Jump to content

Recommended Posts

Teraz, aflinta napisał:

Z czego wynika różnica?

z wysokości auta do podnoszenia , asfalt/szuter

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie ma jednego uniwersalnego? Jaki sens w tym?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, aflinta napisał:

To nie ma jednego uniwersalnego? Jaki sens w tym?

to są dwa światy , jeśli chodzi o wysokość zawieszenia , szuter/asfalt , a to chodzi o masę lewarka i szybkość zmiany na odcinku :), mniej kręcenia korbką :)

Edited by carfit

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, carfit napisał:

a to chodzi o masę lewarka i szybkość zmiany na odcinku :), mniej kręcenia korbką :)

Czyli lepiej zabrać dwa na rajdzie mieszanym niż jeden uniwersalny? Oni tam chyba korbki nie mieli tylko pompkę hydrauliczną... to dosyć szybkie powinno być - przynajmniej w wózkach paletowych jest :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, aflinta napisał:

Czyli lepiej zabrać dwa na rajdzie mieszanym niż jeden uniwersalny? Oni tam chyba korbki nie mieli tylko pompkę hydrauliczną... to dosyć szybkie powinno być - przynajmniej w wózkach paletowych jest :)

Na rajdzie Catalonii są dwa rajdy w jednym , jeden dzień szutrowy , zmiana na dwa dni asflaltowe , zmieniają cały zawias , setup ,dyfry , skrzynie ,  koła itp. trzeba też zmienić włąsnie głupi lewarek :)

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, pegi napisał:

Falstart na oes 1, kapeć na oes 2, kapceć na oes 3, uszkodzony zawias na oes 4, trzeci wynik na oes 5, uszkodzony zawias i koniec jazdy na oes 6 ... Może jutro będzie lepiej ... 

 

Jest mi bardzo przykro że taka kumulacja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzis specjalnie lepiej nie jest.Na pierwszym odcinku dnia za Pieniazkiem i prawie sek. Straty na km do zwycięzcy a przypomnijmy ze nie ma tu Pontusa i Rovampery.

Blado na prawde blado.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczerze mówiąc otwiera oczy na to jaka przepaść jest między naszymi lokalnymi KJSami (szumnie zwanymi RSMP) a ERC a w końcu WRC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Słuchajcie to jest jego pierwszy rajd w tym roku, w tej klasie, spokojnie. Kajto wyjeździł w tamtym roku mistrza ERC, bardzo dobrze, że przesiadł się do wyższej klasy, dzięki temu może się rozwijać, a na wyniki przyjdzie jeszcze czas. Bardzo dobrze wie co robi i na co go stać, zobaczycie.       

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiscie łatwo się mówi zza komputera ale historiapokazuje że jak jest  wybitny talent to nawet bez doswiadczenia w konkretnym rajdzie czy warunkch są przeblyski bo po prostu jest predkosc i umiejętność adaptacji do warunkow w czasie rzeczywistym.

A Kajto doświadczenie ma więc pokazuje to tylko jaki jest poziom WRC w porównaniu do wszystkiego innego.

 

To dokładnie to o czym mówił Carfit.Nawet taki przeciętniak jak Ostberg czy inny wsiada do R5 na jakim lokalnym rajdzie i robi taka rozpierduche że aż oczy bola a w WRC to tylko kierowca drugiej piatki.

Niestety ale brutalne spotkanie Kajto z rzeczywistością.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
, bardzo dobrze, że przesiadł się do wyższej klasy, dzięki temu może się rozwijać, a na wyniki przyjdzie jeszcze czas.


Rzecz w tym że on tego czasu już ma niewiele. W WRC2 karty rozdają dzisiaj małolaci pokroju Rovanpery. Kajto to przy nich emeryt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, matros1 napisał:

Szczerze mówiąc otwiera oczy na to jaka przepaść jest między naszymi lokalnymi KJSami (szumnie zwanymi RSMP) a ERC a w końcu WRC.

To jest przepaść między naszym motosportem w ogóle,  a resztą świata.  Kubica jest tylko wyjątkiem potwierdzającym regułę. Więc tym bardziej docenić należy,  że Kajto niczym innym,  jak własną pracą i uporem przeszedł drogę od amatorki maluchem do trzykrotnego mistrza Europy, a teraz startów w WRC. I droga ta w niczym nie może być porównywana do tego, co mają te wszystkie młode  wilki z WRC2, z Rovanpera na czele. 

  • Like 2
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

To prawda i nikt mu żadnych zasług nie odbiera ale pamietam ile było hejtu na RK w końcówce łącznie ze mna ( z frustracji na ilośc wypadków ) a teraz to dokładnie widac jaki RK ma talen a Kajto jest po prostu w miare szybki.

Nawet taki pieniążek ktory w tym świecie jest nikim prezentuje sie jak gwiazda.Nie wiem co tam sie dzieje u Kajto ale na razie to jakiś katastrofa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś niestety posypały się hamulce ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbyt dużo hamuje i zagotował ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kubica by nie hamował ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi to żal co nie których wypowiedzi tutaj :facepalm:

Szkoda komentować nawet...

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kubica by nie hamował


Dlatego RK ma mistrza w WRC2 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 czas Kajta na ss14 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 czas Kajta na ss14 

Widać ze jak wszystko działa , to wynik może się pojawić , choć z drugiej strony Kopecky już nie naciska bo nie ma takiej potrzeby , trzeba tez prawdę powiedzieć , ze Kajto wybrał potwornie trudny rajd na debiut .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, carfit napisał:

Kajto wybrał potwornie trudny rajd na debiut

i warunki też są szczególne, nikt tu deszczu do tej pory nie widział

 

Są przebłyski, więc potencjał jest

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, x.x napisał:

Są przebłyski

No są , ale znowu SS16 , kultowy odcinek z super hopą , i 40 sek. straty ...... do Veiby . Coś ewidentnie nie trybi, choć pamietam jak Robcio jeździł też narzekał na niektórych rajdach szutrowych na opony Pirelli , że kapcie , schodziły z felg , przegrzewały sie , dobrze zawsze działały np. Walli , na błocie ,  może też być i taki problem , a Kajto jeździ na Pirelli .

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, turdziGT napisał:

3 czas Kajta na ss14 

A dogonił poprzedzający wóz i jechał praktycznie bez widoczności.  My go w tych tumanach kurzu prawie nie widzieliśmy.  Wszystkim innym wiatr zdążył przewiać to, co poprzednicy wzniecili. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...