaczej, zawsze możesz poprosić o zmierzenie opóźnieniomierzem, który też jest standardowym wyposażeniem stacji, montowany w środku auta lub

 

 

forkiem jak byłem na przeglądzie to na płytach
 

 

W każdym razie, dla wszystkich obawiających się o wiskozy: Nie bądźmy hipokrytami. Przy jeżdżeniu bokami na śliskim wisko pracuje duuużo ciężej, niż przy jakimkolwiek badaniu hamulców... 

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A powiedzcie czy sa jakies negatywne skutki jazdy z odpietym tylnym napedem poprzez wsadzenie bezpiecznika?

Pytanie takie padała niejednokrotnie... i w zasadzie nikt nie jest w stanie stwierdzić jednoznacznie, bo nikt tego nie robił na dłuższą metę. Mnie zapytał o to znajomy w kontekście oszczędzania paliwa w lecie, jak 4x4 nie jest potrzebne ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie takie padała niejednokrotnie... i w zasadzie nikt nie jest w stanie stwierdzić jednoznacznie, bo nikt tego nie robił na dłuższą metę. Mnie zapytał o to znajomy w kontekście oszczędzania paliwa w lecie, jak 4x4 nie jest potrzebne ..

Jak się chce mieć rozłączany napęd, to się nie kupuje Forestera, tudzież innego Subaru :)

Edytowane przez szamann1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...