Jump to content

Zawor TGV Subaru Impreza Wrx GD 2000r. 218KM


funio85

Recommended Posts

Witam, mam prośbę czy ktoś z forumowiczów może zobaczyć do czego jest podpięty wężyk (a la podcisnienie czy cóś)  który wychodzi z jednego z "silniczków" zaworu TGV, bo wchodzi pod kolektor ale nie wiem czy powinien byc nie "podpięty"? Jeżeli zadaje głupie pytanie to z góry przepraszam. Pozdrawiam.

Edited by funio85
Link to comment
Share on other sites

Ja tez wyrzuciłem, ale musiałem wrócić z powrotem do tgv, po wyrzuceniu auto zaczęło wariować, mulic, szarpać itp

A to trzeba bylo podjechac do kogos z kabelkiem i softem i przestawic pare rzeczy. Bo to jest wymagane po wywaleniu tego badziewia.

Link to comment
Share on other sites

 

 

tgv, po wyrzuceniu auto zaczęło wariować, mulic, szarpać itp

 

Nie wiem co wyrzucales ale wyrzucenie tgv nie moglo spowodowac w/w objawow, przeciez auto pracuje na przymknietych klapach tylko przez kilkadziesiat sekund, jak silnik zimny, potem klapy sa/powinny być  caly czas otwarte (czyli jakbys je wyrzucil). Resetowałes ECU po wywalieniu TGV ? Moze przez padniete klapy komputer nazbieral jakichs niewlasciwych korekt i po odetkaniu przestalo pasowac do zapamietanych nastaw. Ja sie pozbylem dziadostwa najpierw przez wytarganie samych klap i od razu bylo ok. Ostatnio wywalilem tez oske TGV  i wyfrezowalem przegrody - silnik dziala ok i nic nie szarpie 

Link to comment
Share on other sites

Obecnie moje autko stoi w Jetronic od czwartku, nie wiem czy widziałeś srebrnego robala-to mój z duzym kurnikiem i połką z tyłu.

 

Też nie mam TGV i powiedziałem o tym, z tym ze ECU mam serie. Wczesniej grzebał w nim Miras z ECU-PRO... . Po telefonie z Jetronik

wiem juz, ze mam nieszczelny dolot,tzn jak wywalałem TGV to zalozylem te same uszczelki tylko dalem nieco silikonu i myslalem ze wytrzyma-widocznie nie.

Bobik napompowal caly uklad pod 1bar i przy 0,6bar ewidentnie juz uciekalo cisnienie. Dopiero bedzie teraz cisnienie :yahoo:, bo przy takim uciekajacym cisnieniu i tak pokazywal mi zegar w peaku nieraz 1,4bar to teraz bedzie dopiero rakieta.

 

Oddałem auto do Jetronic i mam nadzieje, ze odbiore je juz w pełni sprawne i mocne.

 

Napisze co i jak po remapie i hamowni (w koncu autko wjedzie pierwszy raz na rolki) :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

 

 

A moze jak usuwałeś tgv to zostawiłes nieszczelność ...
 

 

U siebie po zdemontowaniu tego ekoszajsu, dalem spawaczowi aby misternie zaspawall wszelkie slady po bytnosci tego mechanizmu, co ten tez uczynil. Potem frezowanie spawów coby powietrze mialo ładne widoki po drodze i gitara, dziala poprawnie. Kazalem zaspawac wszystkie otwory po osce, te pomiedzy gardzielami tez.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...