gr1zly Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 w autogt powiedzili ze to tylko moze pogorszyc osiagi auta chyba zeby wyjac Mafsensor, jade niedlugo do chin wiec moze cos wymyslimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Drodzy Koledzy!(jeżeli mogę się do Was tak zwrócić z pozycji bladego ujeżdżacza wolnossącego Subaru) Recepta na Wasze dylematy podana została już na początku tego wątku: http://www.sunamiturbo.com/ Przecież to urządzenie spełnia wszelkie oczekiwania Wasze dotyczące BOVa, a ponadto nie stanowi żadnego zagrożenia dla silnika. I do tego nie jest drogie. Może sam sobie takie zamontuję...? Gal jezeli chodzi o sam dzwiek to zeczywiscie moze i to wystarczy ale zredukowanie laga jest jednak nawet przy seryjnym turbo odczuwalne Nie mam turbo z BOVem/bez BOVa, więc nie mam osobistych doświadczeń, ale tak sobie myślę: gdyby BOV zmniejszał turbolaga nie powodując innych, niekorzystnych konsekwencji, to czy producenci samochodów z turbo (nie tylko Subaru) zrezygnowaliby z montowania tego urządzenia? Bo w niektórych silnikach z turbo, jest to przekleństwo. Jeździłem ostatnio turbodieslem 2.2 HDTi Peugeota i nie wierzę, by tak prosty sposób zmniejszenia laga, uszedł kostruktorom tego silnika z pola widzenia. BTW: Jeżeli w D4D Toyoty wygląda to podobnie, to przyznaję rację raju - w silniku PSA to jest tragedia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 BOV w seryjnym samochodzie odpada -> normy hałasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 BOV w seryjnym samochodzie odpada -> normy hałasu Stłumić dźwięk BOVa, to zadanie dla praktykanta w dziale konstrukcyjnym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Może mieć, tylko musi być dobrze zmapowane Obrazek może może sam takie widziałem w Pradze - sapało cudnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 BOV w seryjnym samochodzie odpada -> normy hałasu Stłumić dźwięk BOVa, to zadanie dla praktykanta w dziale konstrukcyjnym... No wiec wlasnie stlumili i jest to seryjny DV chyba ? Czy BOV nie powoduje dodatkowo niespalania sie calej mieszkanki w cylindrach przez to ze paliwo jest rowniez podawane do tej ilosci powietrza ktora jest upuszczana? to pewnie tez pozytywnie na emisje spalin nie wplywa? u mnie np znowu sie marchewy pojawily Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 BOV w seryjnym samochodzie odpada -> normy hałasu Stłumić dźwięk BOVa, to zadanie dla praktykanta w dziale konstrukcyjnym... No wiec wlasnie stlumili i jest to seryjny DV chyba ? Czy BOV nie powoduje dodatkowo niespalania sie calej mieszkanki w cylindrach przez to ze paliwo jest rowniez podawane do tej ilosci powietrza ktora jest upuszczana? to pewnie tez pozytywnie na emisje spalin nie wplywa? u mnie np znowu sie marchewy pojawily nie do konca.A wszystkim polecam stronke: www.ProRacingTechnology.com wszystko dokladnie wytlumaczone co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 BOV w seryjnym samochodzie odpada -> normy hałasu Stłumić dźwięk BOVa, to zadanie dla praktykanta w dziale konstrukcyjnym... To już dawno zrobiono - naywa się to diverter valve, albo recirculation valve. Celowo nie pisze DV bo w UK DV to dump valve - to co u nas na forum określa się jako BOV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 ://wwhttpw.eagleday.com/blowoffvalves.html posiadam takiecs (9 od gory) i dzis po przeczytaniu tego tematu oraz strony podanej przez Komancza zabralem sie za strojenie ale nie wiem z czym to sie je... jest tam mozliwosc podkreacania sprazyny albo hard albo soft, wydaje sie ze po za sila glosu BOVa obydwa ustawienia sie nie roznia albo ja nie potrafie tego wyłapać. czy ktoś może mi podopwiedzieć jak to ustawić??? czy jeśli ustawię na cichy to będzie mniej powietrza upuszczało a co za tym idzie zbliży się to do działania seryjnego mechanizmu - czyli jak to tlumacza na stronie Komancza - cichegop zabójcy turbiny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lezo Opublikowano 12 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 u mnie np znowu sie marchewy pojawily co to marchewy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Ogień z rury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 A tu masz przykład http://video.google.com/videoplay?docid ... =back+fire Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_STi Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Witam, Jesli chodzi o BOV-a 2M to wlasnie bylem wczoraj u Dr. Red Devil na montazu testowej (beta) wersji z Flansza pod seryjny TMIC w SI WRX STi 2002. Jak testy dobrze wypadna to BOV idzie do masowej produkcji. Po pierwszym dniu: swietna reakcja na gaz, (pomine lanserski dzwiek ) na razie to tyle. Zobaczymy jak bedzie po weekendzie. Pozdrawiam Kris Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Witam, Jesli chodzi o BOV-a 2M to wlasnie bylem wczoraj u Dr. Red Devil na montazu testowej (beta) wersji z Flansza pod seryjny TMIC w SI WRX STi 2002. Jak testy dobrze wypadna to BOV idzie do masowej produkcji. Po pierwszym dniu: swietna reakcja na gaz, (pomine lanserski dzwiek ) na razie to tyle. Zobaczymy jak bedzie po weekendzie. Pozdrawiam Kris Jak w korkach po nagrzaniu silnika - nie ma ochoty sie zablokowac i pozostac otwarty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 Witam, Jesli chodzi o BOV-a 2M to wlasnie bylem wczoraj u Dr. Red Devil na montazu testowej (beta) wersji z Flansza pod seryjny TMIC w SI WRX STi 2002. Jak testy dobrze wypadna to BOV idzie do masowej produkcji. Po pierwszym dniu: swietna reakcja na gaz, (pomine lanserski dzwiek ) na razie to tyle. Zobaczymy jak bedzie po weekendzie. Pozdrawiam Kris Jak w korkach po nagrzaniu silnika - nie ma ochoty sie zablokowac i pozostac otwarty? nie ma sie co zablokowac-ten BOV jest na membranie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 nie ma sie co zablokowac-ten BOV jest na membranie. Piszesz bo wiesz, czy tylko tak Ci sie wydaje. Ja mam 2M i nie jest na membranie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 nie ma sie co zablokowac-ten BOV jest na membranie. Piszesz bo wiesz, czy tylko tak Ci sie wydaje. Ja mam 2M i nie jest na membranie. Na tloczkach jest tylko The Sun(na mala srednice wejscia) cala reszta jest na membranach. http://www.proracingtechnology.com/html/bov.