Skocz do zawartości

Wymiana/obniżenie mocowań foteli w Forku SG


marhof

Rekomendowane odpowiedzi

A kable od poduszki i grzania gdzies tam podczepiam trytytka? Czt nie zapali mi sie zadna kontrolka w zwiazku z odlaczeniem poduszki?

Poduszki odlacz na odlaczonym aku. Jesli nowy fotel ma poduchy nic się nie zapali. Jesli natomiast nie ma poduszek dorzuć rezustor 4.7komh nie bedzie wowczas błędu

 

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Odkopuje temat. Znalazłem takie fotele z UK. Sprzedawca pisze, że żeby mieć regulacje wysokości to wystarczy przełożyć szynę z mechanizmem podnoszenia fotela i chyba trzeba by zrobić niewielki otwór w tapicerce na pokrętło. Prawda to?

 

Screenshot_20210823_052421_com.opera.browser_edit_36784048021991.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Kiwi 4ester napisał:

Sprzedawca pisze, że żeby mieć regulacje wysokości to wystarczy przełożyć szynę z mechanizmem podnoszenia fotela i chyba trzeba by zrobić niewielki otwór w tapicerce na pokrętło. Prawda to?

Szczerze wątpię, kiedyś przekładaliśmy fotele do GTka, coś trzeba było wiercić, spawać itd, łatwo nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, koziolek napisał:

Szczerze wątpię, kiedyś przekładaliśmy fotele do GTka, coś trzeba było wiercić, spawać itd, łatwo nie było.

Czytałem, że z GTkowymi są problemy, ale tutaj są fotele kubełkowe stricte z Forestera, tyle, że wersja uk:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, koziolek napisał:

Musiałbym zerknąć pod fotele, ale wątpię żeby było coś widać.

Bierz i zakładaj, kij z regulacją.

 

Może czasem gdzieś przez Puławy teraz przejeżdżasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Kiwi 4ester napisał:

trzeba by zrobić niewielki otwór w tapicerce na pokrętło. Prawda to?

nie prawda, musisz kupić siedzisko z wesji UE, przełożyć skórę - nie psuje p&p ale da się zrobić (mocowania trochę nie pasują)

ja robiłem tak swap z fotelami od wrx uk. Aby było super perfect szyny musiałem kupić us spec bo nie było wersji z długim prętem tylko z tą duuną małą wajchą.

f worku skórę przekładałem z anglika pasażera na swoje kierowcy bo uszkodziłem wiec wiem, że nie pasuje idealnie

 

Edytowane przez AdaSch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak poczekasz tak ze 2 dni, to mogę coś pomóc/podesłać foty. Mam akurat fotel kierowcy z anglika, to mogę zrobić jakieś porównanie. Muszę wygrzebać go z piwnicy, a to trochę zajmie :D Tylko to polift, więc mogą być jakieś różnice.

 

W styczniu przekładałem za to skórzany pokrowiec z pasażera RHD do kierowcy LHD, szyny co prawda nie rozbierałem, ale nie rzuciło mi się w oczy, by można było to tak łatwo rozmontować. Aczkolwiek jakoś mega mocno się temu nie przyglądałem....

Dziury natomiast tak, musiałbyś zrobić nową pod pokrętło. Ale to w sumie najmniejszy problem, wystarczy tylko dobrze sobie wymierzyć. Najlepiej najpierw małą dziurkę zrobić i systematycznie powiększać. Estetyka też znikoma, bo całość przykryta jest pokrętłem. Reszta otworów jest zakrywana przez plastiki.

 

A tak BTW, to chcesz mieć skórę zamiast materiału? Może przeszczep gąbek UK do stelażu EU razem ze skórzanym materiałem? Powinno być wykonalne moim zdaniem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, MrJ napisał:

Jak poczekasz tak ze 2 dni, to mogę coś pomóc/podesłać foty. Mam akurat fotel kierowcy z anglika, to mogę zrobić jakieś porównanie. Muszę wygrzebać go z piwnicy, a to trochę zajmie :D Tylko to polift, więc mogą być jakieś różnice.

tam jest inne siedzisko, inne mocowanie, nie ma opcji przełożenia mechanizmu - przechodziłem przez to.

