carfit Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Teraz, aflinta napisał: Z czego wynika różnica? z wysokości auta do podnoszenia , asfalt/szuter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 To nie ma jednego uniwersalnego? Jaki sens w tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 (edytowane) 2 minuty temu, aflinta napisał: To nie ma jednego uniwersalnego? Jaki sens w tym? to są dwa światy , jeśli chodzi o wysokość zawieszenia , szuter/asfalt , a to chodzi o masę lewarka i szybkość zmiany na odcinku , mniej kręcenia korbką Edytowane 8 Czerwca 2018 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 1 minutę temu, carfit napisał: a to chodzi o masę lewarka i szybkość zmiany na odcinku , mniej kręcenia korbką Czyli lepiej zabrać dwa na rajdzie mieszanym niż jeden uniwersalny? Oni tam chyba korbki nie mieli tylko pompkę hydrauliczną... to dosyć szybkie powinno być - przynajmniej w wózkach paletowych jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Teraz, aflinta napisał: Czyli lepiej zabrać dwa na rajdzie mieszanym niż jeden uniwersalny? Oni tam chyba korbki nie mieli tylko pompkę hydrauliczną... to dosyć szybkie powinno być - przynajmniej w wózkach paletowych jest Na rajdzie Catalonii są dwa rajdy w jednym , jeden dzień szutrowy , zmiana na dwa dni asflaltowe , zmieniają cały zawias , setup ,dyfry , skrzynie , koła itp. trzeba też zmienić włąsnie głupi lewarek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Szaleńcy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 11 godzin temu, pegi napisał: Falstart na oes 1, kapeć na oes 2, kapceć na oes 3, uszkodzony zawias na oes 4, trzeci wynik na oes 5, uszkodzony zawias i koniec jazdy na oes 6 ... Może jutro będzie lepiej ... Jest mi bardzo przykro że taka kumulacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 Dzis specjalnie lepiej nie jest.Na pierwszym odcinku dnia za Pieniazkiem i prawie sek. Straty na km do zwycięzcy a przypomnijmy ze nie ma tu Pontusa i Rovampery. Blado na prawde blado. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 Szczerze mówiąc otwiera oczy na to jaka przepaść jest między naszymi lokalnymi KJSami (szumnie zwanymi RSMP) a ERC a w końcu WRC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManoLEE Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 Słuchajcie to jest jego pierwszy rajd w tym roku, w tej klasie, spokojnie. Kajto wyjeździł w tamtym roku mistrza ERC, bardzo dobrze, że przesiadł się do wyższej klasy, dzięki temu może się rozwijać, a na wyniki przyjdzie jeszcze czas. Bardzo dobrze wie co robi i na co go stać, zobaczycie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 Oczywiscie łatwo się mówi zza komputera ale historiapokazuje że jak jest wybitny talent to nawet bez doswiadczenia w konkretnym rajdzie czy warunkch są przeblyski bo po prostu jest predkosc i umiejętność adaptacji do warunkow w czasie rzeczywistym. A Kajto doświadczenie ma więc pokazuje to tylko jaki jest poziom WRC w porównaniu do wszystkiego innego. To dokładnie to o czym mówił Carfit.Nawet taki przeciętniak jak Ostberg czy inny wsiada do R5 na jakim lokalnym rajdzie i robi taka rozpierduche że aż oczy bola a w WRC to tylko kierowca drugiej piatki. Niestety ale brutalne spotkanie Kajto z rzeczywistością. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 , bardzo dobrze, że przesiadł się do wyższej klasy, dzięki temu może się rozwijać, a na wyniki przyjdzie jeszcze czas. Rzecz w tym że on tego czasu już ma niewiele. W WRC2 karty rozdają dzisiaj małolaci pokroju Rovanpery. Kajto to przy nich emeryt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 Godzinę temu, matros1 napisał: Szczerze mówiąc otwiera oczy na to jaka przepaść jest między naszymi lokalnymi KJSami (szumnie zwanymi RSMP) a ERC a w końcu WRC. To jest przepaść między naszym motosportem w ogóle, a resztą świata. Kubica jest tylko wyjątkiem potwierdzającym regułę. Więc tym bardziej docenić należy, że Kajto niczym innym, jak własną pracą i uporem przeszedł drogę od amatorki maluchem do trzykrotnego mistrza Europy, a teraz startów w WRC. I droga ta w niczym nie może być porównywana do tego, co mają te wszystkie młode wilki z WRC2, z Rovanpera na czele. 2 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 To prawda i nikt mu żadnych zasług nie odbiera ale pamietam ile było hejtu na RK w końcówce łącznie ze mna ( z frustracji na ilośc wypadków ) a teraz to dokładnie widac jaki RK ma talen a Kajto jest po prostu w miare szybki. Nawet taki pieniążek ktory w tym świecie jest nikim prezentuje sie jak gwiazda.Nie wiem co tam sie dzieje u Kajto ale na razie to jakiś katastrofa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 Dziś niestety posypały się hamulce ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 Zbyt dużo hamuje i zagotował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 Kubica by nie hamował 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinwrxsti Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 Kurde.... co za rajd.... żal mi chłopa.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 Mi to żal co nie których wypowiedzi tutaj Szkoda komentować nawet... 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 Kubica by nie hamował Dlatego RK ma mistrza w WRC2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 3 czas Kajta na ss14 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 3 czas Kajta na ss14 Widać ze jak wszystko działa , to wynik może się pojawić , choć z drugiej strony Kopecky już nie naciska bo nie ma takiej potrzeby , trzeba tez prawdę powiedzieć , ze Kajto wybrał potwornie trudny rajd na debiut . Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x.x Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 2 godziny temu, carfit napisał: Kajto wybrał potwornie trudny rajd na debiut i warunki też są szczególne, nikt tu deszczu do tej pory nie widział Są przebłyski, więc potencjał jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 1 minutę temu, x.x napisał: Są przebłyski No są , ale znowu SS16 , kultowy odcinek z super hopą , i 40 sek. straty ...... do Veiby . Coś ewidentnie nie trybi, choć pamietam jak Robcio jeździł też narzekał na niektórych rajdach szutrowych na opony Pirelli , że kapcie , schodziły z felg , przegrzewały sie , dobrze zawsze działały np. Walli , na błocie , może też być i taki problem , a Kajto jeździ na Pirelli . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 3 godziny temu, turdziGT napisał: 3 czas Kajta na ss14 A dogonił poprzedzający wóz i jechał praktycznie bez widoczności. My go w tych tumanach kurzu prawie nie widzieliśmy. Wszystkim innym wiatr zdążył przewiać to, co poprzednicy wzniecili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się