dikdom Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Witajcie. Mam problem z moją maszyną. Po przekręceniu zapłonu co sekundę na ok 1 sekundę i tak w kółko uruchamiają się różne podezespoły (klimatyzacja, wentyalatory, pompa paliwa i jeszcze kilka innych przekaźników się odzywa). Na liczniku bardzo szybko miga "check engine", samochód po odpaleniu działa już normalnie ale "check engine" cały czas miga. Padło podejrzenie na sterownik silnika -wymieniony i jest tak samo. Elektrycznie wszystkie wtyczki przejrzane, popryskane i sprawdzone. W komputerze są dziesiątki błędów (obecnych) mimo wszystko samochód odpala. Jeżeli ktoś kiedyś walczył z podobnym tematem to proszę o podpowiedz bo autko mnie doprowadza do szewskiej pasji.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Rozłącz kostki diagnostyczne pod kierownicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dikdom Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 OBD czy te inne? Do nich nie jest nic podłącząne chyba że chodzi o podłączenie z drugiej strony -bo napewno gdzieś się zaczynają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dikdom Opublikowano 4 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Czy ktoś jeszcze ma jakieś informacje dodatkowe? Jakie kostki trzeba rozłączyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Pod konsolą z lewej strony. W rogu pod zawiasem drzwi, masz zaslepke plastikowa, w kształcie trójkąta. Pod nią, masz wiązkę kabli. Z tej wiązki powinny wystawac luźne kable, najczęściej czarne. Zakończone wtyczkami koloru białego 2 sztuki i chyba 1 wtyczka zielona. Wszystko musi byc rozpięte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mardzin Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zależy który forek. Jeśli SF to czarne i zielone pod kolumną kierownicy mają być rozpięte. W tym przypadku wskazuje to na spięte zielone - tryb diagnostyczny. Rozepnij i będzie cacy (zakładając, że to SF, bo pytając o problem warto by było wspomnieć o jakiego Forka chodzi). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się