danielo1809 Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 Witam,poprosze o jakas podpowiedz.Mianowicie mam legacy 2.5 2005.Zagazowany jakies 3 tyg,temu.Ustawialem gaz 2 razy(dawka,cisnienie) czyli jakas tam kalibracja.Po tygodniu znowu zapali sie check engine razem z esp i cruise control(tempomat).moje pytanie jest czy to jest norma w tych autach,ze check pojawia sie razem z dwoma innymi bledami.Jesli ktos z Was sie spotkal z takim problemem lub wie gdzie tkwi problem,poprosze o podpowiedz.Dziekuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 Gdzie tkwi problem będzie wiadomo po podłączeniu do kompa i diagnostyce błędów. Na benzynie też problem z kontrolkami? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedimy99 Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 (edited) Te kontrolki razem to norma w Subaru, ale przyczyn może być kilka . Podpięcie pod komputer powinno coś rozjaśnić. Pozdro. Cybel mnie uprzedził . Edited May 6, 2014 by tedimy99 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasz-17 Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 podłącz kompa, stawiam na odczyty z sondy Link to comment Share on other sites More sharing options...
szamot Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 Jedyny błąd jaki mi wyskakiwał jak takie auto posiadałem to właśnie sondy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avic Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 Ja obstawiam P420 albo korekty poza limitem. Wszystko się wyjasni, jak autor podepnie auto pod koma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielo1809 Posted May 14, 2014 Author Share Posted May 14, 2014 Dziekuje za podpowiedzi,podpialem kompa i niby czujnik temp w przeplywomierzu.Z braku czasu jeszce tego nie zrobilem.Przeplywka zakupiona.Ktos podpowiedzial mi,ze po podpieciu nowej przeplywki trzeba ja dograc niby do gazu przyspiesznika,czy to prawda???????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KrczK Posted May 19, 2014 Share Posted May 19, 2014 trzeba było najpierw psiknąć sprayem do czyszczenie przepływomierzy zazwyczaj pomaga od gazu lubi czujnik spalania stukowego wyskoczyc mi jeszcze wybija par paliwa ale to juz ze starosci Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielo1809 Posted May 21, 2014 Author Share Posted May 21, 2014 dzieki,wymienilem przeplywke skaosowalem blad i po kilku godzinach znowu to samo.Mysle,jeszcze o ustawieniu gazu(dawki i cisnienia).na kompie wyszlo jeszce ,ze cos katalizator,jakis blad,moze ma to cos wspolnego z sonda lambda.Troche irytuja te kontrolki na desce.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fary Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 trzeba było najpierw psiknąć sprayem do czyszczenie przepływomierzy zazwyczaj pomaga od gazu lubi czujnik spalania stukowego wyskoczyc mi jeszcze wybija par paliwa ale to juz ze starosci u mnie też pojawiał się błąd czujnika par paliwa, na szczęście w drugim silniku miałem sprawny to wymieniłem, ale nie chciałbym więcej wracać do tego tematu bo bez zdejmowania kolektora dolotowego dostęp jest tragiczny i generalnie gimnastyka manualna najwyższych lotów na kompie wyszlo jeszce ,ze cos katalizator,jakis blad,moze ma to cos wspolnego z sonda lambda.Troche irytuja te kontrolki na desce.... przy gazie prawidłowa praca lambdy fajna sprawa możliwe że coś jest z nią nie tak, najlepiej sprawdzić jak pracuje i wyeliminować potencjalną przyczynę problemów Link to comment Share on other sites More sharing options...
Papug Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 Ojciec w OBK na gazie ma tak samo, to jest norma, wyskakuje mu blad gdzies tam na katalizatorze i nie ma sie czym martwic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielo1809 Posted May 27, 2014 Author Share Posted May 27, 2014 dzieki,za podpowiedzi.Zajrze do lambdy i ta bede wymienial kat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
urabus83 Posted May 29, 2014 Share Posted May 29, 2014 (edited) Ojciec w OBK na gazie ma tak samo, to jest norma, wyskakuje mu blad gdzies tam na katalizatorze i nie ma sie czym martwic. Nie powiedział bym, że to norma. Mam outbacka w gazie i nie mam żadnych błędów. Jeżeli twój błąd to P0420 to w prosty sposób można go wyeliminować, nie trzeba wymieniać kat. Wystarczy zastosować tulejkę w drugą sondę i po problemie. Edited May 29, 2014 by urabus83 Link to comment Share on other sites More sharing options...
piwozniak Posted May 29, 2014 Share Posted May 29, 2014 po albo nie Mam to samo, w sensie P0420 (wystepuje tylko na LPG), juz zakladalem raz owa tulejke i nic, co prawda byla to tulejka 90* a podobnoz najlepsze rezultaty to prosta z otworem 3mm ale ... to jest po prostu jakies drutowanie i wydaje mi sie ze jednak ktos kto sie zna na gazie powinien na to looknac i ustawic instalacje porzadnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avic Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Mnie na P420 w samochodzie z przebiegiem prawie 200kkm pomogła zwykła, najtańsza, prosta tulejka z ocynku za 15 zł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KrczK Posted May 31, 2014 Share Posted May 31, 2014 dostęp jest tragiczny i generalnie gimnastyka manualna najwyższych lotów Widziałem manuale - dramat masz racje ja juz w niego nie pakuje kasy i nerwow zmieniam robote i poluje na impreze gc tu bede mial wieksza frajde z pakowania kasy i nerwow Link to comment Share on other sites More sharing options...
trx850 Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Myślę, że podstawowy błąd to nieudolny montaż i kalibracja instalacji. Mam ten silnik 2,5 NA i śmiga jak ta lala Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielo1809 Posted July 11, 2014 Author Share Posted July 11, 2014 a o jaka tulejke chodzi,bo nie w temacie jestem Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted July 11, 2014 Share Posted July 11, 2014 Wystarczy zastosować tulejkę w drugą sondę i po problemie. Trzeba się pobawić z osadzeniem sondy w tulejce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now