Jump to content

Kod diagnostyczny P2011TGV INTAKE MANIFOLD RUNNER CONTROL CIRCUIT


sc00by
 Share

Recommended Posts

witam

czy jest ktoś w stanie mi pomóc odnośnie kodu błędu ?

nie wiem czy to ma jakiś związek ale samochód ma nie równe obroty na jałowym biegu i dziś np zgasł mi dwa razy na drodze co jest porażką ponieważ wtedy nie działa ani wspomagania i mało nie wjechałem w przystanek !

 

kod błedu  P2011 TGV - INTAKE MANIFOLD RUNNER CONTROL CIRCUIT

 

czy to coś poważnego ??

 

nie mogę tego błędu wykasować...

 

Link to comment
Share on other sites

witam

czy jest ktoś w stanie mi pomóc odnośnie kodu błędu ?

nie wiem czy to ma jakiś związek ale samochód ma nie równe obroty na jałowym biegu i dziś np zgasł mi dwa razy na drodze co jest porażką ponieważ wtedy nie działa ani wspomagania i mało nie wjechałem w przystanek !

 

kod błedu P2011 TGV - INTAKE MANIFOLD RUNNER CONTROL CIRCUIT

 

czy to coś poważnego ??

 

nie mogę tego błędu wykasować...

To jest błąd otwartego obwodu "siłownika" przepustnic w kolektorze dolotowym po stronie kierowcy.

Nie jest to jakiś bardzo poważny błąd, ale jeżeli przepustnice na jednym rzędzie cylindrów pozostają przymknięte to występują objawy jak utrata mocy, nierówne wolne obroty czy gaśnięcie silnika.

Obwód sterowania w "angliku" jest prosty. Jedynym połączeniem na drodze do ECU jest konektor na siłowniku i główna "kość" wiązki silnikowej.

Przede wszystkim trzeba sprawdzić wpięcie wtyczki na siłowniku (od strony kierowcy z boku kolektora dolotowego od strony grodzi).

Edited by jako
Link to comment
Share on other sites

Dzieki Jako za podpowiedź, jutro zobaczę co jest nie halo , może uda mi się samemu rozwiązać, moze faktycznie konektor, jak nie to będę musiał się udać do warsztatu, co do objaw to faktycznie przy 4k RPM nie czuć wcale turbo, tak jak by przestało działać co mnie jeszcze więcej wpieniło , no i to gaśnięcie ... Ale ok jutro zobaczę i może uda mi się coś zrobić , a jak nie to do wymiany przepustnica ?

Link to comment
Share on other sites

Dzieki Jako za podpowiedź, jutro zobaczę co jest nie halo , może uda mi się samemu rozwiązać, moze faktycznie konektor, jak nie to będę musiał się udać do warsztatu, co do objaw to faktycznie przy 4k RPM nie czuć wcale turbo, tak jak by przestało działać co mnie jeszcze więcej wpieniło , no i to gaśnięcie ... Ale ok jutro zobaczę i może uda mi się coś zrobić , a jak nie to do wymiany przepustnica ?

Nie chodzi o przepustnicę tylko o przpustnice. 4ry sztuki. Takie zastawki głównych kanałów w kolektorze dolotowym nad wtryskiwaczami benzyny. Wymysł związany z ekologią.

Edited by jako
Link to comment
Share on other sites

Dzięki za linka Piter, dzisiaj byłem w serwisie i stwierdzili że jakiś zawór jest uszkodzony dlatego ie było mocy i auto gasło (dławiło się) a poza tym ten błąd, choć pierwotnie wskazywał na przepustnice... dziwne trochę, jutro jak pojadę po auto to będę wiedział co to dokładnie było, ale myślę żeby profilaktycznie zrobić porządek z tym TGV... no ale na razie najważniejsze żeby zrobili auto a później będę myślał...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...