maver Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 hej, czy ktoś już może rozpoznawał temat wymiany zegarów w Forku 2.0D MY08-MY12 ze starszych (te niebieskie) na nowsze (te czerwone)? Bo za każdym razem jak patrze na te niebieskie liczniki to mnie coś boli. Chodzi mi głownie o to czy ktoś wie ile taka przyjemność może kosztować i z jakim ryzykiem to się wiąże? Zdobycie takich zegarów to inny problem... Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted May 26, 2014 Share Posted May 26, 2014 @@m4ver będziesz chyba pierwszy przecierał szlak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maver Posted May 26, 2014 Author Share Posted May 26, 2014 na to wygląda... będę niedługo w ASO to się dopytam jakie są prespektywy Link to comment Share on other sites More sharing options...
oz69 Posted May 27, 2014 Share Posted May 27, 2014 Napewno będziesz miał pod górkę. Ale trzymam kciuki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slavok Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 a te zegary nie są takie same jak w imprezie? bo też mam te "piękne" niebieskie i z chęcią bym je podmienił na czerwone, jak coś będziesz wiedział to daj znać... IMO w ASO powiedzą Ci, że nie ma takiej możliwości... Link to comment Share on other sites More sharing options...
maver Posted June 2, 2014 Author Share Posted June 2, 2014 zaiste w ASO powiedzieli: "Ooo Panie... to by trzeba było sprawdzić napięcia, wtyczki i w ogóle rozebrać pół auta. My tego tu nie zrobimy.". Zegary z imprezy nie będą pasowały, gniazdo z tyłu jest to samo z tego co widziałem ale kształt inny. Z resztą te czerwone zegary po lifcie są zupełnie spoko. Jak coś się w temacie posunie to dam znać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oz69 Posted June 6, 2014 Share Posted June 6, 2014 zaiste w ASO powiedzieli: "Ooo Panie... haha. a nie mówiłem serwis standart Link to comment Share on other sites More sharing options...
chmielot Posted June 21, 2014 Share Posted June 21, 2014 Czy już są nowe informacje na ten temat? Też mi to kilka razy przechodziło przez myśl... Nie powinno być najmniejszego problemu według: http://www.subaruforester.org/vbulletin/f115/superacercs-garage-journal-104989/index23.html#post1322702 i http://www.subaruforester.org/vbulletin/f77/2011-optional-instrument-cluster-88954/ Przeczytałem od początku do końca. W skrócie: Wszystkie zegary z imprez/foresterów z MY08+ można ze sobą zamieniać. Instalacja prosta: zdjąć plastik, dwie śrubki wykręcić, kabel przełożyć do nowych zegarów no i wszystko poskładać. Problem: immobilizer trzeba przeprogramować. Stan kilometrów trzeba zaprogramować. Czy może ktoś potwierdzić, że ASO może to bez problemu zrobić? Czy ktoś się orientuje czy to się może gryźć z EcuTek? I jeszcze coś: niby wyświetlacz temperatury i spalania na ekranie w środku nad radiem nie działa aż się je znowu włączy. Czy ktoś może potwierdzić, że ASO powinno dać sobie radę z tym? Link to comment Share on other sites More sharing options...
slavok Posted June 22, 2014 Share Posted June 22, 2014 Aso z takimi rzeczami to raczej nie będzie chciało sobie dać rady hehe, ale takie sprawy jak immo czy stan licznika to każdy ogarnięty w elektronice samochodowej macher ci zrobi. @ericsson T10s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now