Pawlo20 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 (edytowane) Kiedy skręcam na ciasnych łukach w prawo, unosi się w górę tylne prawe koło i analogicznie skręcając w drugą stronę lewe. Zaczynam dopiero zabawę z ustawieniami zawieszenia i chcę zapytać czy to normalny objaw, czy może za twarde sprężyny, albo coś innego jest nie teges? Dodam jeszcze, że pluje przodem jak jasny gwint W aucie siedzi zawias HKS, tylny stabilizator 24mm, przód 20mm Edytowane 10 Maja 2014 przez Pawlo20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 babcia Marasa też podnosi tylne kółko na zakrętach https://www.youtube.com/watch?v=LnwZUSDgVyo#t=22 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 babcia Marasa też podnosi tylne kółko na zakrętach https://www.youtube.com/watch?v=LnwZUSDgVyo#t=22 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Niczego sie nie dowiesz skoro nic nie napisales... Jakie masz: tuleje, ustawienia odbicia, dobicia, wysokosci, jakie rozpórki, jakie hamulce przód, a jakie tył, opony..? Czy koło podnosi się w zakręcie przy jednoczesnym hamowaniu lewą, czy przy bezwładnym jego pokonywaniu? Masa rzeczy może wpływać na to, że obsikujesz zakręty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 ja miałem tak przy serii stab przód I 24 mm tył www.youtube.com/watch?v=vrBJWD2L0pk&list=PLESml45Nzv_LJyjtoHBFG5dIUE9qboQqf&index=9 po założeniu 22 mm na przód zniknęło chyba do końca albo twardsze sprężyny przód, albo twardszy stab przód, albo z powrotem miększy tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 (edytowane) Niczego sie nie dowiesz skoro nic nie napisales... Jakie masz: tuleje, ustawienia odbicia, dobicia, wysokosci, jakie rozpórki, jakie hamulce przód, a jakie tył, opony..? Czy koło podnosi się w zakręcie przy jednoczesnym hamowaniu lewą, czy przy bezwładnym jego pokonywaniu? Masa rzeczy może wpływać na to, że obsikujesz zakręty Tuleje jeszcze seria, koło podnosi się przy bezwładnym pokonywaniu zakrętu,rozpórek nie ma, obniżony jest o 4-5cm, zbieżnoś przód/tył na 0. Negatyw przód 2 stopnie, tył1.5 stopnia, dobicie-odbicie ustawione jest pośrodku(15/30 "kliknięć") Edytowane 11 Maja 2014 przez Pawlo20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Az sie nie chce wierzyć, ze "pluje przodem". Trzeba coś poszperować, albo przeglądnąć czy wszystko jest sprawne Mozesz spróbować zmiękczyć przód np 20/30, a tył 7/30 i ew zmniejszyć pochylenie przednich kół na okolice 1'30, żeby poprawić dohamowania, jesli podsteownosc wystepuje w poczatkowej sekcji zakretu. Jeśli z tyłu siedzi szpera to niech sobie podnosi to koło, obnizony zawias, krótki skok amorów, gruby stab - niewiele tu zdziałasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 (edytowane) Az sie nie chce wierzyć, ze "pluje przodem". Trzeba coś poszperować w przedim dyfrze jest helikal, w tylnym wisko, a między nimi wiskoza wzmocniona przez Carfita na 10 kilo Zastanawiam się czy nie wywalić tych dodatkowych sprężyn Edytowane 11 Maja 2014 przez Pawlo20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 (edytowane) nie znam tego zawieszenia, więc zobaczyłbym czy to czasem nie są helpery - wtedy powninny być całkiem ściśnięte pod obciążeniem auta I ich usunięcie niczego nie zmieni z twardością jeżeli to nie helpery, a sprężyny progresywne, to ich wyjęcie może dać utwardzenie; pytanie czy da się zachować wysokość I skok amortyzatora możesz zrobić porządniej: - ustalić jakie to sprężyny: wymiary I twardość - poradzić się kogoś z doświadczeniem jaka twardość będzie lepsza - kupić sportowe sprężyny Eibacha: mają katalog, gdzie są sprężyny o wielu wysokościach, średnicach I twardościach Edytowane 11 Maja 2014 przez kons6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Jeśli z tyłu siedzi szpera to niech sobie podnosi to koło, obnizony zawias, krótki skok amorów, gruby stab - niewiele tu zdziałasniech podnosi niech sobie podnosi, tylko czemu wynosi przód? nie znam tego zawieszenia, więc zobaczyłbym czy to czasem nie są helpery - wtedy powninny być całkiem ściśnięte pod obciążeniem auta I ich usunięcie niczego nie zmieni z twardością jeżeli to nie helpery, a sprężyny