Jacky X Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 (edited) Jaką polecacie rozpórkę górną przednią do New Age ? Warto brać tytanową ze Spec C czy inną. http://allegro.pl/rozporka-tytanowa-subaru-impreza-sti-oryginal-okaz-i4183094553.html Ile kosztuje taka rozpórka ? W rallyShop widziałem Sparco za chyba 350zł. Edited May 6, 2014 by Jacky X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ayu Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 Ważne by nie trzeba było opuszczać coolera i kabli od klimy czyli żeby była naprawdę dedykowana do STi Sam szukam czegoś w rozsądnej cenie ale od jakiegoś czasu zawsze są ważniejsze wydatki na auto. Nie wiem czy sprzedały się ale na alledrogo była góra Whiteline i tył Cusco po 299 PLN, do GD tylko sprzedający nie potrafił potwierdzić, że to STi i nie chciał negocjować ceny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 Musi być sztywna przede wszystkim. Ze spec C Napewno nie jest zdobiona dla wyglądu jak niektóre na rynku. Sent from Nokia 5110 Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 mialem tytanowa rozporke w Forku XT, wygladala fajnie, ale niestety trzeba bylo kombinowac z przewodem klimy, no i rozporka nie miala regulacji Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacky X Posted May 6, 2014 Author Share Posted May 6, 2014 @Ayu Właśnie dlatego założyłem wątek żeby znależć coś bez rzeźby. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 byloby fajnie, gdyby kazdy, kto ma rozporke, wrzucil fote, podal producenta/model i napisal czy trzeba bylo cos kombinowac przy przewodach klimy i/czy TMIC Link to comment Share on other sites More sharing options...
el mo Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 W rallyShop widziałem Sparco za chyba 350zł Tak, coś koło tego - miałem taką i jest ogólnie w porządku, z tym, że trzeba ją trochę zmodyfikować, ponieważ te centralne otwory na wywinięcia na kielichach są za małe (o jakieś 1 - 1.5mm) i trzeba je powiększyć - wszak jest to produkt włoski :-) Potem jak ktoś chce mieć pięknie należy ją pomalować. A poza tym OK, ma regulację. Mija się z IC, i z przewodami klimy. Może (nie wiem jak to jest w Hawku i Blobie) dotykać trochę do maski. Link to comment Share on other sites More sharing options...
California Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 byloby fajnie, gdyby kazdy, kto ma rozporke, wrzucil fote, podal producenta/model i napisal czy trzeba bylo cos kombinowac przy przewodach klimy i/czy TMIC I napisał, czy mu to cokolwiek poprawiło prowadzenie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andremil Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 byloby fajnie, gdyby kazdy, kto ma rozporke, wrzucil fote, podal producenta/model i napisal czy trzeba bylo cos kombinowac przy przewodach klimy i/czy TMIC I napisał, czy mu to cokolwiek poprawiło prowadzenie Raczej nie poprawi w znaczny sposób prowadzenia ale zabezpiecza przed "rozchodzeniem" się kielichów w mocno sfatygowanych budach przy szybkich/ostrych manewrach. Ja miałem u siebie dedykowane do GD regulowane rozpórki Whiteline z przodu i z tyłu - pasowały P&P Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 byloby fajnie, gdyby kazdy, kto ma rozporke, wrzucil fote, podal producenta/model i napisal czy trzeba bylo cos kombinowac przy przewodach klimy i/czy TMIC I napisał, czy mu to cokolwiek poprawiło prowadzenie poprawilo, poprawilo... reakcje na ruchy kierownica "czystsze", przednie zawieszenie jakby bardziej zwarte... mialem rozporke w GT, XT i teraz w B9 i kazdemu polecam taki mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALEX Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 eddie_gt4, dużo jeździsz ma torze? Pytam, bo raczej trudno mi uwierzyć,że czujesz taką różnicę w jeździe "po bułki". P.S. Sam mam rozpórkę przednią, a tylną zdemontowałem. Po co? Bo,chcę żeby buda dłużej wytrzymała. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andremil Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 P.S. Sam mam rozpórkę przednią, a tylną zdemontowałem. Po co? Bo,chcę żeby buda dłużej wytrzymała. Ale wyjaśnij - po co ściągnąłeś czy po co masz przednią? