tzd Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 dla przypomnienia regulaminu, na forum SIP nie akceptujemy polecania warsztatów konkurencyjnych dla ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyfer33 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Witajcie.Ja w moim 2.5 2004 automat miałem idenycznyt problem.2 razy wywaliło błąd PO420-usunąłem mini komputerkiem z eBaya.Ok.Po tym czasie było ok i za chwilę rozleciał się katalizator w sumie ok zdarza się.Przy wymianie katalizatorów machanikowi rozleciała się sonda lambda pierwsza.Kupiliśmy Denso ale uniwersalną teoretycznie w sklepie stwierdzili że do Legacy.Błąd nigdy żadna inna jak oryginalna Subaru nie będzie działać poprawnie-auto szarpało od razu wywaliło check.Nie można tak jeździć bo się przegrzewają głowice itp i można narobić straszny gnój.Po zakupie oryginału 800 zł na aledrogo wszystko wróciło do normy oprócz spalania......pali około 2 l więcej niż przed całą operacją.....palił 12.5 w mieście teraz 14.8.....Wiecie czemu tak mam?Muszę chyba zrobić reset kompa jak myślicie???Jak go w ogóle zrobić?Szukałem na forum,ale nie natrafiłem na jasną instrukcję.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 kata Odepnij minusową klemę -dla pewności -na ok . godzinę,naciśnij na chwilę hamulec, potem zapnij klemę , uruchom auto -nie dotykaj gazu, rozgrzej,aż się wentylatory właczą i tyle . Dobrze jest pojeździć kilkadziesiąt km i wtedy zobacz co będzie.pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Muszę chyba zrobić reset kompa jak myślicie???Jak go w ogóle zrobić? Albo programem do diagnozowania,albo przez odłączenie akumulatora na przynajmniej kilkanaście minut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 @@dyfer33, Odepnij minusową klemę -dla pewności -na ok . godzinę,naciśnij na chwilę hamulec, potem zapnij klemę , uruchom auto -nie dotykaj gazu, rozgrzej,aż się wentylatory właczą i tyle . Dobrze jest pojeździć kilkadziesiąt km i wtedy zobacz co będzie. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się