funio85 Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 (edited) Witam, mam prośbę czy ktoś z forumowiczów może zobaczyć do czego jest podpięty wężyk (a la podcisnienie czy cóś) który wychodzi z jednego z "silniczków" zaworu TGV, bo wchodzi pod kolektor ale nie wiem czy powinien byc nie "podpięty"? Jeżeli zadaje głupie pytanie to z góry przepraszam. Pozdrawiam. Edited May 15, 2014 by funio85 Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwiutki Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 Mam być niepodpięty 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
funio85 Posted May 15, 2014 Author Share Posted May 15, 2014 Ok dziękuje za szybka odpowiedz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilwro Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 ja wyrzucałem TGV, o jaki wezyk ci chodzi? daj jakies foto bo nie kojarze wydaje mi sie ze przy silniczkach nie miałem zadnych wezykow u siebie a mam to samo co ty Link to comment Share on other sites More sharing options...
funio85 Posted May 17, 2014 Author Share Posted May 17, 2014 Ja tez wyrzuciłem, ale musiałem wrócić z powrotem do tgv, po wyrzuceniu auto zaczęło wariować, mulic, szarpać itp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tranquilizer Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 Ja tez wyrzuciłem, ale musiałem wrócić z powrotem do tgv, po wyrzuceniu auto zaczęło wariować, mulic, szarpać itp A to trzeba bylo podjechac do kogos z kabelkiem i softem i przestawic pare rzeczy. Bo to jest wymagane po wywaleniu tego badziewia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
funio85 Posted May 18, 2014 Author Share Posted May 18, 2014 Byłem w Jetronik, nie poradzili sobie z tym problemem, stwierdzili że nie mam seryjnego kompa i nie sa w stanie cokolwiek zrobić... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hati Posted May 18, 2014 Share Posted May 18, 2014 tgv, po wyrzuceniu auto zaczęło wariować, mulic, szarpać itp Nie wiem co wyrzucales ale wyrzucenie tgv nie moglo spowodowac w/w objawow, przeciez auto pracuje na przymknietych klapach tylko przez kilkadziesiat sekund, jak silnik zimny, potem klapy sa/powinny być caly czas otwarte (czyli jakbys je wyrzucil). Resetowałes ECU po wywalieniu TGV ? Moze przez padniete klapy komputer nazbieral jakichs niewlasciwych korekt i po odetkaniu przestalo pasowac do zapamietanych nastaw. Ja sie pozbylem dziadostwa najpierw przez wytarganie samych klap i od razu bylo ok. Ostatnio wywalilem tez oske TGV i wyfrezowalem przegrody - silnik dziala ok i nic nie szarpie Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted May 18, 2014 Share Posted May 18, 2014 A moze jak usuwałeś tgv to zostawiłes nieszczelność ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilwro Posted May 18, 2014 Share Posted May 18, 2014 Obecnie moje autko stoi w Jetronic od czwartku, nie wiem czy widziałeś srebrnego robala-to mój z duzym kurnikiem i połką z tyłu. Też nie mam TGV i powiedziałem o tym, z tym ze ECU mam serie. Wczesniej grzebał w nim Miras z ECU-PRO... . Po telefonie z Jetronik wiem juz, ze mam nieszczelny dolot,tzn jak wywalałem TGV to zalozylem te same uszczelki tylko dalem nieco silikonu i myslalem ze wytrzyma-widocznie nie. Bobik napompowal caly uklad pod 1bar i przy 0,6bar ewidentnie juz uciekalo cisnienie. Dopiero bedzie teraz cisnienie , bo przy takim uciekajacym cisnieniu i tak pokazywal mi zegar w peaku nieraz 1,4bar to teraz bedzie dopiero rakieta. Oddałem auto do Jetronic i mam nadzieje, ze odbiore je juz w pełni sprawne i mocne. Napisze co i jak po remapie i hamowni (w koncu autko wjedzie pierwszy raz na rolki) :yahoo: Link to comment Share on other sites More sharing options...
hati Posted May 19, 2014 Share Posted May 19, 2014 A moze jak usuwałeś tgv to zostawiłes nieszczelność ... U siebie po zdemontowaniu tego ekoszajsu, dalem spawaczowi aby misternie zaspawall wszelkie slady po bytnosci tego mechanizmu, co ten tez uczynil. Potem frezowanie spawów coby powietrze mialo ładne widoki po drodze i gitara, dziala poprawnie. Kazalem zaspawac wszystkie otwory po osce, te pomiedzy gardzielami tez. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now