kubaczek Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 Witam, moje pytanie brzmi jak w temacie, co może być spowodowane takowym zjawiskiem.Nadmieniam iż niedawno mechanik wymieniał simmering na wale korbowym. Na trasie Zakopane -Lublin okolice to jest około 400km, około 1.5l oleju. Proszę o porady gdyż już trzeci raz bedzie to chyba robione, tj 1. Wymiana simmeringa (objawy jak wyżej, normalna jazda praca) 2. Uszczelnienie rzekomo jakiegoś plastika gdzieś w okolicy wału korbowego między skrzynią (takie same objawy) Subaru Legacy Outback 1998r MT za wszelkie info dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 2. Uszczelnienie rzekomo jakiegoś plastika gdzieś w okolicy wału korbowego między skrzynią Wymień ten pękający plastik na metalowy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qbutek Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 W Ej20 miałem plastikową zaślepkę - tak wyglądał silnik "za kołem zamachowym". Dla bezpieczeństwa tego nie ruszałem, żeby nie rozszczelnić. W EJ22 ukazała mi się metalowa zaślepka: Też nie ruszałem. Może też ciec z simmeringa, ale to by oznaczało bardzo nieumiejętne jego założenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubaczek Posted May 9, 2014 Author Share Posted May 9, 2014 Witam, dziękuje za podpowiedzi wraz ze zdjęciami. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now