Skocz do zawartości

Trójmiejskie spoty


Bergen

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli można coś zasugerować to natrysk wody daje słabe efekty. Dużo lepszym rozwiązaniem jest natrysk CO2 lub N2O ale CO2 lepsze bo 10x tańsze a działa tak samo. W moim poprzednim aucie zmierzyłem różnicę na hamowni i natrysk gazu dał ok.25KM i 40Nm, no i fajnie wyglądał szron na IC w upalny dzień :wink: Koszt takiego natrysku nie jest duży i zrobiłem go sam w garażu więc nie jest to trudne - potrzebne tylko: butla od instalacji NOS, węże w oplocie, ramkę na IC można zrobić samemu z miedzianej rurki, solenoid. Przy natrysku wody różnica w osiągach auta niezauważalna, z natryskiem gazu zdecydowanie odczuwalna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AdaSch, po to jest natrysk nie wentylatory....

 

a ile hektolitrów trzeba wozić?

 

przy mpim patencie masz stałe chlodzenie ic ale to i tak nie zmienia faktu, że gorące będe zasysane z pod maski.

 

te nadkole to dobre rozwiązanie

 

-- 24 wrz 2010, 13:14 --

 

Kruk,

 

świetny patent i jakie przyrosty :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja cały czas myślałem, że Adaś ma problem z temperaturą podczas jazdy, ale chyba nawet bez żadnego dolotu ciężko przekroczyć temp. +20stopni do otoczenia.

 

Kruk, jeśli chodzi o taki natrysk taki, jaki miałeś w czarnuchu to przy tych mocach i zastosowaniu auta naprawdę zdawał egzamin i to był świetny patent, ale do miejskiego auta to chyba krok za daleko. Zlanie wodą wystarczy, żeby pozbyć się "laga" przy startowaniu po dłuższej chwili postoju, co jest szalenie irytujące, jak auto nie jedzie przez pierwsze 100m.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy mpim patencie

 

na scoobymods jeden to zrobił nawet, szkoda czasu jak na turbinę elektryczną :D

może i postój trochę schłodzi, a przy jeździe na doładowaniu sporo zabierze a tam się knock liczy najbardziej...

 

Kruk, ten dwutlenek ciężko w mapie uwzględnić ponieważ jak się skończy a mapa była wyżyłowana na CO2 to będzie 'puk puk' :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruk, ten dwutlenek ciężko w mapie uwzględnić ponieważ jak się skończy a mapa była wyżyłowana na CO2 to będzie 'puk puk' :?
W tym przypadku nie ma potrzeby stroić auto pod natrysk gazu - natrysk robi różnicę dla silnika taką jak lato/zima i ECU powinien takie wahania temperatury uwzględniać w korektach. Ja w każdym razie pod to auta nie stroiłem i działało bardzo fajnie i bez puk puk. Jednym słowem w upalne lato robimy sobie w dolocie na kilkanaście sekund mroźną zimę :twisted:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki, przecież lepiej pociągnąc węża z dyszy wentylatorów przez okna na zewnątrz i pod maskę i klimę odpalic na full...

 

Swoją drogą osobny kanał klimatyzacji w dolot i na ic mógłby byc całkiem nie głupi... przynajmniej mi amatorowi się tak wydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...