luksp Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 dziwne rzeczy, ale juz drugi raz mój roczny aku rozładował się przez noc (nie zostawione zadne oswietlenie, kluczyki poza stacyjką, nie zamknięte z pilota- garaż, ale uchylone szyby) i tutaj podejrzenie wlasnie na otwarte szyby jakies inne pomysly ucieczki prądu ??????????/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzioba Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 masz alarm? nawet stary nie aktywny Link to comment Share on other sites More sharing options...
luksp Posted May 25, 2014 Author Share Posted May 25, 2014 alarm jest+syrena (oryginal, działający montowany przez SIP) Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 montowany przez SIP no to dlatego Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 Radio? Niektóre pobierają prąd nawet jak są wyłączone ... zwłaszcza starsze. A jak sie zepsują to pobierają go sporo i rozladowują akumulator. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luksp Posted May 25, 2014 Author Share Posted May 25, 2014 radio Oryginal-nie wykazuje oznak zepsucia Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzioba Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 to dotyczy gacka 04 czy innego auta?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
luksp Posted May 25, 2014 Author Share Posted May 25, 2014 legacy o4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzioba Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 Czyli jescze bez zarlocznegi ISR Link to comment Share on other sites More sharing options...
luksp Posted May 25, 2014 Author Share Posted May 25, 2014 ISR brak Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted May 26, 2014 Share Posted May 26, 2014 Zapnij amperomierz między klemę minusową i oczko przewodu- sprawdzisz upływność prądu przy wyłączonych odbiornikach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted May 26, 2014 Share Posted May 26, 2014 Zapnij amperomierz między klemę minusową i oczko przewodu- sprawdzisz upływność prądu przy wyłączonych odbiornikach. a później kolejno zamiast bezpieczników - i namierzysz który obwód kradnie Ci prąd ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
luksp Posted June 4, 2014 Author Share Posted June 4, 2014 po krotkich testach pokretlo miernika na 10A na poczatku wskazuje 0.49 po ok minucie schodzi do 0.09 a nawet stabilizuje sie na 0.04 sprawa rozwiazana, alternator nawalił, juz zregenerowany Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now