Skocz do zawartości

BOV do Subaru


lezo

Rekomendowane odpowiedzi

Ja dzisiaj zalozylem HKS SSQV i niestety mam problem,

dokladnie chodzi o cisnienie doladowania, ktore nie osiaga odpowienich wartosci

praktycznie w calym zakresie obrotow doladowanie jest srednio o 0,1-0,2 bara

nizsze niz powinno. Dodam ze samochod jest po strojeniu w mapteku, czy ktos

wie moze o co chodzi? Bo jak tak to ma wygladac to wracam do DV az do strojenia nr2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 345
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czasem nie HKS SSQV ? (tak sobie głośno myśle) ;-)

 

Dokładnie :mrgreen: no i Niuniek też ma takiego :twisted: Forge miałem wcześniej, też jest boski ale po 3 latach jazdy mi się znudził i dlatego zmieniłem

 

[ Dodano: Czw Sie 24, 2006 2:16 pm ]

Bart1000 jak masz regulacje to pokombinuj jeśli nic nie da to niestety stroić trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety zawor ten nie posiada zadnej regulacji.

A wogole to z czego moze wynikac spadek doladowania, zakladajac ze zawor jest sprawny

(a chyba jest bo nie slychac zeby puszczal powietrze w momencie otwarcia przepustnicy)

oraz to ze prawidlowo go zamontowalem (ale co tam mozna zle zrobic?)??

 

w czasie jego montazu zgodnie z tym co pisalo w instrukcji odpialem kleme "-"

wogole po co ja odpinac? ale to chyba nie ma wplywu na to ze cos sie w ecu moglo "namieszac"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawor kupiony w PWS

100% oryginal, zreszta zestaw z flansza.

sprobuje go jeszcze dzisiaj zdemontowac i zobaczyc uszczelke miedzy IC a flansza

bo po sciagnieciu DV uszczelki nie sciagalem zeby jej czasem nie uszkodzic.

Myslicie ze to moze byc to? ale kurcze byloby cos chyba slychac?

jest jeszcze taka opcja zeby zalozyc spowrotem DV i zobaczyc czy wszystko wroci do normy i wtedy szukac dalej przyczyny, bo tez nie umie sobie wytlumaczyc jak BOV jest jest szczelny moze wplywac na cisnienie doladowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael a myslisz ze moze to byc wina uszczelki miedzy IC i flansza?

Teoretycznie w instrukcji pisalo zeby pozostawic uszczelke jaka tam jest

ale z drugiej srony to jest tylko cieniutki kawalek gumy i w dodatku ma 4 lata

a zreszta przy tego typu rzeczach gdzie wazna jest szczelnosc ukladu pierwsze slysze zeby rozbierajac cos nie wymieniac uszczelek wiec dziwi mnie ze HKS oszczedza na takich rzeczach jak badziewna uszczelka?

pytanie teraz tylko ile taka uszczelka kosztuje w aso?

i jak sprawdzic czy to ona jest winna zeby nie placic xx(mam nadzieje ze nie xxx) pln za nowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wroce do domu to biore sie za ponowne odkrecenie bova i obejrze dokladnie ta uszczelke, jak po ponownym zlozeniu bedzie to samo to sprobuje zalozyc jeszcze raz DV i jesli sytuacja sie powtorzy wtedy bede mial jakie takie przekonanie ze uszczelka powiedziala dosc. Ale za cholere nie chce rezygnowac z psss

I no wlasnie tutaj tez pytanie do urzytkownikow HKSa czy u was tez slychac taki wrecz gwizd a nie samo pss bo u mnie troche nawet pogwizduje i byc moze to mowi ze cos jest nie tak?

Niniek czy Ty masz HKSa ? jesli tak to moze daloby sie porownac na gokartach jesli jedziesz dzwiek jesli po tym mozna jakas wade rozpoznac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość intertuning
Witam

 

OD lat marzyłem o Subaru, wreszcie jak niektórzy już wiedzą udało mi się zrealizować to marzenie i zanabyłem WRXa MY05 EU SPEC, od zawsze tez podobał mi się odgłos BLOW OFF Valve'a.

 

I teraz pytanie jaki kupić, co polecacie i czy są jakieś minusy takiego bajeru?

Pare razy dobrze go słyszałem u Niuńka, u Barta też, ale teraz chyba są na urlopie bo nie mam z nimi kontaktu. WYPOWIEDZCIE SIE :)

 

Michal

 

Witam

Jutro sprawdze w firmie czy mam jeszcze jeden zestaw Greddy Blow-Off Valves RS z podwójną spręzyną dedykowany do wrx/sti w cenie 1500pln.

Podaj maila to wyśle ci zdjęcia jak to wygląda oraz kilka fotek z montażu tego bova do sti.

pozdr

 

ps.założyliśmy go jakieś 4miesiące temu klientowi i do dzisiaj wszystko jest ok , z tym że musi być dośc mocno skrecona sprężyna regulująca bo inaczej za wczesnie upuszcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy Koledzy!

(jeżeli mogę się do Was tak zwrócić z pozycji bladego ujeżdżacza wolnossącego Subaru)

 

Recepta na Wasze dylematy podana została już na początku tego wątku: http://www.sunamiturbo.com/

 

Przecież to urządzenie spełnia wszelkie oczekiwania Wasze dotyczące BOVa, a ponadto nie stanowi żadnego zagrożenia dla silnika.

I do tego nie jest drogie.

