kubaczek Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Witam, moje pytanie brzmi jak w temacie, co może być spowodowane takowym zjawiskiem.Nadmieniam iż niedawno mechanik wymieniał simmering na wale korbowym. Na trasie Zakopane -Lublin okolice to jest około 400km, około 1.5l oleju. Proszę o porady gdyż już trzeci raz bedzie to chyba robione, tj 1. Wymiana simmeringa (objawy jak wyżej, normalna jazda praca) 2. Uszczelnienie rzekomo jakiegoś plastika gdzieś w okolicy wału korbowego między skrzynią (takie same objawy) Subaru Legacy Outback 1998r MT za wszelkie info dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 2. Uszczelnienie rzekomo jakiegoś plastika gdzieś w okolicy wału korbowego między skrzynią Wymień ten pękający plastik na metalowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 W Ej20 miałem plastikową zaślepkę - tak wyglądał silnik "za kołem zamachowym". Dla bezpieczeństwa tego nie ruszałem, żeby nie rozszczelnić. W EJ22 ukazała mi się metalowa zaślepka: Też nie ruszałem. Może też ciec z simmeringa, ale to by oznaczało bardzo nieumiejętne jego założenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaczek Opublikowano 9 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Witam, dziękuje za podpowiedzi wraz ze zdjęciami. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się