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALEX Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 Przednia jest. A tylna jest. ..w garażu. Za dużo miejsca zabierała w bagażniku. .. Przepraszam, w bagażniczku Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted May 9, 2014 Share Posted May 9, 2014 (edited) eddie_gt4, dużo jeździsz ma torze? Pytam, bo raczej trudno mi uwierzyć,że czujesz taką różnicę w jeździe "po bułki". P.S. Sam mam rozpórkę przednią, a tylną zdemontowałem. Po co? Bo,chcę żeby buda dłużej wytrzymała. jezdze cywilnie, ale roznice odczulem w kazdym z 3 Subarakow (najbardziej roznica byla odczuwalna w GT, oczywiscie ) p.s. tylna rozporka w GT i XT tez dawala fajny efekt, w Forku bagaznik sie "wyciszyl", mniej plastiki potrzaskiwaly w B9 niestety nie mam... edit: moze w Lanosie buda jest rzeczywiscie tak sztywna, ze rozporki nic nie daja? Edited May 9, 2014 by eddie_gt4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vonsal Posted January 13, 2018 Share Posted January 13, 2018 W dniu 7.05.2014 o 20:44, ALEX napisał: eddie_gt4, dużo jeździsz ma torze? Pytam, bo raczej trudno mi uwierzyć,że czujesz taką różnicę w jeździe "po bułki". P.S. Sam mam rozpórkę przednią, a tylną zdemontowałem. Po co? Bo,chcę żeby buda dłużej wytrzymała. To z usztywnieniem zapewnionym przez rozporke chyba jednak dluzej buda wytrzyma...czy sie myle? Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted January 13, 2018 Share Posted January 13, 2018 10 minut temu, vonsal napisał: To z usztywnieniem zapewnionym przez rozporke chyba jednak dluzej buda wytrzyma...czy sie myle? Nikt tego nie sprawdzi, bo musiałbyś mieć ze 3 jednakowe auta z rozpórkami i 3 bez ,6 kierowców i jeździc razem podobnie Ale na pewno przy twardym zawieszeniu, dziurach, ostrych łukach cos pomaga i korozyjnie też bo korozja czesto zaczyna się od spawów, zgrzewów, a one mniej pracują wtedy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vonsal Posted January 13, 2018 Share Posted January 13, 2018 4 minuty temu, respect napisał: Nikt tego nie sprawdzi, bo musiałbyś mieć ze 3 jednakowe auta z rozpórkami i 3 bez ,6 kierowców i jeździc razem podobnie Ale na pewno przy twardym zawieszeniu, dziurach, ostrych łukach cos pomaga i korozyjnie też bo korozja czesto zaczyna się od spawów, zgrzewów, a one mniej pracują wtedy. Ktos tam pewnie sprawdzil - to sie nazywa doswiadczenie wowczas mozna bazowac na czyjejś praktyce i wiedzy. Sam jestem przed zamontowaniem tylnej (tylnych) i zdziwilem sie po prostu opinia, ze kolega zdjal rozporke, aby buda dluzej wytrzymala...Robie wreczodwrotnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted January 13, 2018 Share Posted January 13, 2018 14 minut temu, vonsal napisał: Ktos tam pewnie sprawdzil - to sie nazywa doswiadczenie wowczas Ale porównywać lepiej w podobnych warunkach. A co do zdjęcia rozpórki to jak w każdej konstrukcji: Jeśli buda jest już z plasteliny i dasz b. sztywną rozpórkę to faktycznie niektóre -nieusztywnione elementy budy mogą bardziej cierpieć. To tzw przesztywnienie ,podobnie jak blachy 2 mm nie wzmacniamy nakładką o grubości 10mm ,bo nakładka wytrzyma , a reszta się rozleci. pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbo Posted January 14, 2018 Share Posted January 14, 2018 Mam tę rozpórkę tytanową: Z tym że w WRXie - po wrzuceniu IC z STi, popartego rurką od klimy tez z STI, trzeba było przykręcić tę rurke na jedną śrubkę, ale to chyba normalne. Ważne żeby IC się mieścił, na tym polega problem z rozpórkami (np Staffa) że przy większym IC nie da się ich założyć. Dla porównania rozmiarów - podwójna rurka na dole jest tej samej długości w obu: Może się to komuś przyda PS: Różnica w prowadzeniu - zerowa. Ale ładnie wygląda i waży tyle co nic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arkadius 73 Posted January 15, 2018 Share Posted January 15, 2018 Genome Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmut Posted January 15, 2018 Share Posted January 15, 2018 Ja mam whitelina w STI BUGu i nie polecam. Zaczęły korodować mocowania do kielichów. Generalnie wszystko co jest whitelina z metalu prędzej czy później a właściwie prędzej zaczyna korodować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now