Skocz do zawartości

Czy Forester my00 ma stały naped?


Artur1020

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem w sumie zielony w "4x4".
Kupilismy Forester s-turbo z mysla ze jest to auto w pelni 4x4, co mnie zaniepokoilo to to ze na przegladzie na rolkach normlanie krecilo przednimi kolami gdy tyl stal sobie spokojnie w miejscu. Wydawalo mi sie ze rasowe 4x4 powinno "zepchnac" z rolek.
Czy dobrze mysle?

czy jest ten napewd jakos dolaczany od predkosci lub cos?
Jutro jeszcze sprawdze na grzaskim podlozu pod gorke czy sam przod mieli czy 4 kola beda mielic/odpychac go.
czy moze 4 beda mielic/pchac tylko po wlaczeniu blokady "snow"?
Prosze o wyrozumialosc, tym bardziej ze nie bardzo moglem znalezc jakas odpowiedz :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To normane, nic nie padło, gdy auto jest na luzie kola jednej osi dostaja naped od rolek to druga os sie nie kreci, takie powolne krecenie jedna osia obciaza viscoze jak jazda po kregu. 99% stacji okregowych nie ma rolek pod naped 4x4 i to stala praktyka na badaniach.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale na desce nie wyswietla sie o tym odlaczeniu tylu.
Krotkie pytanie krotka odpowiedz. ;)
Na biegu "N" samochod bedac na rolkach powinnien zostac zepchniety? czy to normlane ze krecilo samymi przednimi kolami?
jak sprawdzic czy naped na te 4 kola dzial? i jak powinnien dzialas? wiskotycznie ze od predkosci spina? czy odrazu od startu czy tylko po wlaczeniu "snow"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To normane, nic nie padło, gdy auto jest na luzie kola jednej osi dostaja naped od rolek to druga os sie nie kreci, takie powolne krecenie jedna osia obciaza viscoze jak jazda po kregu. 99% stacji okregowych nie ma rolek pod naped 4x4 i to stala praktyka na badaniach.

Czyli to "nic" i jest ok, o ile bedzie rwac z 4 pod gorki z piachu bez zadnego przelaczania?

dzieki, ale tam nie ma odpowiedzi na to konkretne pytanie, odnosnie tych rolek

;)