Pytka Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Witam A więc sprawa wygląda tak: po szybszej jezdzie gotuje się płyn w chłodnicy i wywala go na zewnątrz przy czym kontrolka temperatury wskazuje ze jest ok, co to moze być? czytałem coś o zakrętce ktora ma za zadanie upuszczać cisnienie i być moze tam tkwi problem? Bardzo proszę o pomoc Co to może być,szkoda mi katować auto a mechanik stwierdził żebym pojezdził i obserwował Legacy h6 MY06 Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolnemiasto Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 mnie to wygląda na upg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kam1l Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Wyglada na UPG niestety. Zerknij czy w zbiorniczku podczas przegazowania nie widac babelkow powietrza, umnie nawet czulem spaliny czasem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 @@Pytka na początek sprawdziłbym czy chłodnica z zewnątrz nie jest zabrudzona,czy między chłodnicami nie zebrało się sporo śmieci,które mogą utrudniać przepływ powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytka Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 hmm brzmi groznie te UPG, ale co tzn? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 UPG=uszczelka pod głowicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 tak z ciekawości zapytam, czy UPG w H6 to jakaś częsta przypadłość czy to sporadyczne przypadki?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 tak z ciekawości zapytam, czy UPG w H6 to jakaś częsta przypadłość czy to sporadyczne przypadki?? Pojedyncze wypadki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Na poczatek sprawdzilbym poziom plynu chlodzacego. Moj sasiad rowniez w H6 mial ten problem. Pałując na autostradzie ponad 240 stanal w bialym dymie spod maski i spod auta. Okazalo sie ze coolant rozlał sie po gorącym silniku. Sprawdzil poziom na zimnym silniku i okazalo sie ze jest ponad max. Ulal do wlasciwego poziomu i po sprawie. Ponad rok czasu i zero problemów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytka Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 A jesli to te UPG to czy to jest drogie w naprawie? zeby juz to zrobić tak konkretnie i wymienic co trzeba. Poza grzaniem płynu nie ma zadnych innych ubocznych objaw,zwija się dobrze,nic nie kopci,nie smierdzi w srodku spalinami heh Płynu to mi dzisiaj mechanik nalał pod korek i stwierdził że niewiele weszło,tylko około 0,5l, czyli moze byc za duzo płynu i się gotuje??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Pod korek? A sprawdzal poziom w wyrównawczym? To stamtąd się wydostaje najczęściej. Kwestia też jakiego dolał. Masz niebieski czy zielony bo nie powinno się ich mieszać. Sasiad miał za dużo o około 400ml. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Zamiast dramatyzować, oczyść przestrzeń między chłodnicami, same chłodnice z zewnątrz. I to dość dokładnie. Raczej powietrzem niż wodą z karchera, bo możesz pozaginać lamele. U siebie robię to demontując chłodnicę wody. Łatwiej jest przedmuchać kondensator klimatyzacji. Jak to nie pomoże to zrób test co2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytka Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Pod korek? A sprawdzal poziom w wyrównawczym? To stamtąd się wydostaje najczęściej. Kwestia też jakiego dolał. Masz niebieski czy zielony bo nie powinno się ich mieszać. Sasiad miał za dużo o około 400ml. Qwa są mechanicy i mechanicy, on nie sprawdził jaki płyn jest w środku a nalał niebieskiego i powiedział że w zbiorniczku wyrownawczym powinno być z 10cm mniej tego płynu , i to zakład który się specjalizuje w subaru!!!!!! w wawce!!!!!! ok jutro zaczne od oczyszczenia chłodnic spręzonym powietrzem i zobaczymy co dalej, będę pisał o podjętych operacjach Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytka Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 a jednak UPG ale coż.trzeba zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 (edytowane) Kolego, jeśli zbiornik wyrównawczy nie jest przepełniony,to na począek wymień korek od chłodnicy( taniej niż UPG), jeśli płyn wywala Ci na zewnątrz to znazy, że albo masz dziure w układzie chłodniczym albo spęzyna w korku nie trzyma i wywala płyn na zewnątrz. W Subaru jest układ zamknięty, spręzyna w korku ma za zadnie upuszczać płyn do zbiorniczka wyrównawczego w momencie kiedy jest za duże cisnienie (Legacy to chyba 1,1bar), a kiedy stygnie system automatycznie wciąga płyn do układu (podcisnienie). Miałem tak samo, wyminiłem korek i jest ok. Przy UPG wywalało by Ci do zbiorniczka, w chłodnicy miałbyś braki (rozszczelnieni układu)... Edytowane 20 Czerwca 2014 przez sorcerer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się