 

Może sam sobie takie zamontuję...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I no wlasnie tutaj tez pytanie do urzytkownikow HKSa czy u was tez slychac taki wrecz gwizd a nie samo pss bo u mnie troche nawet pogwizduje i byc moze to mowi ze cos jest nie tak?

Niniek czy Ty masz HKSa ? jesli tak to moze daloby sie porownac na gokartach jesli jedziesz dzwiek jesli po tym mozna jakas wade rozpoznac?

 

Ja nie użytkownik ale wierny słuchacz Niuńkowego HKS'a - z mojej perspektywy HKS jest właśnie taki pogwizdujący.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy Koledzy!

(jeżeli mogę się do Was tak zwrócić z pozycji bladego ujeżdżacza wolnossącego Subaru)

 

Recepta na Wasze dylematy podana została już na początku tego wątku: http://www.sunamiturbo.com/

 

Przecież to urządzenie spełnia wszelkie oczekiwania Wasze dotyczące BOVa, a ponadto nie stanowi żadnego zagrożenia dla silnika.

I do tego nie jest drogie.

 

Może sam sobie takie zamontuję...?

 

Gal jezeli chodzi o sam dzwiek to zeczywiscie moze i to wystarczy :mrgreen:

ale zredukowanie laga jest jednak nawet przy seryjnym turbo odczuwalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie po zamontowaniu bov'a mam problem z obrotami. jak zminiam bieg z 2 na 3 na wolnych obrotach i ciagne 3 od dolu to przy 3,5 tys obrotow wskazowka mi na chwile przyspiesza i zwalnia przy 4 tys i pozniej idzie normalnie. zalozylem DV I JEST TO SAMO.moze mi ktos pomoc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem nie HKS SSQV ? (tak sobie głośno myśle) ;-)

 

Dokładnie :mrgreen: no i Niuniek też ma takiego :twisted: Forge miałem wcześniej, też jest boski ale po 3 latach jazdy mi się znudził i dlatego zmieniłem

 

[ Dodano: Czw Sie 24, 2006 2:16 pm ]

Bart1000 jak masz regulacje to pokombinuj jeśli nic nie da to niestety stroić trzeba.

 

 

:D To co napierwszy ogień, forge czy hks??

 

[ Dodano: Wto Sie 29, 2006 2:08 am ]

Drodzy Koledzy!

(jeżeli mogę się do Was tak zwrócić z pozycji bladego ujeżdżacza wolnossącego Subaru)

 

Recepta na Wasze dylematy podana została już na początku tego wątku: http://www.sunamiturbo.com/

 

Przecież to urządzenie spełnia wszelkie oczekiwania Wasze dotyczące BOVa, a ponadto nie stanowi żadnego zagrożenia dla silnika.

I do tego nie jest drogie.

 

Może sam sobie takie zamontuję...?

 

No ale jak już pisałem to dla mnie rzeźba, chce prawdziwy upust a nie jakieś tam nagranie ukryte pod maską :):) Do wolnossaka dla zabawy ok :)

 

[ Dodano: Wto Sie 29, 2006 2:09 am ]

I no wlasnie tutaj tez pytanie do urzytkownikow HKSa czy u was tez slychac taki wrecz gwizd a nie samo pss bo u mnie troche nawet pogwizduje i byc moze to mowi ze cos jest nie tak?

Niniek czy Ty masz HKSa ? jesli tak to moze daloby sie porownac na gokartach jesli jedziesz dzwiek jesli po tym mozna jakas wade rozpoznac?

 

Ja nie użytkownik ale wierny słuchacz Niuńkowego HKS'a - z mojej perspektywy HKS jest właśnie taki pogwizdujący.

 

No i co powiesz o tym HKSie? Montowac Forge'a lub takie coś nieustalone co ma kolega od Bugeya czarnego z ostatniego spota, czy HKSa? Tam ten dzwiek byl super, Niunka slyszalem tylko z dalszej odleglosci i przy delikatnej zmianie biegow wiec nie mam zdania..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

[ Dodano: Wto Sie 29, 2006 2:09 am ]

I no wlasnie tutaj tez pytanie do urzytkownikow HKSa czy u was tez slychac taki wrecz gwizd a nie samo pss bo u mnie troche nawet pogwizduje i byc moze to mowi ze cos jest nie tak?

Niniek czy Ty masz HKSa ? jesli tak to moze daloby sie porownac na gokartach jesli jedziesz dzwiek jesli po tym mozna jakas wade rozpoznac?

 

Ja nie użytkownik ale wierny słuchacz Niuńkowego HKS'a - z mojej perspektywy HKS jest właśnie taki pogwizdujący.

 

No i co powiesz o tym HKSie? Montowac Forge'a lub takie coś nieustalone co ma kolega od Bugeya czarnego z ostatniego spota, czy HKSa? Tam ten dzwiek byl super, Niunka slyszalem tylko z dalszej odleglosci i przy delikatnej zmianie biegow wiec nie mam zdania..

 

Mnie się HKS bardzo podoba. Najlepiej żebyś posłuchał jednego i drugiego i sam wybrał jaki dźwięk Ci odpowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem doczynienia z BOV-em Forga w STI generlanie jedyny minus tej zabawki to to ze auto wiecej palilo o jakis 1-2 L na 100km, jesli chodzi o dzwiek to niunkowy HKS wedlug mnie jest fajniejszy.

Szkoda ze evo nie moze miec BOV :/

 

Gr1zly a dlaczego nie moze??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...