progresywne, to ich wyjęcie może dać utwardzenie; pytanie czy da się zachować wysokość I skok amortyzatora możesz zrobić porządniej: - ustalić jakie to sprężyny: wymiary I twardość - poradzić się kogoś z doświadczeniem jaka twardość będzie lepsza - kupić sportowe sprężyny Eibacha: mają katalog, gdzie są sprężyny o wielu wysokościach, średnicach I twardościach Sprawdzałem, to są jednak helpery. Pewnie nie ma to znaczenia, ale u mnie założone są odwrotnie, na dole amortyzatora pod sprężyną. Będę wyciągać zawias więc sprawdzę te sprężyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Przód Ci będzie zawsze wynosił jak masz zeszperowane auto i twardy zawias , trzeba kompletnie zmienić styl jazdy na bardzo agresywny innej drogi nie ma . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 albo twardsze sprężyny przód, albo twardszy stab przód, albo z powrotem miększy tył Dziwne, bo większość zakłada twardszy stab na tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 ja mam u siebie whiteline 22 przód + 24 tył ustawione max twardo i przestało podnosić tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 ja mam u siebie whiteline 22 przód + 24 tył ustawione max twardo i przestało podnosić tył Zapewne nie jest to tylko wpływ stabów i ich doboru. Wiele elementów ma na to wpływ.Bez znajomości setupu auta i jego zawieszenia,mocowań,ustawień i wielu innych pierdół,to można sobie pogdybać. Jedyne rozsądne wyjście,to posadzenie za kółkiem kogoś ogarniętego w ustawieniach tego typu i wtedy może coś podpowiedzieć,co zmienić i w którą stronę. Styl jazdy kierownika też ma spore znaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 to podnoszenie tylnego wewnętrznego koła zmiana przedniego stabilizatora na twardszy mocno ograniczy lub w ogóle usunie, tak samo będzie przy zmianie przednich sprężyn na twardsze obie zmiany zwiększą za to podsterowność, na pytanie jak bardzo I czy będzie to korzystne, czy nie nie można bez testów lub doświadczenia odpowiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 (edytowane) Nie będą, bo już jest pospinane. W dodatku bedzie problem jak w górę pójdzie jedno z przednich kół. Pozostaje wg. mnie albo zmiana toru jazdy na rajdowy, albo downgrade centralnej. Edytowane 13 Maja 2014 przez graft Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Mocna szpera przednia i centralna = podsterownosć i to duża. Albo trzeba się z tym nauczyć żyć i wrzucac auto w zakręt (czesto pomaga dobre kopnięcie lewą), albo zmienić setup. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 12 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Ogólnie nie mam żadnego odniesienia i porównania, wszyscy mają albo seryjne zawieszenie albo inaczej zaszperowane auto. Sprobuje włożyć grubszego staba do przodu (22mm) jeśli to nie pomoże, nie zostaje nic innego, jak z tym żyć i wymieniać częściej sprzęgło;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Albo dołożyć DCCD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Nie dawaj grubszego staba na przód, bo jeszcze bardziej zwiększysz sobie podsterowność, a przednie koło będzie fruwać, co da jeszcze gorsze rezultaty. Ja bym na Twoim miejscu robił downgrade na 4 kilo na centralnej, co powinno dać oczekiwane przez Ciebie rezultaty. A tę 10-tkę pewnie jakiś rajdowiec-tuningowiec kupi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Nie dawaj grubszego staba na przód, bo jeszcze bardziej zwiększysz sobie podsterowność, a przednie koło będzie fruwać, co da jeszcze gorsze rezultaty. Ja bym na Twoim miejscu robił downgrade na 4 kilo na centralnej, co powinno dać oczekiwane przez Ciebie rezultaty. A tę 10-tkę pewnie jakiś rajdowiec-tuningowiec kupi. popsułem wiskoze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 odświeżę temat bo mam podobny problem z obsikiwaniem zakrętów ma ktoś założony dedykowany kit eibacha? 23mm przód, 24mm tył w GT? powinno być dużo mniejsze przechyły wobec serii 19/20mm ? jest to chyba najbardziej cenowo atrakcyjny zestaw tyle że nie regulowany ale skoro auto 90% do upalania to regulacja chyba nie jest konieczna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się