Artur1020 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Hamowaliście po 2 koła? Dziwne. bynajmniej. W ośce zawsze testy robili u mnie osiami i wyniki były z obu kół równolegle podawane. W Forku robią po 1. kole, a druga strona kręci się do tyłu. ale nie spotkałem stacji z czterema rolkami. a ja owszem, tyle że rolki były mobilne, tzn przynoszone i podstawiane pod drugą oś Fakt o tym nie pomyslalem, mamy tez blachy takie rolki chodz naprawde rzadko uzywane moze przy mnie 3-4 razy sie to zdarzylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzlo Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgadza sie osobiście tez nie spotkałem na stacji diagnostycznej dodatkowych rolek a forkiem jak byłem na przeglądzie to na płytach W pracy za to mimo programu w rolkach 4x4 to dodatkowe "mobilne" też mamy i stosujemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Kolego pisząc o przycisku snow wnioskuje że masz automat. W takim razie działa twój napęd trochę inaczej niż w manualu gdzie jest centralna wiskoza. Jednak to o czym piszesz z wyskakiwaniem z rolek niech Cię nie zdziwi bo tego efektu w tym badaniu nie uświadczysz ani w AT ani w manualu. Co innego gdybyś sam próbował wyjechać autem dodając gazu. Rolki kręcą się zbyt wolno by spiąć napęd do działania tyłu (lub przodu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 są rolki nie hamowane (mobilne )które podkłada się pod kola i tak sprawdzają 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur1020 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 czasem sie zastanawiam czy ktos przczytal juz powyzsze wypowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 czasem sie zastanawiam czy ktos przczytal juz powyzsze wypowiedzi a no faktycznie sorki nie zauważyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur1020 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Nie no kazda wypowiedz sie liczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 W Forku robią po 1. kole, a druga strona kręci się do tyłu. No o tym właśnie pisałem a ja owszem, tyle że rolki były mobilne, tzn przynoszone i podstawiane pod drugą oś To jest standardowe wyposażenie każdej stacji... Chodziło mi o 4 rolki pomiarowe. A co jeśli w tylnym mechanizmie różnicowym jest szpera? Jeśli Maras twierdzi, że nic się nie stanie (a GT/WRX mają przecież spięty tył), to w pełni mu ufam. Jeśli jednak uważasz inaczej, zawsze możesz poprosić o zmierzenie opóźnieniomierzem, który też jest standardowym wyposażeniem stacji, montowany w środku auta lub forkiem jak byłem na przeglądzie to na płytach W każdym razie, dla wszystkich obawiających się o wiskozy: Nie bądźmy hipokrytami. Przy jeżdżeniu bokami na śliskim wisko pracuje duuużo ciężej, niż przy jakimkolwiek badaniu hamulców... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur1020 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 A powiedzcie czy sa jakies negatywne skutki jazdy z odpietym tylnym napedem poprzez wsadzenie bezpiecznika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 A powiedzcie czy sa jakies negatywne skutki jazdy z odpietym tylnym napedem poprzez wsadzenie bezpiecznika? Pytanie takie padała niejednokrotnie... i w zasadzie nikt nie jest w stanie stwierdzić jednoznacznie, bo nikt tego nie robił na dłuższą metę. Mnie zapytał o to znajomy w kontekście oszczędzania paliwa w lecie, jak 4x4 nie jest potrzebne ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur1020 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 I jezdzil? nic mu nie bylo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 I jezdzil? nic mu nie bylo? Właśnie nie zaryzykował... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 (edytowane) Pytanie takie padała niejednokrotnie... i w zasadzie nikt nie jest w stanie stwierdzić jednoznacznie, bo nikt tego nie robił na dłuższą metę. Mnie zapytał o to znajomy w kontekście oszczędzania paliwa w lecie, jak 4x4 nie jest potrzebne .. Jak się chce mieć rozłączany napęd, to się nie kupuje Forestera, tudzież innego Subaru Edytowane 9 Czerwca 2014 przez szamann1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Jak się chce mieć rozłączany napęd, to się nie kupuje Forestera. Może, nie wiem. IMO nie kupuje się wcale Subaru w takiej sytuacji, jest wiele fajniejszych aut. Pytanie dotyczyło jednak outbacka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się