Jump to content

Trójmiejskie spoty


Recommended Posts

  • Replies 25.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Aga

    2753

  • tzd

    1881

  • AdaSch

    1422

  • kropkowicz

    1395

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Coś się kończy coś się zaczyna.. Podobno z samochodu można cieszyć się dwa razy: raz przy kupnie, drugi przy sprzedaży. Ja poczułem smutek ale na dobrą wróżbę dla nowego właściciela robiłem dobrą

Ja mam jeszcze od d..rugiej strony. Dzięki za spotkanie  

Dzisiejszy iksfałowy spot  Dzięki za miłe spotkanie @Snuff , @keyman i @bmbm  

Posted Images

no jak zakupie turbo antyka to napewno sie pojawie, w ten weekend planuje sie wybrac po niego. Jak gosc jaj nie zrobi i mi ktos go nie sprzatnie sprzed nosa to bede szczesliwym posiadaczem Subaru.

Link to post
Share on other sites
Uwagę mam jednak na tyle podzielną, że o Rajdzie słyszałem.

VIII Jesienny Raid planowany jest na sobote 3o wrzesnia 2oo6 w Gdansku, organizowany pod patronatem Automobilklubu MORSKIego Sekcji Pojazdow Zabytkowych (organizowal na Plejadach trase turystyczna).

 

Impreze organizujemy w gronie ludzi znanych, nowozaprzyjaznionych oraz wszystkich chetnych do udzialu. Jezeli oczekujecie poscigow, szybkich przejazdow, kaskaderskich wyczynow - to nie ten raid. Zabawa polega na zupelnie turystycznej przejazdzce z wykonaniem zadan na trasie. Jak to wyglada, czytaj ponizej.

 

Raid jest jedniodniowy, start w sobote rano 30 wrzesnia - trasa nie bedzie dluzsza niz 180 km. Nocelgi w Przywidzu (35 km od Gdanska)- dla chetnych w piatek przed rajdem - szczegolnie dla uczestnikow spoza 3ciTy, oraz w sobote po imprezie. Koszt noclegu za osobe okolo 20 zl. Domki sa 4 i 6-cio osobowe.

 

Wymagane przebranie zalogi zgodnie z epoka pojazdu - kategorie sa dwie: auta zabytkowe (wyprodukowane przed 1981) i nowoczesne. Wyjatkiem sa auta mlodsze, lecz konstrukcyjne tozsame ze swoimi starszymi odpowiednikami, np. Wartburg 353 z 1987 roku traktowany bedzie w kategorii zabytek.

 

Wszelkie pytania prosze kierowac na e-mail KajTan@gazeta.pl

 

Deklaracje o checi uczestnictwa w raidzie i wplaty wpisowego w wysokosci 50.oo zl od dwuosobowej zalogi (kierowca + pilot) mozna skladac w watku na temat rajdu TUTAJ lub mailem. Konto do wplaty wpisowego zostanie podane przy zgloszeniu checi udzialu (czy mailem czy na forum).

 

Osoby nie zgloszone wczesniej musza liczyc sie z niemoznoscia startu z braku miejsc. Zostanie ich przygotowanych tyle, ile zgloszen.

 

Na czym polega idea zabawy?

 

Zaloga otrzymuje na starcie itinerer, wedlug ktorego musi odnalezc zadania po drodze oraz dotrzec do mety w scisle okreslonym czasie. Przybycie zbyt wczesne jak i zbyt pozne skutkuje punktami karnymi. Srednia przejazdu to 30-40 kph - wiec czasu jest dosc i na zwiedzanie i na rozwiazanie zadan. Jak bylo kiedys KLIK i KLIK?

 

Przewidujemy proby sportowe o raz zadania z historii motoryzacji. Do klasyfikacji generalnej liczeni sa wszyscy uczestnicy - podzial nastepuje przy probach sportowych - a te nie sa wliczane do klasyfikacji generalnej. Szczegolowy regulamin postaramy sie umiescic jak najszybciej.

 

Zapraszamy serdecznie - piekne tereny Prus Zachodnich oraz tereny Wisly czekaja na ponowne odkrycie.

 

BTW: komu mam wyslac fotki ze spotu???

BTW: Jak na razie, na rajd zglosila sie tylko Celina. tylko jedno Subaru??? ;)) he?

Link to post
Share on other sites

Pozwoliłem sobie wrzucić spotowe zdjęcia autorstwa Pana Redaktora KajTana pod adres:

 

http://www.hryszko.pl/spot/

 

Enjoy !

 

A i jeszcze jedno - rozmawialiśmy o tym na spocie:

 

06.jpg

 

Z lewej - Polonez 1500 X Coupe należący do Adamusa

Z prawej - 125p 1300 '68 należący do red. KajTana

W środku - strażnik miejski należący ówcześnie do mojej skromnej osoby :mrgreen:

Link to post
Share on other sites

Witam 3Miasto i okolice!

