Herostrates Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Chciałbym spytać szanowne grono użytkowników bardziej doświadczonych, czy znacie jakiś przykład wstawienia do Forestera 2.0XT silnika i napędów ze Spec C? Z czym taki zabieg się wiąże, czy potrzeba rzeźby z wiązkami. Gdyby przeszczepić silnik z osprzętem wiadomo że potrzeba downpipe pod twinscrolla. Forester STI powstawał z silnik 2.5T jestem ciekaw dlaczego nie zdecydowano się pakować właśnie do nich 2.0T JDM. Wszelkie refleksje i doświadczenia mile widziane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Forestera 2.0XT silnika i napędów ze Spec C? Z czym taki zabieg się wiąże, czy potrzeba rzeźby z wiązkami. Gdyby przeszczepić silnik z osprzętem wiadomo że potrzeba downpipe pod twinscrolla. Potrzebne jest wszystko.ECU z wiązką silnikową,rzeźba w wiązce. Kompletne napędy z półosiami,tutaj nie wiem czy nie będzie trzeba grzebać w zawieszeniu i zwrotnicach,czyli wymieniać. Generalnie bardzo dużo roboty i przeróbek. Choć pomysł ciekawy,ale kosztowny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herostrates Posted May 30, 2014 Author Share Posted May 30, 2014 Faktycznie pomysł ciekawy, ale zasmuciłeś mnie ilością przeróbek, wydawało mi się, że wiązka z 2.0T będzie taka sama jak w Spec C, nic to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted June 16, 2014 Share Posted June 16, 2014 Forester STI powstawał z silnik 2.5T jestem ciekaw dlaczego nie zdecydowano się pakować właśnie do nich 2.0T JDM znacznie droższe komponenty, a mocy tylko trochę więcej i ti też nie wiem z jkim przebiegiem Taki silnik juz fabrycznie był ustawiony na 380Nm a moc miał z obrotów bo redline było na 8k co do rzeźni, to ecu 16 bit od forków przed my06 nie miały zmiennych faz rozrządu na dolocie więc ... pozdrawiam aha, lanos w wersji spec c http://www.autocar.co.uk/car-review/subaru/impreza/first-drives/subaru-impreza-wrx-sti-spec-c moment 420Nm - to chyba jakiś żart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herostrates Posted June 17, 2014 Author Share Posted June 17, 2014 Dlaczego moment 420 nm w silniku seryjnym 2.0t to żart to wydaje mi sie całkiem nieźle. Oczywiście pytanie jest od kiedy te 420 nm jest dostępne. Jak patrzę jednak na nowe samochody koncernu VW to one z 300 km tez maja koło 400 nm AdaSch napisz tez proszę co to znaczy ze Forki strasze nie miały zmiennych faz na dolocie, ja u siebie w modelu z 2004 r. mam zmienne fazy - czy to jest jakiś inny rodzaj zmiennych faz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now