Skocz do zawartości

Trójmiejskie spoty


Bergen

Rekomendowane odpowiedzi

Hej :)

 

Słuchajcie - mam mały problem z (chyba) sondą lambda.

Jako że nie chcę na ślepo wymieniać rzeczy, które mogą okazać się sprawne, wolałbym sprawdzić czy to faktycznie sonda.

Czy ma ktoś z Was jakiś interfejs i soft diagnostyczny i mógłby pomóc mi zdiagnozować źródło problemu?

Objawy są takie, że świeci się CEL i mruga CRUISE, a w ECU są następujące błędy:

 

P0607 Throttle Control System Circuit Range/Performance

P0030 O2 Sensor Heater Circuit Range/Performance (Bank 1 Sensor 1)

P2503 Alternator Circuit Low

P0418 Secondary Air Pump Relay (Low)

 

Jeden problem chyba naprawiony - miałem jakieś zwarcie na alternatorze, ale podejrzewam że jeszcze sonda jest padnięta.

Niestety swoim interfejsem nie mogę tych błędów wykasować i sprawdzić czy wracają, dlatego wolałbym poprosić kogoś bardziej doświadczonego w diagnozowaniu różnych usterek z Subaru :)

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto jeździ oświniaczonym peugotem 206 ?

 

Co do gokardów to jak mówiłem bym się pisał ale w ten czwartek odpadam. Na spota pewnie też nie dojadę ( w czwartek o 19 w Sopocie koncert Leszka Możdzera - idę z rodzinką ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-- 26 lip 2012, o 16:38 --

 

http://moto.wp.pl/kat,15953,title,Mazda ... omosc.html

 

 

suchar, Tomku :wink: :)

Suchar czy nie, to chyba obecnie najbardziej optymalnym silnikiem to chyba jednak boxer.

No i czytałem że honda ma też problem z nowym silnikiem do type-R bo nie spełnia norm.

 

a w boxer pomimo jego kilku wad to jednak nawet nowa toyota gt wolała go wykorzystać niż zabierać się za modyfikację czegoś swojego.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

norma euro 5 obowiązuje od 1 stycznia 2009...

wiem że te normy nie idą w parze patrząc na benzynę i diesla.

 

W dieslu mam eur 3 niestety w Subaru EUR 4

 

do miast niemieckich aby wjechać trzeba chyba mieć diesla eur 4 lub benzynę eur 2

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzd--> Ostatnio jak byłem u Wojtka to rozmawiał z jakimś znajomym, który automaty zna bardzo dobrze i ten gość wskazywał że problemem może być jakiś tam zawór odpowiadający za zmianę z R na D, ale żeby najpierw pojeździć trochę po zmianie oleju i zobaczyć co się będzie działo. No i jest coraz gorzej generalnie. Jutro będę u Wojtka, bo coś mi dziwny dźwięk z tylnego koła dochodzi to pogadam o tym kolesiu, bo nie wiem czy to ktoś kto mógłby ewentualnie podjąć się naprawy. Myślałem po prostu, że może ktoś tutaj ma już jakieś doświadczenia z tego typu specjalistami i kogoś też mógłby polecić, bo co dwie opinie to nie jedna.

 

Dzwoniłem dzisiaj do ASO w Radomiu (tak, jestem już zdesperowany i nie wiem co robić), bo na innym forum ktoś mi polecił ich specjalistę od skrzyni automatycznych jako bezbłędnego i chciałem chociaż telefonicznej porady zasięgnąć bo wycieczki do Radomia nie planuję. Przedstawiłem mu swój problem i usłyszałem to co pewnie usłyszę w każdym ASO, albo w dużym zakładzie naprawiającym skrzynie - najlepiej to wymienić na jakąś używaną...Tyle, że nigdy wtedy nie będę wiedział jaki szrot mi wpakują do samochodu. Co prawda powiedział też, że po rozkręceniu by można było stwierdzić czy przypadkiem jakieś sprzęgiełka się nie pogruchotały, albo faktycznie zaworki wymagają przeczyszczenia. Z tym, że wiadomo że jak pojadę do punktu ASB to mnie skroją tak, że nie będę wiedział jak się nazywam.

 

Boję się strasznie, że zrobi się z tego skarbonka bez dna a efektów nie będzie widać. Z drugiej strony nie mogę jeździć tak jak teraz, bo może to cały czas jeszcze pogarsza sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...