thearchitect Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Stałem się zakładnikiem błędu P0037, tylna sonda lambda. Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć, jaki numer katalogowy ma ta część? Czy ew. zamiennik Denso to coś w ten deseń? http://www.subarak.com.pl/silnik/274-sonda-lambda-denso-do-subaru.html Pacjentem jest Impreza Hawkeye z 2006 Szukałem na forum podobnego tematu, ale znalazłem tylko to nt. Forka - to chyba inna sonda: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/33881-sonda-lambda-tylna-numer-katalogowy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Najlepiej bedzie jak sobie sam lub mechanik ci ja wykreci odczytasz nr i wtedy wiesz dokladnie co masz i co ci potrzeba a tak wejdziesz w koszta i moze byc to nie to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thearchitect Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 (edytowane) Tak by było najlepiej ;-) już po całym zajściu, więc "odpiszę" sobie, może dla potomnych się przyda. Po VINie można ten numer ustalić, np. dzwoniąc do ASO, do mojego Subaraka to 22690AA970. Wspomagając się http://opposedforces.com/parts/ możemy dostać stary numer 22690AA831, ale jakiś czas temu podobno te części przeszły renumerację ;-) Producentem jednak jest Bosch. Zamiennika jakoś nigdzie nie można dostać, albo czas oczekiwania to ok. miesiąc. Dlatego też zdecydowałem się na OEM z ASO, koszt koło 900 zł. W każdym razie błędu już nie ma. Edytowane 30 Maja 2014 przez thearchitect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Z zamiennikami sobie daj spoko ,bo komp moze nie czytac(tak bylo kiedys u mnie)dlatego zawsze oryginaly nowe lub uzywki najlepiej Denso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thearchitect Opublikowano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 (edytowane) Coś w tym jest - elektronika tylko w oryginale, mechanika (tarcze, klocki) - jeszcze można się pobawić w coś innego niż OEM. Przejechałem już trochę, żółty mi się nie pali już na desce Dzięki Ricardo za zainteresowanie tematem i pozdrawiam Edytowane 2 Czerwca 2014 przez thearchitect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się