Sorka za wpis w ten dział, ale doszedłem do wniosku, że tu będzie łatwiej o kontakt z Wami. Jak pewnie wiecie w najbliższy weekend odbywa sie bardzo fajna imprezka w Słomczynie. Będzie na co popatrzeć i co posłuchać ;) Mam wielką ochotę podjechać w związku z tym do Słomczyna i szukam chętnych na podpięcie. Mogę zabrać 3 osoby (im więcej tym taniej ;) ).

Jeszcze nie wiem czy będę 'leciał' w piątek wieczorem czy w sobotę z rańca. To także może zależeć od ewentualnych współpasażerów. Jakby ktoś był chętny do pisać w te pędy!

Co do noclegów to też się mozna domówić: albo preferencyjne warunki w motelu Subaru (o ile decyzję podejmiemy bardzo szybko i będą jeszcze miejsca), albo coś niedrogiego w Wawie, albo opcja 'Saturday only" i wtedy powrót tego samego dnia.

Także pisać, pisać!! Czekam.

 

pzdr

Seb@

Link to post
Share on other sites

Sorki, ze tak smiece w temacie, ale dla chetnych na Raid:

 

Raid sie odbedzie, ostateczne zgloszenia przyjmowane sa do 16 wrzesnia. Po tym terminie nie ma mozliwosci dopisania sie do listy.

Jak do tej pory, tylko jedna Celina zglosila sie z subaru - na spotkaniu widzialem wiecej zapalu?

info tutaj

 

p.s. Celine upraszam o wyslanie na priv danych: Imie nazwisko kierowcy, pilota, marka model i rocznik auta. Dziekuje ;)

Link to post
Share on other sites
no to kiedy jakis spocik w trojmiescie ?

 

Chetnie zapoznam subarowską trojmiejską brać :)

 

No przeciez miałeś coś zaproponować :]

 

22 lub 23 września ok. godz. 18:00

Na skwerku w Gdyni.

Napiszcie czy wam pasuje.

Ja tam mam kazdy weekend wolny :)

Link to post
Share on other sites

Zdecydowana zmiana planów!!

Przecież 22go (piątek) rozpoczyna się Rajd Kaszub. Byłbym normalnie zapomniał :) Uroczysty start rajdu o 17:00 na Długim Targu.

 

Szczegóły tutaj: http://tinyurl.com/k2rxm

 

Lista gości zapowiada ciekawą rywalizację i zobaczenie kilku topowych Nek.

Pisać zatem komu co pasuje i na która godzinę mógłby ewentualnie dojechać? Ja będę raczej od samego początku, tj. od 17stej na Długiej.

 

pzdr

Seb@

Link to post
Share on other sites

Zawsze można upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Mało tego, w sobotę moglibyśmy większą grupką, razem uderzyć na OESy w okolice Kartuz. Taki plenerowy spocik z rajdówkami śmigającymi w tle. Myślę, że byłoby bardzo fajnie ;)

 

pzdr

Seb@

Link to post
Share on other sites

o kurcze ale masz pomysła!!! No to jasne ze jest to do zrealizowania!! Spotkamy sie poprostu gdzies w Gdansku i polecimy kolumną na jakis Oes. Kto sie pisze??

Miejscie spotkania dajmy na to parking przy Multikinie w Gdańsku-Wrzeszcz.o godzinie 9:00-9:30 (bedziemy czekac 30 min. i potem ruszymy) Myslalem o tym zeby poleciec na OS-3 do Sianowskiej Huty. Chyba ze ktos ma inne propozycje?

Co wy na to?

Link to post
Share on other sites

Na piątek (22.09) wypadło mi niestety ważne spotkanie w firmie po pracy i na rozpoczęciu rajdu najprawdopodobniej mnie nie będzie. Jednak sobota pozostaje wciąż aktualna więc proszę szanowne koleżanki i kolegów o poinformowanie, kto miałby ochotę wybrać się w plener w rejony oesów Rajdu Kaszub. Może jakiś grill/ognisko na miejscu, albo coś w tym rodzaju? Wstępna lokalizacja to, podany przez Ninję, parking przed MultiKinem w Gdańsku. Godzinę jeszcze ustalimy. W razie potrzeby jestem w stanie zabrać 1-2 osoby.

 

pzdr

Seb@

Link to post
Share on other sites

Ja wolę nie pisać że będę bo mi znowu wyjdzie tak jak ze spotem - czyli nie wyjdzie :roll:.

Fakt faktem jednak że bym się przejechał w tą sobotę, moze pofocić by się dało trochę na tym rajdzie.

 

pozdro

Link to post
Share on other sites

Fakt faktem jednak że bym się przejechał w sobotę, moze pofocić by się dało trochę na tym rajdzie.

pozdro

 

Misioo, ja tylko przypominam, że to nie jest TA sobota, ale przyszła ;) A tak poza tym, fajnie by było jakbyś się pojawił.

 

pzdr

Seb@

Link to post
Share on other sites

My najbliższą sobotę spędzamy na Zatoce, więc nie pojawimy sie pod Multikinem.

Za to 30.09 jesteśmy na Kaszubach na Rajdzie AKMu :) Zauważyłam jeszcze jednego Forysia na liście zapisanych załóg, czyżby to ktoś z forum? :D

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...