OWOC Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 W tym roku już 3 H6 miałem ze spłynietym tlokiem , 2 z LPG 1 bez , we wszystkich wczesniej palił sie check z błedem P0171 ale mechanicy klientom mówili ze to pikus , nie przejmowac sie , obserwować …… jak widac nie do konca. Tu zdjecie przykladowe 1548095_558999554191460_1723025149_o.jpg 620358_558999544191461_1779440747_o.jpg 1498726_558999540858128_953051654_o.jpg Daje do myślenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 W Rumunii prawie wszystkie stacje wyglądały podejrzanie, ale wszyscy tam tankowali, poza tym awaria nastąpiła w Polsce już na paliwie z polskich stacji Orlen. Jaki ma auto przebieg ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
muka Posted May 14, 2014 Author Share Posted May 14, 2014 około 130k, przy 124 w lutym był przegląd w jednym z warszawskich ASO. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 około 130k, szczerze ? niespotkałem sie jeszcze zeby H6 bez lpg , bez poprzedajacego "check" miał jakiekolwiek problemy z silnikiem w sensie wypalanie tłoka , musi byc jakas przyczyna , ten silnik jest rewelacyjny , czsami ma problemy z przegrzewaniem , ale bez lpg i taki zonk ……. jestem zaskoczony . Dlatego jeszcze raz wspomne , jedz to potestuj jak bedzie auto jezdzic . Link to comment Share on other sites More sharing options...
muka Posted May 14, 2014 Author Share Posted May 14, 2014 Auto ma udokumentowany fakturami przebieg, więc jest raczej oryginalny, oczywiście nie ma pewności, że coś było nie tak i nie ma tego w dokumentach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ketivv Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 czy przygoda z wątku poniżej nie mogła mieć wpływu na późniejsze problemy z silnikiem ? http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/66160-iii-forumowa-subariada-rumunia/page-37#entry2028692 coś w stylu strzelona wiązka, załamany wąż itp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 ta "przygoda" to byla kosmetyka. nie mialo prawa tam sie cokolwiek zdazyc - bylem swiatkiem bardziej dopatrywalbym sie przyczyny w chiptuningu dosyc czestego przy h6 z racji problemu z katami i tu domoroslemu tunerowi mogla sie omsknac myska przy korekcie softu.... ale teraz kto dojdzie co sie z autem dzialo wczesniej.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
muka Posted May 15, 2014 Author Share Posted May 15, 2014 Ta przygoda mogła mieć wpływ o tyle, żę prawe nadkole potem było już luźne, aż w końcu po którymś błocie odpadło. Została odsłonięta cała prawa część silnika i cały czas miała intensywny kontakt z błotem, wodą. Mogło to doprowadzić do jakiejś awarii elektrycznej, coś nie funkcjonowało jak trzeba, chociaż z drugiej strony nic się na desce nie wyświetlało. To jedna z hipotez. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 W tym roku już 3 H6 miałem ze spłynietym tlokiem , 2 z LPG 1 bez , we wszystkich wczesniej palił sie check z błedem P0171 ale mechanicy klientom mówili ze to pikus , nie przejmowac sie , obserwować …… jak widac nie do konca. Tu zdjecie przykladowe 1548095_558999554191460_1723025149_o.jpg 620358_558999544191461_1779440747_o.jpg 1498726_558999540858128_953051654_o.jpg czy dobrze rozumiem, ze CEL # P0171 to zbyt uboga mieszanka? trzeba miec na uwadze, ze 3.0 H6 EZ30D ma wrodzona sklonnosc do detonacji (nawet w intrukcji uzytkownika o tym pisza), wiec mozna zakladac, ze uboga mieszanka (zabrudzony dolot, elektryka, etc.) + sklonnosc do detonacji (plus byc moze watpliwej jakosci paliwo) = wynik jak na fotach powyzej Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemekka Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 Ale silnik chyba ma (powinien mieć) jakieś zabezpieczenia przez spalaniem stukowym. Poza tym paliwo lało 10 innych aut, w tym kilka uturbionych i chyba nikt nie zgłaszał, żeby zauważył, że paliwo jest gorszej jakości. Choć z drugiej strony nie wiem jakie paliwo lali inni, ja zawsze tankowałem najdroższe - 98 lub 99 (czy lepsze to już inna kwestia). Link to comment Share on other sites More sharing options...
rombu Posted May 19, 2014 Share Posted May 19, 2014 szczerze ? niespotkałem sie jeszcze zeby H6 bez lpg , bez poprzedajacego "check" miał jakiekolwiek problemy z silnikiem w sensie wypalanie tłoka A spotkałeś celowe usunięcie kodu błędu ze sterownika ? Mam klienta, który oferuje właśnie taką usługę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
subie Posted July 25, 2014 Share Posted July 25, 2014 rombu: A spotkałeś celowe usunięcie kodu błędu ze sterownika ? Mam klienta, który oferuje właśnie taką usługę. Nie rozważałeś odcięcia łapy temu pajacowi? Za takie coś w normalnym kraju adwokat by mu chałupę sprzedał... Link to comment Share on other sites More sharing options...
muka Posted July 28, 2014 Author Share Posted July 28, 2014 Samochód po remoncie Wymieniony tłok i tuleja na I cylindrze + obróbka. Do tego wymienione pierścienie na pozostałych cylindrach. Po wstępnej diagnostyce wygląda, że jest ok. Po 1k km wymiana oleju i pewnie znowu diagnostyka silnika. Przyczyna awarii to najprawdopodobniej zapieprzenie błotem szczeliny pomiędzy chłodnicami + wysoka temperatura+ około 200 km/h na autostradzie. Cóż, za głupotę trzeba płacić Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted July 29, 2014 Share Posted July 29, 2014 Czyli trzeba było nam przejechać przed bród rzeki a nie tylko kibicować. Najwyżej utopilibysmy tablice ale chłodnice były czyste... a na poważnie to czy przy zerwaniu zderzaka zgubiłeś jakiś plastik - osłone chłodnicy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rombu Posted July 30, 2014 Share Posted July 30, 2014 Przyczyna awarii to najprawdopodobniej zapieprzenie błotem szczeliny pomiędzy chłodnicami + wysoka temperatura+ około 200 km/h na autostradzie No nie wiem. Na mój rozum od zatkanych chłodnic = wysoka temperatura, to tłok może się zakleszczyć. I chyba nie pierwszy, z najlepszym chłodzeniem, tylko ostatnie. Ale żeby się wypalił ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
muka Posted July 31, 2014 Author Share Posted July 31, 2014 rombu nie wiem takie są przypuszczenia. Po 1000 km będzie jeszcze raz diagnostyka silnika i zobaczymy, ale na razie wszystko jest ok. ppmarian tam chyba nie żadnej osłony tzn. tak mi się wydaje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.