maver Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 hej, czy ktoś już może rozpoznawał temat wymiany zegarów w Forku 2.0D MY08-MY12 ze starszych (te niebieskie) na nowsze (te czerwone)? Bo za każdym razem jak patrze na te niebieskie liczniki to mnie coś boli. Chodzi mi głownie o to czy ktoś wie ile taka przyjemność może kosztować i z jakim ryzykiem to się wiąże? Zdobycie takich zegarów to inny problem... Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 @@m4ver będziesz chyba pierwszy przecierał szlak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 na to wygląda... będę niedługo w ASO to się dopytam jakie są prespektywy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oz69 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Napewno będziesz miał pod górkę. Ale trzymam kciuki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 a te zegary nie są takie same jak w imprezie? bo też mam te "piękne" niebieskie i z chęcią bym je podmienił na czerwone, jak coś będziesz wiedział to daj znać... IMO w ASO powiedzą Ci, że nie ma takiej możliwości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver Opublikowano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 zaiste w ASO powiedzieli: "Ooo Panie... to by trzeba było sprawdzić napięcia, wtyczki i w ogóle rozebrać pół auta. My tego tu nie zrobimy.". Zegary z imprezy nie będą pasowały, gniazdo z tyłu jest to samo z tego co widziałem ale kształt inny. Z resztą te czerwone zegary po lifcie są zupełnie spoko. Jak coś się w temacie posunie to dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oz69 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 zaiste w ASO powiedzieli: "Ooo Panie... haha. a nie mówiłem serwis standart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chmielot Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Czy już są nowe informacje na ten temat? Też mi to kilka razy przechodziło przez myśl... Nie powinno być najmniejszego problemu według: http://www.subaruforester.org/vbulletin/f115/superacercs-garage-journal-104989/index23.html#post1322702 i http://www.subaruforester.org/vbulletin/f77/2011-optional-instrument-cluster-88954/ Przeczytałem od początku do końca. W skrócie: Wszystkie zegary z imprez/foresterów z MY08+ można ze sobą zamieniać. Instalacja prosta: zdjąć plastik, dwie śrubki wykręcić, kabel przełożyć do nowych zegarów no i wszystko poskładać. Problem: immobilizer trzeba przeprogramować. Stan kilometrów trzeba zaprogramować. Czy może ktoś potwierdzić, że ASO może to bez problemu zrobić? Czy ktoś się orientuje czy to się może gryźć z EcuTek? I jeszcze coś: niby wyświetlacz temperatury i spalania na ekranie w środku nad radiem nie działa aż się je znowu włączy. Czy ktoś może potwierdzić, że ASO powinno dać sobie radę z tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Aso z takimi rzeczami to raczej nie będzie chciało sobie dać rady hehe, ale takie sprawy jak immo czy stan licznika to każdy ogarnięty w elektronice samochodowej macher ci zrobi. @ericsson T10s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się