Jump to content

legacy na gazie


danielo1809

Recommended Posts

Witam,poprosze o jakas podpowiedz.Mianowicie mam legacy 2.5 2005.Zagazowany jakies 3 tyg,temu.Ustawialem gaz 2 razy(dawka,cisnienie) czyli jakas tam kalibracja.Po tygodniu znowu zapali sie check engine razem z esp i cruise control(tempomat).moje pytanie jest czy to jest norma w tych autach,ze check pojawia sie razem z dwoma innymi bledami.Jesli ktos z Was  sie spotkal z takim problemem lub wie gdzie tkwi problem,poprosze o podpowiedz.Dziekuje

Link to comment
Share on other sites

Te kontrolki razem to norma w Subaru, ale przyczyn może być kilka . Podpięcie pod komputer powinno coś rozjaśnić. Pozdro.          Cybel mnie uprzedził :) .

Edited by tedimy99
Link to comment
Share on other sites

Dziekuje za podpowiedzi,podpialem kompa i niby czujnik temp w przeplywomierzu.Z braku czasu jeszce tego nie zrobilem.Przeplywka zakupiona.Ktos podpowiedzial mi,ze po podpieciu nowej przeplywki trzeba ja dograc niby do gazu przyspiesznika,czy to prawda????????

Link to comment
Share on other sites

trzeba było najpierw psiknąć sprayem do czyszczenie przepływomierzy zazwyczaj pomaga

 

od gazu lubi czujnik spalania stukowego wyskoczyc

mi jeszcze wybija par paliwa ale to juz ze starosci :)

Link to comment
Share on other sites

dzieki,wymienilem przeplywke skaosowalem blad i po kilku godzinach znowu to samo.Mysle,jeszcze o ustawieniu gazu(dawki i cisnienia).na kompie wyszlo jeszce ,ze cos katalizator,jakis blad,moze ma to cos wspolnego z sonda lambda.Troche irytuja te kontrolki na desce....

Link to comment
Share on other sites

 

 

trzeba było najpierw psiknąć sprayem do czyszczenie przepływomierzy zazwyczaj pomaga od gazu lubi czujnik spalania stukowego wyskoczyc mi jeszcze wybija par paliwa ale to juz ze starosci :)

u mnie też pojawiał się błąd czujnika par paliwa, na szczęście w drugim silniku miałem sprawny to wymieniłem, ale nie chciałbym więcej wracać do tego tematu bo bez zdejmowania kolektora dolotowego dostęp jest tragiczny i generalnie gimnastyka manualna najwyższych lotów ;)

 

 

na kompie wyszlo jeszce ,ze cos katalizator,jakis blad,moze ma to cos wspolnego z sonda lambda.Troche irytuja te kontrolki na desce....

przy gazie prawidłowa praca lambdy fajna sprawa :) możliwe że coś jest z nią nie tak, najlepiej sprawdzić jak pracuje i wyeliminować potencjalną przyczynę problemów

Link to comment
Share on other sites

Ojciec w OBK na gazie ma tak samo, to jest norma, wyskakuje mu blad gdzies tam na katalizatorze i nie ma sie czym martwic.

Nie powiedział bym, że to norma. Mam outbacka w gazie i nie mam żadnych błędów.  

Jeżeli twój błąd to P0420 to w prosty sposób można go wyeliminować, nie trzeba wymieniać kat. Wystarczy zastosować tulejkę w drugą sondę i po problemie.

Edited by urabus83
Link to comment
Share on other sites

po albo nie :)

 

Mam to samo, w sensie P0420 (wystepuje tylko na LPG), juz zakladalem raz owa tulejke i nic, co prawda byla to tulejka 90* a podobnoz najlepsze rezultaty to prosta z otworem 3mm ale ...

 

to jest po prostu jakies drutowanie i wydaje mi sie ze jednak ktos kto sie zna na gazie powinien na to looknac i ustawic instalacje porzadnie.

Link to comment
Share on other sites

 

 

dostęp jest tragiczny i generalnie gimnastyka manualna najwyższych lotów

 

Widziałem manuale - dramat masz racje 

 

ja juz w niego nie pakuje kasy i nerwow 

zmieniam robote i poluje na impreze gc :) tu bede mial wieksza frajde z pakowania kasy i nerwow ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...