Jump to content

Skutery , jeździ ktoś ?

Vilmark

Recommended Posts

Trochę zaczyna mnie mordować stanie w korku i paliwo z tym związane.

Myślę już od dłuższego czasu nad skuterem ale jazda pierdzącą 50cm po Warszawie

trochę mnie odstraszała. Jest jakaś nadzieja nad 125 cm ale wszystkie głosy mówią że

jazda na nich będzie możliwa dopiero w 2015 roku. Dlatego wynalazłem sobie np coś takiego...

Ma ktoś może doświadczenie ?

http://otomoto.pl/peugeot-elystar-advantage-50ccm-2009-super-stan-warszawa-M4011282.html

50 dobrej jakości na korki nie jest taka zła. Ja wprawdzie nie mam do czynienia z Warszawą, a z nieco mniejszym miastem. Mimo wszystko da sie śmigać . Ja mam Yamahe Neos.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

jeżdżę od dwóch lat 125 a konkretnie rometem maxi

w korkach miesci się wszędzie a i na trasie bardzo wygodnie

i też czekam na to jak senat zatwierdzi tą zmianę :mrgreen:

Edited by przemo76

Jest jakaś nadzieja nad 125 cm ale wszystkie głosy mówią że jazda na nich będzie możliwa dopiero w 2015 roku.

A jakiś zakaz jest ?

Ja czekam na tę zmianę i myślę o zabawce pt. Yamaha TriCity :-) Niby już w Sejmie przegłosowane więc może już szybko pójdzie ...

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

jeżdżę od dwóch lat 125 a konkretnie rometem maxi

w korkach miesci się wszędzie a i na trasie bardzo wygodnie

i też czekam na to jak senat zatwierdzi tą zmianę :mrgreen:

Zmiana zatwierdzona z tego co wszędzie trąbią.

Jedynie mnie dziwi konieczność posiadania automatu- Jak "nowi" mają się nauczyć obcowania z motorem? Lepiej dać im od razu 500/600 czy też 900 niech się uczą:P

Przemo- sam się czymś podobnym interesuje na następny sezon- jak wygląda koszt posiadania takowej maszyny poza paliwem? Masz jakieś zestawienie?

Nauka na 125ccm jako 1 motor jest lepszym pomysłem niż przeskok np. ze skutera 50ccm na 500 lub więcej.

Sam miałem zamiar kupić 125 i zobaczyć czy ogólnie mi takowy pojazd "leży" na dłuższą metę zanim zrobię sobie ew. A.