musisz mieć siedzisko reszta jak oparcie pasuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ok. Więc ustaliliśmy, że pomimo iż to jest z Forka to i tak regulacja wysokości nie spasuje. Wymiana gąbek i materiału brzmi dobrze, ale to też z tym pierdzielenia. Więc zostaje tylko przekręcenie i tyle. Co do materiału - zdecydowanie bardziej wolę materiał od skóry, ale mojego mi nie starczy:P a nowa tapicerka - bez 5tysi nie ma co odchodzić :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Kiwi 4ester napisał:

No ok. Więc ustaliliśmy, że pomimo iż to jest z Forka to i tak regulacja wysokości nie spasuje. Wymiana gąbek i materiału brzmi dobrze, ale to też z tym pierdzielenia. Więc zostaje tylko przekręcenie i tyle. Co do materiału - zdecydowanie bardziej wolę materiał od skóry, ale mojego mi nie starczy:P a nowa tapicerka - bez 5tysi nie ma co odchodzić :unsure:

Zawsze można zamówić nowe poszycia do samodzielnej wymiany:

https://www.rockauto.com/en/catalog/subaru,2004,forester,2.5l+h4,1426788,interior,seat+cover,1316

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, ipsx82 napisał:

Zawsze można zamówić nowe poszycia do samodzielnej wymiany:

https://www.rockauto.com/en/catalog/subaru,2004,forester,2.5l+h4,1426788,interior,seat+cover,1316

Też jakaś opcja :thumbup: jeszcze żeby na kanapę było. Może maila do nich napiszę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, AdaSch napisał:

tam jest inne siedzisko, inne mocowanie, nie ma opcji przełożenia mechanizmu - przechodziłem przez to.

musisz mieć siedzisko reszta jak oparcie pasuje

No to git. Uratowałeś mi trochę życie, bo nie muszę schodzić do piwnicy :D 

 

Godzinę temu, Kiwi 4ester napisał:

No ok. Więc ustaliliśmy, że pomimo iż to jest z Forka to i tak regulacja wysokości nie spasuje. Wymiana gąbek i materiału brzmi dobrze, ale to też z tym pierdzielenia. Więc zostaje tylko przekręcenie i tyle. Co do materiału - zdecydowanie bardziej wolę materiał od skóry, ale mojego mi nie starczy:P a nowa tapicerka - bez 5tysi nie ma co odchodzić :unsure:

Ja jak wspominałem przekładałem same skórzane pokrowce, to tak 1-2h mi zeszło z demontażem/montażem fotela. Cierpliwość wymagana, zwłaszcza przy tych kółeczkach trzymających pokrowiec z gąbką.. Plus też nie wiadomo, czy skoro inne siedzisko, to czy gąbka będzie pasować... Jeżeli dobra cena za ten komplet z UK, to ja bym zaryzykował, coś tam można wyrzeźbić, albo mieć bez regulacji wysokości.

 

A tak z ciekawości jeszcze, te 5k to u tapicera? Czy nowe pokrowce ASO? Mi skórzany fotel wyceniali na 1500-2000 za nowe obszycie całego fotela u tapicera. Myślałem, że materiałowe to coś taniej będzie (przecież w tych wszystkich programach moto, całą tapicerkę za 400 stufki obszywają :P)...  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, ipsx82 napisał:

Na dniach ale mogę  poczekać.

W sumie to popatrzyłem i nic mnie nie urzekło:P

 

14 minut temu, MrJ napisał:

A tak z ciekawości jeszcze, te 5k to u tapicera? Czy nowe pokrowce ASO? Mi skórzany fotel wyceniali na 1500-2000 za nowe obszycie całego fotela u tapicera. Myślałem, że materiałowe to coś taniej będzie (przecież w tych wszystkich programach moto, całą tapicerkę za 400 stufki obszywają :P)...  

Wiesz, gościa się spytałem ile by całość wyszła (przód, tył , boczki) ze skóry. Wolę znać wyższa wartość i być później miło zaskoczony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
36 minut temu, ipsx82 napisał(a):

Czy w forkach SG występowały wersje foteli z elektrycznym regulowaniem ? Bo Tribeca miała. 

Rzadkie zjawisko, ale tak. @elmot Ma w swoim XTku elektryczny kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...