AdaSch Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 ale non-stop piszczec jak stara lokomotywa - NIE no ja tak mam w darmowozie (STILO) :| Tarcza brembo klocki DSP sprawa trochę skomplikowana bo: na dsp nie ma "blaszek" a są kołki na starych blaszki były w marnym stanie więc nie do przłożenia tym bardziej że zaklepane ka kołkach na DSP też są kołki, ale nie wyobrazam sobie ich klepać więc je zeszlifowalem osobno blaszek nie ma w sprzedaży a tak nie mam do czego ich przyczepić. kołków nie można było zostawić, bo akurat o nie operała się cześć robocza zacisku i nawet nie dawało się klocka złożyć - za mało miejsca a tu wredne kołki więc to wszystko hamuje super rewelacyjnie ale w końcowej lekkiej fazie hamowania piszczą niemiłosiernie. będę musiał coś wymyślić. ASO fiata nie chce mi dać używanych klocków pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 piszczy tylko tyl - myslalem, ze problem jest z zaciskiem (choc przy wymianie klockow wyczyscilem i posmarowalem co trzeba), wiec rozebralem zacisk ponownie (zacisk 1-tloczkowy z GT MY'99-00), ale problem pozostal... wyglada na to, ze w moim przypadku klocki sa nie za duze, ale za male - na zewn. krawedzi tarczy hamulcowej zaczyna tworzyc sie rancik i mam podejrzenie, ze to wlasnie on powoduje te cholerne piski zakladales klocki na uzywane czy nowe tarcze? przednie hamulce nie piszcza, ale jest charakterystyczny stuk przy ruszaniu to normalne w wyczynowych klockach... wiekszosc jest mniejsza. Jezdzij normalnie a nie jak emeryt to wszystko bedzie dobrze dzialac :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 zakladales klocki na uzywane czy nowe tarcze? mozna powiedziec, ze nowe (tylne tarcze byly dokladnie wyczyszczone/lekko przetoczone i nie mialy zadnego rancika) Jezdzij normalnie a nie jak emeryt to wszystko bedzie dobrze dzialac :wink: gdyby hamulce popiskiwaly w GT'eku, to bym nie zawracal sobie glowy, ale jako ze chodzi o Forka (ktorym najczesciej zona jezdzi), to ten paskudny pisk trzeba jakos wyeliminowac :wink: w trasie jest ok, ale jazda miejska z takim piskiem jest nieakceptowalna dla mnie... btw, czy RC5+ jest wyczynowym klockiem :?: od kiedy :?: wszyscy go okreslaja jako "fast road&track"... ale jezeli faktycznie to jest "wycznowy klocek" ( ), to trzeba o tym WYRAZNIE informowac potencjalnych klientow... i wtedy oni SWIADOMIE dokonaja wyboru (tj. kupia "niewyczynowe" DS2500 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Od ok miesiąca jeżdżę na CL5+ i widzę że są lepsze od DS2500. Tzn tam gdzie przy upalaniu DS2500 zaczynały dawać już oznaki przegrzewania się i przestawały powoli działać (np na długich spadaniach na drogach oesów Elmotu), tam CL5+ radziły sobie bez najmniejszego problemu. A że przy tym są dużo tańsze, to już pełnia szczęścia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Panowie czy możliwe jest aby klocki popiskiwały delikatnie nawet gdy się nie hamuje? Słyszalne podczas jazdy z małą prędkością lub dosłownie toczenia się (i przy opuszczonej szybie). :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Od ok miesiąca jeżdżę na CL5+ i widzę że są lepsze od DS2500 A że przy tym są dużo tańsze, to już pełnia szczęścia tego akurat nie zauwazylem (choc kupowalem juz jakis czas temu) -- 6 cze 2011, o 21:11 -- Panowie czy możliwe jest aby klocki popiskiwały delikatnie nawet gdy się nie hamuje? (...) oczywiscie, ze TAK u mnie teraz przod delikatnie popiskuje, ale to jest pikus w porownaniu do tylu :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Panowie czy możliwe jest aby klocki popiskiwały delikatnie nawet gdy się nie hamuje? Słyszalne podczas jazdy z małą prędkością lub dosłownie toczenia się (i przy opuszczonej szybie). :roll: Też tak mam ... klocki CL są "luźne" w zacisku stąd stuki i popiskiwanie gdy "dotkną" tarczy :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 gdyby hamulce popiskiwaly w GT'eku, to bym nie zawracal sobie glowy, ale jako ze chodzi o Forka (ktorym najczesciej zona jezdzi), to ten paskudny pisk trzeba jakos wyeliminowac :wink: w trasie jest ok, ale jazda miejska z takim piskiem jest nieakceptowalna dla mnie... rozumiem, nie umiem wytlumaczyc dlaczego piszcza na tyle... klocki te moga piszczec podczas