Skocz do zawartości

Trójmiejskie spoty


Bergen

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, AdaSch napisał:

wole jednak XT z gratami od STI.

Powody:

Szklany dach!!!

Grzane fotele

Tylna roleta

Ksenony? w STI powinny być ale na fotce wygląda jakby były zwykłe

krótka skrzynia - do potwierdzenia ale ZTCP tak jest, dlatego fajniejsza ze spec.b na nasze warunki a nie 2500 rpm przy 100km/h (idiotyzm JDM)

Silnik fajniejszy ale z małą uwagą, że z uwagi na jeszcze większe odprężenie jeszcze mniej ekonomiczny od 2.5T ale z drugiej strony z większym potencjałem.

 

Tak czy siak auto bardzo fajne jako kolejne w domu.

 

 

Zależy do czego ma służyć auto. Zgadzam się, że jeśli auto ma służyć na codzień to XT dla wielu osób może być lepszą opcją, Dla innych FSTI będzie lepszą opcją. Obiektywnie jednak to FSTI auto o wyższym wyposażeniu.

FSTI miały dość długie skrzynie podobne do tych w SpecB Legacy właśnie :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

4 godziny temu, bmbm napisał:

Spotkany na myjni na Zaspie, ul. Hynka. Przez jakiś czas będzie gościł na Trójmiejskich ulicach ;)

Totalny unikat - oryginalny Forester STI po przekładce. A tak to wszystko oryginalne. No i zmienione wkłady reflektorów. 

 

NIESAMOWITE WRAŻENIE ROBI NA ŻYWO - KOSMOS. 

imageproxy.php?img=&key=89cebd84b302413aimageproxy.php?img=&key=89cebd84b302413aimageproxy.php?img=&key=89cebd84b302413aimageproxy.php?img=&key=89cebd84b302413a

Pozdro dla właściciela!

 

IMG_4278.jpg

Piękności

Edytowane przez Herostrates
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kriskristoffers napisał:

Gdzie można się z tym egzemplarzem spotkać? 

 

Lata po Gdańsku, auto spotkałem na spontanie na myjni na Hynka, gdzie stało w kolejce. Do czerwca przyszłego roku właściciel będzie jeździł po Trójmieście z tego co mówił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Herostrates napisał:

Obiektywnie jednak to FSTI auto o wyższym wyposażeniu.

Mam odmienne zdanie.

O ile ja ze swojego mogę zrobić STI bo to skrzynia zawieszenie hamulce to sti nie ma nawet podgrzewanej przedniej szyby. Dla mnie STI przez swoje braki nie jest brany pod uwagę jako baza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dla mnie zupełnie odwrotnie. STI jako powiedzmy drugie auto, właśnie przez to, że nie ma tych wszystkich gadżetów jest mega. 

I nie odbierz tego, jako atak czy coś, ale Forek jakikolwiek nie będącym oryginalnym STI nie będzie nim :) I tu nie chodzi o same osiągi, czy hamowanie, tylko tak po prostu. Zawsze byłby farbowanym lisem, co może oczywiście odpowiadać posiadaczowi.

 

PS.

Forestery mają podgrzewaną szybę w jakiejkolwiek wersji?

Edytowane przez bmbm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, bmbm napisał:

A dla mnie zupełnie odwrotnie. STI jako powiedzmy drugie auto, właśnie przez to, że nie ma tych wszystkich gadżetów jest mega. 

I nie odbierz tego, jako atak czy coś, ale Forek jakikolwiek nie będącym oryginalnym STI nie będzie nim :) I tu nie chodzi o same osiągi, czy hamowanie, tylko tak po prostu. Zawsze byłby farbowanym lisem, co może oczywiście odpowiadać posiadaczowi.

 

PS.

Forestery mają podgrzewaną szybę w jakiejkolwiek wersji?

Podgrzewane w miejscu spoczynku wycieraczek :) 

 

Co do reszty zgadzam się, wyjściowo FXT i FSTI to inny poziom auta, silnik, skrzynia biegów, zawieszenie, hamulce, wnętrze właśnie w alkantarze, bardzo dużo detali, klasyfikujące to auto wyżej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taką ciekawostkę odkryłem...

 

Mocowane dyfra w STI jest bardzo bezpośrednie z tak zwanym helikopterkiem - nie wiem skąd ta nazwa...

Obecnie mam od STI ale przez to, że nie ma tulejek pomiędzy mocowaniem dyfra o poprzeczką to mogą się po budzie rożne drgania przenosić.

image.png.312cd0888d2246b9e895690ab4901e2c.png

W tym z STI nie ma tulejek 41326B oraz 41326C

 

Generalnie proces konserwacji jest zakończony. Piaskowanie itp prace trwały 3 dni robocze. Podsumowanie jest takie, że poziom zabezpieczenia fabrycznego jest żałosny na tyle auta. Jak nic nowym supabru trzeba jechać na pełne zabezpieczenie mocnym woskiem do zabezpieczania profili inaczej auto nie ma szans z zębem czasu. U mnie to był ostatni moment i żaden wcześniejsze prace nie pokazały tego poziomu korozji. Po wypiaskowaniu dołu auta wiele rzeczy się odkryło. Generalnie Forester 2 i tak ma lepszy poziom zabezpieczenia na łączeniach ale i tak wygląda to średnio do niektórych aut europejskich. Niektóre wady materiałowe są tak zbłaźnione, że ręce opadają.Korozja między nadkolem a zderzakiem zaczyna się od uchwytu zderzaka i idzie dalej. Uchwyty zderzaka, za 36 pln tak przegniły, że nie wiem jak ten zderzak się jeszcze trzymał - CUD. Wina fatalnie zabezpieczonego elementu. O dziwo reszta pod zderzakiem wyglądała bardzo dobrze. Teraz drobne wstawki z reparaturki i blacharsko będzie bdb. Innym katastroficznym elementem jest rura wlewy paliwa. MASAKRA. A wystarczyło zdemontować, zabezpieczyć i problem z głowy na lata a tak goły metal. To samo z progami, w nowym aucie wystarczyło to zabezpieczyć choćby woskiem i też nie byłoby problemu ale trzeba przyznać ,że po wypiaskowaniu wyglądało to dobrze na przodzie, tył wymaga wycięcia i reperaturki ale w bardzo niewielkim stopniu.

 

Impreza jest z Hiszpanii i wyglądała w zeszłym roku bardzo dobrze od dołu, ale teraz na wiosnę zdemontuje te progi itp i wszystko każe zabezpieczyć jakimś wściekłym woskiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja znalazłem wreszcie fachowca w Trójmieście który zrobił konserwację tak jak chciałem . Zajęło to 3 tygodnie i swoje kosztowało ale efekt chyba będzie dobry -zobaczymy za rok.

Namiar mogę podać na PW chyba, że@Aga pozwoli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, dr.elich napisał:

Ja znalazłem wreszcie fachowca w Trójmieście który zrobił konserwację tak jak chciałem . Zajęło to 3 tygodnie i swoje kosztowało ale efekt chyba będzie dobry -zobaczymy za rok.

Namiar mogę podać na PW chyba, że@Aga pozwoli.

Daj tu, bo Ci się skrzynka zapcha :mrgreen:

 

ASO tego nie robi tak że nie ma problemu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ktoś z Tójmiasta podpowie gdzie lokalnie zrobię regenerację przekładni w blobie WRX ?

Zaczyna klepać i chcę to ogarnąć przed zimą.
Scenariusz życzeniowy -> podstawiam auto, warsztat wyjmuje, regeneruje / oddaje do regeneracji, odbieram auto :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, GdaKon napisał:

Ktoś z Tójmiasta podpowie gdzie lokalnie zrobię regenerację przekładni w blobie WRX ?

Zaczyna klepać i chcę to ogarnąć przed zimą.
Scenariusz życzeniowy -> podstawiam auto, warsztat wyjmuje, regeneruje / oddaje do regeneracji, odbieram auto :)

 

 

zapytaj Stachury z Sopotu czy by zrobił http://www.skraw-met.com.pl/

Jeżeli nie to używka / chińczyk.

 

Nikt inny w 3-city nie zrobi [dobrze] - od razu daruj sobie Nagengasty i inne takie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...