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 nie ma sie co zablokowac-ten BOV jest na membranie. Piszesz bo wiesz, czy tylko tak Ci sie wydaje. Ja mam 2M i nie jest na membranie. Na tloczkach jest tylko The Sun(na mala srednice wejscia) cala reszta jest na membranach. http://www.proracingtechnology.com/html/bov.html I wlasnie dlatego jestem ciekaw, ktorą wersje Michał zrobił z flanszą na intercooler. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 nie ma sie co zablokowac-ten BOV jest na membranie. Piszesz bo wiesz, czy tylko tak Ci sie wydaje. Ja mam 2M i nie jest na membranie. Na tloczkach jest tylko The Sun(na mala srednice wejscia) cala reszta jest na membranach. http://www.proracingtechnology.com/html/bov.html I wlasnie dlatego jestem ciekaw, ktorą wersje Michał zrobił z flanszą na intercooler. skoro BOV z flansza jest skierowany glownie do posiadaczy WRX to raczej nie bedzie tloczkowy (te nie lubia sie z OBD2) tylko membranowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallymaniak74 Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Hej Forumowicze Subaracy Mozecie mi doradzic jaki zawor upustowy zalozyc do WRX? Nie interesuje mnie tylko i wylacznie dzwiek jaki wydaje ten zawor ale przede wszystkim wydluzenie zywotnosci turbiny. Czy lepszy jest membranowy czy tloczkowy? Czy takie cos jest cos warte: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GREDDY-S ... dZViewItem Ktos z forumowiczow wspominal o Greedy ale ten kosztuje troche ponad 40 baksow i jest to raczej podroba "made in China" no tak "Greedy - style" A moze ktos slyszal o SSQV to chyba podroba HKS-u: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SSQV-HKS ... dZViewItem Jaki sposob montazu jest lepszy? Czy w miejscu DV na IC czy wpiac sie gdzies indziej? Na Ebay'u sa dostepne zarowno flansze do IC: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/WRX-STI- ... dZViewItem jak tez taki rodzaj flanszy: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GREDDY-B ... dZViewItem Doradzcie jak jest lepiej Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Najlepiej jest tak jak fabryka zrobiła, nie modyfikować, nie ruszać, będzie służył długo i bezawaryjnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Najlepiej jest tak jak fabryka zrobiła, nie modyfikować, nie ruszać, będzie służył długo i bezawaryjnie Prawda chyba ze jakieś mody były robione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Nie mam pojęcia, ale może to być nieszczelość w tym miejscu. Ja bym to rozebrałi zobaczył czy widac jakieś ślady problemów. Specjalnego sprzętu do sprawdzania szczelności układu dolotowego to raczej u nas nikt nie ma. Może posmarować te łączenie np. płynem do naczyń i zobaczyć czy pojawiają się bombelki Taka mała dygresja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Przy seryjnym aucie, jak Ci napisano wyżej najlepiej nic nie zmieniać, ale jeśli chcesz mieć dodatkowe wrażenia akustyczne i może minimalnie wyższe zużycie paliwa to nie widzę przeciwskazań. Mozecie mi doradzic jaki zawor upustowy zalozyc do WRX? Markowy, porządny, nie tani. Nie interesuje mnie tylko i wylacznie dzwiek jaki wydaje ten zawor ale przede wszystkim wydluzenie zywotnosci turbiny. Żywotności turbo raczej nim nie wydłużysz. Czy lepszy jest membranowy czy tloczkowy? Uważa się że lepsze są membranowe, ale ja zawsze miałem tłoczkowe i zero problemów. Czy takie cos jest cos warte: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GREDDY-S ... dZViewItem To jest nic nie warte, to co najwyżej dobrze wygląda (i to raczej z daleka) a raczej na pewno będzie źle działało. forumowiczow wspominal o Greedy ale ten kosztuje troche ponad 40 baksow i jest to raczej podroba "made in China" no tak "Greedy - style" To jest dokładnie podróba, nie mająca nic wspólnego z Greddy. Za $40 nie kupisz nowego dobrego zaworu. ktos slyszal o SSQV to chyba podroba HKS-u: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SSQV-HKS ... dZViewItem HKS jest bardzo dobry i fajnie brzmi, zupełnie inaczej niż większość konkurencyjnych zaworów. Ten z linka to oczywiście podróba, której nie kupisz jeśli masz trochę zdrowego rozsądku w głowie. osob montazu jest lepszy? Czy w miejscu DV na IC czy wpiac sie gdzies indziej?Na Ebay'u sa dostepne zarowno flansze do IC: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/WRX-STI- ... dZViewItem Dokładnie w tym miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lezo Opublikowano 23 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 No fajno, mi właśnie przyszedł śliczniutki HKS SSQV wraz z flanszą do Subaru WRX STI na intercooler. Niedługo opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi