Adi660r Opublikowano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 -Mówi się że przy lifcie ok 30mm , a zalicza się do tego Ironmana (+35mm), nie trzeba z tyłu zmieniać śrub i geometria wyjdzie na styk. -co do przodu, to skoro zamówiłeś Ironmany na tył to musisz te kupić Ironmany na przód żeby zachować spójną charakterystykę pracy zawieszenia. W przeciwnym przypadku będziesz miał twardy sztywny tył (przez Ironmana) i miękki przód (przez seryjny zawias i podkładkę). -jesli chcesz to mogę Ci pomoc w tym temacie i odkupić od Ciebie Ironmany, a w rozliczeniu oddać + kasa podkładki na przod i tył bo mam komplet 30mm. Ja tych podkładek 30mm nie montuje bo najpierw je kupiłem a potem stwierdziłem że będę szedł jednak grubo i jeszcze wyżej;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikselplus Opublikowano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 hmmm, ciekawa propozycja, ale... dlaczego Ironman zakładam na tył? dlatego, iż poprzedni właściciel Forka, zmienił przednie amorki i sprężyny na twardsze i tu (rzekomo z zachowaniem wysokości seryjnych) a tył miał zrobić ale jakoś nigdy tego nie zrobił, tył został na serii, dupa siedziała dużo niżej niż przód, więc zmieniłem tylne amorki ze sprężynami (we wrześniu 2017 roku) a w listopadzie 2018 pękła jedna sprężyna, pojechałem do mechanika który mi wymieniał zawias z reklamacją i miałem naprawdę trudno cokolwiek uzyskać, stwierdził że przyczyną pęknięcia sprężyny jest fakt iż w samochodzie jest instalacja LPG, do tego jest jeszcze zamontowany hak, auto ma wyższą masę (jestem w stanie to zrozumieć, faktycznie do ingerencji w pojeździe doszło, nie podlega to dyskusji - ale żeby aż tak? trudno mówi się, wiadomo szuka wszystkiego aby kasę mieć na plus a nie na minus - rozumiem) a i w ogóle to już minął rok i gwarancji nie ma - no tym mnie gościu rozsierdził, skoro tak, to zagramy inaczej - pomyślałem i też tak uczyniłem. Skontaktowałem się ze sprzedawcą zestawu z zapytaniem a bardziej narzuciłem mu odpowiedź że sprzedając wymieniony wcześniej zestaw, jest on objęty 24 miesięczną gwarancją, dołożyłem jeszcze wydruk ze stacji diagnostycznej, oczywiście skoro jest pęknięta sprężyna wyszło bardzo źle. Kilka pisemek i mam już kasę. Po rozmowie z innym mechaniorem, doszliśmy do wniosku że może faktycznie zaryzykować i spróbować założyć twardsze sprężyny ot i już... dla ewentualności chciałem nabyć dystanse na przód, bo może dupa będzie teraz dużo wyżej, jeśli tak jak napisałeś (Adi660r) będzie zła charakterystyka to kupię Iron'a na przód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi660r Opublikowano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Hmm no tak to już niestety z mechanikami bywa, temat rzeka...:/ Dobrze że ostatecznie zakończyło się pozytywnie:) W takim razie, ja na Twoim miejscu zamiast wydawać 200 na próby z podkładkami na sam przód , dołożyłbym 3stowki i kupił do kompletu Irony na przod. Te sprężyny co masz teraz założone na przodzie zweryfikuj po oznaczeniach co to jest i może spróbuj odsprzedać dalej za kilka zł:) Generalnie ja mam taką sytuację że mam Irony przod a muszę kupić na tył:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikselplus Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 dzięki za pomysła, do rozważenia temat i chyba tak uczynię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 21 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 Odświeżę kotleta. Ma ktoś może rysunek podkładek w CAD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Górski Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 (edytowane) Macie może do polecenia kogoś kto robi podkładki pod tylne amortyzatory do Outbacka IV (2010r)? Potrzebuję 20mm a niestety ciężko gdzieś to znaleźć. Edytowane 30 Sierpnia 2019 przez Michał Górski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel.wro Opublikowano 27 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 Podbijam do tematu. U mnie sprawa ma się na odwrót. Tył siedzi wysoko na Dobinsonach +stab z sti, a przód seria. Wygląda śmiesznie i jeździ śmiesznie. Z tego co czytam, to chyba najrozsądniej bedzie wsadzić do przodu Ironmany. Boję się tylko czy nie będzie za twardo i jak bedzie z trakcją. ktoś ma doświadczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisu Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 W dniu 22.05.2014 o 06:08, wojo02 napisał: żeby podnieść wyżej trzeba zrobić takie podkładki (nie w jednej osi) Witam , czy ktoś może wytłumaczyć czemu ma służyć zabieg przesunięcia górnego mocowania względem dolnego w tych podkładkach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 8 minut temu, lisu napisał: czy ktoś może wytłumaczyć czemu ma służyć zabieg przesunięcia górnego mocowania względem dolnego w tych podkładkach? Zdecydowanie łatwiej ustawić odpowiedni kąt pochylenia koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisu Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Godzinę temu, m_dz napisał: Zdecydowanie łatwiej ustawić odpowiedni kąt pochylenia koła jakaś konkretna odległość tego przesunięcia od środka jest znana ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Kordonski Opublikowano 14 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2021 Hej, podbijam temat Czy ktoś wie jakie śruby (rozmiar) kupić dla zamontowania podkładek podwyższających 3cm? Wiem, że to śruby wciskane z wieloklinem ale chodzi o długość i rozmiar gwintu. A może ktoś ma link? Jak zdemontuję amorki i sprawdzę, to już tym samochodem nie podjadę do sklepu ;-) Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hellrazor Opublikowano 14 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2021 Ja miałem w zestawie, nie pamiętam, jaka twardość, ale były ciut mocniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 14 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2021 Była dyskusja o tym. Według momentu którym ma być dokręcone mocowanie amortyzatora do kielicha to śruby fabryczne są 10.8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Kordonski Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 17 godzin temu, hellrazor napisał: Ja miałem w zestawie, nie pamiętam, jaka twardość, ale były ciut mocniejsze Dzięki, a jeśli chodzi o rozmiar gwintu? Nakrętki to 13mm, czyli gwint powinien być M8. OEMowa śruba ma chyba 2.5 cm? Czy możecie to potwierdzić? Może macie jakieś linki do takich zestawów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hellrazor Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Poszukaj na portalu na ol... Wpisz Lift kit Subaru FORESTER SG. Robi je gość z Gostynina. Dobrze gada i doradza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Kordonski Opublikowano 16 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2021 18 godzin temu, hellrazor napisał: Poszukaj na portalu na ol... Wpisz Lift kit Subaru FORESTER SG. Robi je gość z Gostynina. Dobrze gada i doradza. Ok, dzięki. Widziałem już te podkładki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się