piwozniak Posted May 5, 2014 Share Posted May 5, 2014 Czesc Otoz nie dzialalo mi gniazdo 12V w podlokietniku, wiec wymienilem bezpiecznik i juz jest ok, ale przy okazji zauwazylem ze jednego brakuje (ten zaznaczony na czerwono) wiec tez go tam dolozylem, bo raczej powinien byc, czyz nie? no i pytanko, do czego on jest? Jako ze brakowalo tutaj bezpiecznika to looknalem sobie jeszcze na ten panel pod maska i ... no wlasnie... tutaj tez brakuje (czy aby na pewno ? ) jednego - tez oznaczony na czerwono. opis to: *1 (25A) - (MAIN FAN) - ale jest z gwiazdka i w nawiasie a obok mamy to samo (tam jest bezpiecznik) ale bez tych gwiazdek i nawiasow w opisie. I pytanko, czy mam tam bezpiecznik umiescic czy nie? auto to OBK 08 2.5 AT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted May 5, 2014 Share Posted May 5, 2014 W instrukcji obsługi są opisy poszczególnych bezpieczników. Może znajdziesz ją w sieci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
H4lik Posted May 5, 2014 Share Posted May 5, 2014 Nie znam sie, ale jednak bym nie ladowal bezpiecznikow w kazde wolne miejsce, bo sie moze okazac, ze np. rozlaczyles naped. Gdzies jest watek o instrukcjach do Subaru i tam bym kroki skierowal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Góral Posted May 5, 2014 Share Posted May 5, 2014 ten w komorze silnika jest od głównego wentylatora chłodnicy tego w kabinie też nie mam i nie ma go też ujętego w instrukcji obsługi ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
piwozniak Posted May 5, 2014 Author Share Posted May 5, 2014 ten w komorze silnika jest od głównego wentylatora chłodnicy Ale masz na myslli ten ktorego u mnie nie ma czy ten obok? Sa podobnie opisane Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 Są wolne pola, ponieważ nie wszystkie możliwe opcje/graty masz u siebie, może to się np wiązać że dana opcja jest dostępna na inny rynek. Watpie, żeby ktoś specjalnie wyciągał bezpieczniki. U mnie tez kilku nie ma, np od DRL Link to comment Share on other sites More sharing options...
piwozniak Posted May 6, 2014 Author Share Posted May 6, 2014 w sumie racja tylko dziwilem sie dlaczego ten z pierwszego zdjecia zatem nie byl oznaczony jako wolne pole (tak jak 2 pole) dzieki! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Góral Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 ten w komorze silnika jest od głównego wentylatora chłodnicy Ale masz na myslli ten ktorego u mnie nie ma czy ten obok? Sa podobnie opisane dokładnie ten którego nie ma na zdjęciu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now