hamowan z duzch predkosci, ale w koncowej fazie hamowania od 30km/h do 0, niektorym piszcza niektorym nie, moze to wina materialu tarcz, sam masz przyklad z klockami na przodzie, nie piszcza... btw, czy RC5+ jest wyczynowym klockiem :?: od kiedy :?: wszyscy go okreslaja jako "fast road&track"... ale jezeli faktycznie to jest "wycznowy klocek" ( ), to trzeba o tym WYRAZNIE informowac potencjalnych klientow... i wtedy oni SWIADOMIE dokonaja wyboru (tj. kupia "niewyczynowe" DS2500 :mrgreen: ) od zawsze, wszystkie klocki CLa sa wyczynowe, podobnie jak DS2500 :roll: (nie maja homologacji ulicznej) wiec nie wiem o czym mowisz piszac ze wybralbys niewyczynowe DS2500... Eddie, jezeli nie jestes zadowolony, to wymienie na inny kpl tyl RC5+, zobaczymy czy bedzie mniej piszczec (pamietam ze kupowales dosc dawno, a wg Francuzow mieszanki sa caly czas udoskonalane...) -- 06 cze 2011, 21:22 -- Panowie czy możliwe jest aby klocki popiskiwały delikatnie nawet gdy się nie hamuje? Słyszalne podczas jazdy z małą prędkością lub dosłownie toczenia się (i przy opuszczonej szybie). :roll: Też tak mam ... klocki CL są "luźne" w zacisku stąd stuki i popiskiwanie gdy "dotkną" tarczy :? zgadza sie, klocki sa mniejsze i na zimno stukaja ("wegiel" ma wieksza rozszerzalnosc cieplna od dodatkow ceramicznych), po rozgrzaniu nie ma tego efektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 reasumujac powiem tak: CL RC5+ to STRASZNY SYF do ulicznego auta... przednie hamulce nie piszcza, ale jest charakterystyczny stuk przy ruszaniu, tylne maja nieodpowiedni rozmiar oraz wymagaja dodatkowej obrobki, aby dokladnie pasowaly do zacisku... muszę się zgodzić, że wykonanie jest "dziadowskie" choć hamują całkiem nieźle :wink: ... sam się zastanawiam, co dalej :| komancz weź coś zrób z tymi "żabojadami" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 tego akurat nie zauwazylem (choc kupowalem juz jakis czas temu) To albo masz bardzo drogie źródło Carbonów, albo bardzo tanie na DS2500. Na przód do STi wychodzą o jakieś 40% taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 rozumiem, nie umiem wytlumaczyc dlaczego piszcza na tyle... klocki te moga piszczec podczas hamowan z duzch predkosci, ale w koncowej fazie hamowania od 30km/h do 0, niektorym piszcza niektorym nie, moze to wina materialu tarcz, sam masz przyklad z klockami na przodzie, nie piszcza... na przodzie nie piszcza (w zasadzie), bo sa dobrze wykonane/zwymiarowane... z tylu przez pierwszych kilkaset km tez bylo cicho, ale teraz jest bardzo glosno przy miejskiej jezdzie... wszystko wskazuje na to, ze tylne klocki sa po prostu slabo wykonane - tj. ciut za male, dlatego stopniowo powstaje rancik na tarczy hamulcowej i stad ten pisk... nie potrafie znalezc innego wytlumaczenia (jak sie pojawil pisk, to pomyslalem, ze moze tloczek sie zapiekl, etc., ale sprawdzilem i wszystko dziala, jak powinno) btw, czy RC5+ jest wyczynowym klockiem :?: od kiedy :?: wszyscy go okreslaja jako "fast road&track"... ale jezeli faktycznie to jest "wycznowy klocek" ( ), to trzeba o tym WYRAZNIE informowac potencjalnych klientow... i wtedy oni SWIADOMIE dokonaja wyboru (tj. kupia "niewyczynowe" DS2500 :mrgreen: ) od zawsze, wszystkie klocki CLa sa wyczynowe, podobnie jak DS2500 :roll: (nie maja homologacji ulicznej) wiec nie wiem o czym mowisz piszac ze wybralbys niewyczynowe DS2500... dla mnie sprawa wyglada tak: jezeli jakis produkt jest uzywany w powaznym sporcie wyczynowym, to mozna go zaliczyc do kategorii "wyczynowe" (moze sie myle, nie wiem), a to, ze jakis produkt nie ma homologacji, to chyba nie znaczy, ze automatycznie staje sie on wyczynowy... chyba w zadnym powaznym "wyczynie" nikt nie uzywa ani RC5+, ani DS2500 - a moze? nie znam sie Eddie, jezeli nie jestes zadowolony, to wymienie na inny kpl tyl RC5+, zobaczymy czy bedzie mniej piszczec (pamietam ze kupowales dosc dawno, a wg Francuzow mieszanki sa caly czas udoskonalane...) (...) masz pw -- 6 cze 2011, o 22:13 -- tego akurat nie zauwazylem (choc kupowalem juz jakis czas temu) To albo masz bardzo drogie źródło Carbonów, albo bardzo tanie na DS2500. Na przód do STi wychodzą o jakieś 40% taniej. to faktycznie spora roznica... w przypadku klockow do GT takiej roznicy nie bylo, przynajmniej wczesniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 komancz napisał(a):eddie_gt4 napisał(a): btw, czy RC5+ jest wyczynowym klockiem :?: od kiedy :?: wszyscy go okreslaja jako "fast road&track"... ale jezeli faktycznie to jest "wycznowy klocek" ( ), to trzeba o tym WYRAZNIE informowac potencjalnych klientow... i wtedy oni SWIADOMIE dokonaja wyboru (tj. kupia "niewyczynowe" DS2500 :mrgreen: ) od zawsze, wszystkie klocki CLa sa wyczynowe, podobnie jak DS2500 :roll: (nie maja homologacji ulicznej) wiec nie wiem o czym mowisz piszac ze wybralbys niewyczynowe DS2500... dla mnie sprawa wyglada tak: jezeli jakis produkt jest uzywany w powaznym sporcie wyczynowym, to mozna go zaliczyc do kategorii "wyczynowe" (moze sie myle, nie wiem), a to, ze jakis produkt nie ma homologacji, to chyba nie znaczy, ze automatycznie staje sie on wyczynowy... chyba w zadnym powaznym "wyczynie" nikt nie uzywa ani RC5+, ani DS2500 - a moze? nie znam sie uzywa i to kilku zawodnikow, na szutrach, sniegu... + rallycross Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Dzięki Panowie, akurat teraz CL leżą na półce, ale obecne Hawki trochę popiskują nawet jak nie hamuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 uzywa i to kilku zawodnikow, na szutrach, sniegu... + rallycross czyli amatorka, a nie zaden wyczyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarpan Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Czy to jest prawda, że można przerobić tarczę 5x114,3 na 5x110 i czy to jest zupełnie bezpieczny zabieg ? Najlepsza jest OEM STI gładka tarcza, tylko ludzie jej nie kupują bo jest droga. Czy to zdanie jest prawdziwe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 witam , nie wiem czy w tym wątku mogę o to pytać ale ile można dać za komplet zacisków do wrx? (chodzi mi o w miarę średnią cene) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Ktoś miał doczynienia z Ceramicznym klockiem Ferodo ? Jak wychodz z porównaniem z DS2500 ? Gryzie sie z seryjna tarcza Brembo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drastic Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Czy ktoś wie, gdzie w okolicach Wrocławia można założyć tarcze+klocki do Outbacka z pomiarem bicia? Niestety ASO nie che się tego podjąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Czy ktoś wie, gdzie w okolicach Wrocławia można założyć tarcze+klocki do Outbacka z pomiarem bicia? Niestety ASO nie che się tego podjąć Tak. :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 witam , nie wiem czy w tym wątku mogę o to pytać ale ile można dać za komplet zacisków do wrx? (chodzi mi o w miarę średnią cene) ja kupiłem chyba za 600, niektórzy sprzedają za 1200. powiedzmy, że to ten przedział cenowy. zależy od okazji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 1600 zaciski przód i tył tarcze tył szczęki tył plus klocki syf producent na przód, na tył chyba coś lepszego. Zestaw naprawczy około 200pln bo jeden tłoczek się przycinał. pozdrawiam p.s. kolor czerwony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 ja kupiłem chyba za 600 4 sztuki :?: jakoś tanio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 raczej sam przód Help :!: czym się różnią :?: :?: :?: DBA4000SL DBA4650SL jedne i drugie mają te same wymiary, i są z serii DBA4000 więc o co chodzi? do swojego postanowiłem gdzieś zakupić poniższy setup ale pojawił się powyższy zonk :| :roll: DBA4000SL DBA4000SR DBA4653SL DBA4653SR pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty191 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 Czy są 4tłoczkowe zaciski pod tarczę o średnicy 277mm. Szperałem po ruskim katalogu ( http://www.auto-parts.spb.ru/cat/su/su2.mycat ) i wychodzi, że do GT z 98roku pod 2-u i 4-ro tłoczkowy zacisk podchodzą te same tarcze, a mianowicie 2631AA092 2631AE050 2631AE070 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiepuczi Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 raczej sam przód Help :!: czym się różnią :?: :?: :?: DBA4000SL DBA4650SL jedne i drugie mają te same wymiary, i są z serii DBA4000 więc o co chodzi? Inny numer części tarcze te same obie są do WRX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się