carlos-wrx Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 zmieniłem Motulowy RBF na Castrola SRF, zobaczymy czy będzie lepiej się sprawował - sam jestem ciekaw, nie miałem jeszcze okazji go "porządnie" sprawdzić, jak tylko nadarzy sie okazja, napisze subiektywnie jak to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 że producent tłumaczy to problemem z zaciskiem hamulca :?: problem z adapterem zacisku :wink: to się jeszcze okaże :wink: póki co, klocki wróciły z "fazowania" - komancz dzięki :!: ... i znowu mam porządny hebel ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 mam pytanie , w moim wrx z 2002 r mam zaciski jednotłoczkowe , zacisk wygląda jak z gt i teraz 1. były takie wersje ? 2. podmienił ktoś zaciski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 mam pytanie , w moim wrx z 2002 r mam zaciski jednotłoczkowe , zacisk wygląda jak z gt i teraz 1. były takie wersje ? 2. podmienił ktoś zaciski? masz wersje US ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 masz wersje US ? po czym poznać jaka wersja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 po milach na wskaźnikach :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 po czym poznać jaka wersja? rotfl :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 po milach na wskaźnikach :?: a na liczniku to mam km (mile są małe) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 a na liczniku to mam km (mile są małe) ....to masz US Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 ....to masz US dobra wersja ustalona a zaciski takie mają być , znaczy jednotłoczkowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 W US'ach nie jest tak, że mile są duże a kilometry małe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 ...a widziałeś kiedyś EU żeby miało jakiekolwiek mile? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 czy wymiana zacisków jednotłoczkowych na czterotłoczkowe poprawiła by skuteczność hamulca? tył pewnie też zdało by się wymienić na dwótłoczkowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 ...a widziałeś kiedyś EU żeby miało jakiekolwiek mile? Canadian Spec wygląda dokładnie jak EU Spec, a zegary ma w milach i kilometrach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Canada-spec wygląda dokładnie jak US-spec, ale ma duże km/h, a małe mph. Wiem, bom Canda-speca 2.5 N/A posiadam :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 czy wymiana zacisków jednotłoczkowych na czterotłoczkowe poprawiła by skuteczność hamulca?tył pewnie też zdało by się wymienić na dwótłoczkowe? tak poprawi, wszystko sie da zmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 elmo: o to to mi właśnie chodziło czyli kolega ma Canada Spec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 tak poprawi, wszystko sie da zmienić a czy wystarczy zmienić sam przód ?, ale pewnie efekt będzie najlepszy przy wymianie wszystkich zacisków , nowe tarcze i klocki , może zacznie wtedy hamować , bo teraz mireznie spowalnia auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 elmo: o to to mi właśnie chodziło czyli kolega ma Canada Spec Też myślałem, że o to Ci chodziło, ale ten EU-spec mnie zmylił i wprowadził nutkę niepewności -- 4 cze 2011, o 22:13 -- scuaz, ja seryjnie w powolnymssaku 2.5 miałem tarcze 277 i 260 oraz zaciski dwu i jednotłoczkowe...to nie hamowało. Po swapie na 4-tłoczek na przodzie i 2-tłoczek na tyle z WRX jestem bardzo zadowolony. Polecam każdemu to usprawnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 doczytałem , wersje us miały hamulce 2 tłoczkowe przód i 1 tłoczkowe tył do 2003r i niby zawieszenie ma być bardziej konfortowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 czy wymiana zacisków jednotłoczkowych na czterotłoczkowe poprawiła by skuteczność hamulca?tył pewnie też zdało by się wymienić na dwótłoczkowe? tak poprawi, wszystko sie da zmienić A nie kojarzysz ty może czy te nowe wydajniejsze servo montowane po 2008 roku da się przełożyć w miejsce poprzedniego :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Moje CL RC5+ prawdopodobnie trafią na śmietnik okazało się, że klocek wystaje powyżej tarczy o jakieś 1-1,5mm co powoduje tworzenie się rantu. http://img217.imageshack.us/img217/9493 ... 200003.jpg http://img21.imageshack.us/img21/8166/i ... 200006.jpg Rant powoduje piszczenie (ale to pikuś), gorzej że powoduje bicie przy hamowaniu - klocek nie przylega swoją powierzchnią. Z informacji jakie udało mi się uzyskać od producenta wynika, że problem tego modelu klocka jest znany. Dziwi mnie tylko, że producent tłumaczy to problemem z zaciskiem hamulca :?: Dziwne, tym bardziej że przy klockach innych producentów tego typu wada nie występuje... Klocek CL jest po prostu za wysoki... Co nie zmienia faktu, że jak były nowe hamowały rewelacyjnie. Pozostaje mi ich fazowanie o te 2mm albo wymiana na inny komplet :| no i stalo sie - CL RC5+ w moim Forku zaczely piszczec jak cholera przy mniejszych szybkosciach piszczy tylko tyl - myslalem, ze problem jest z zaciskiem (choc przy wymianie klockow wyczyscilem i posmarowalem co trzeba), wiec rozebralem zacisk ponownie (zacisk 1-tloczkowy z GT MY'99-00), ale problem pozostal... wyglada na to, ze w moim przypadku klocki sa nie za duze, ale za male - na zewn. krawedzi tarczy hamulcowej zaczyna tworzyc sie rancik i mam podejrzenie, ze to wlasnie on powoduje te cholerne piski aha, jeszcze jedna sprawa - sam klocek ma ciut nieprawidlowa forme (takie "wypustki". ktore slizgaja sie w prowadnicy zacisku), trzeba go obrobic pilnikiem, aby dobrze pasowal... :roll: reasumujac powiem tak: CL RC5+ to STRASZNY SYF do ulicznego auta... przednie hamulce nie piszcza, ale jest charakterystyczny stuk przy ruszaniu, tylne maja nieodpowiedni rozmiar oraz wymagaja dodatkowej obrobki, aby dokladnie pasowaly do zacisku z DS2500 nie mialem takich problemow... z DS2500 nie mialem zadnych problemow :!: p.s. aha, zebym nie byl posadzony o nieobjektywnosc - owszem, RC5+ na zimno sa ciut lepsze od DS2500 (tzw. "initial bite" jest lepszy), ale to chyba ich jedyna zaleta... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 eddie_gt4: wszystko zależy czego się oczekuje od klocków. Mnie ucieszyło, że sobie popiskują bo jest niezły lans i do tego fajnie hamują ale że ja lubię kombinować to od niedawna założyłem Hawki i hamują równie dobrze, a piszczą jeszcze lepiej tylko pylą jak stado bizonów :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 eddie_gt4: wszystko zależy czego się oczekuje od klocków (...) moje oczekiwania sa zwiazane z moim doswiadczeniem: klocki maja porzadnie hamowac, moga pylic, lekko postukiwac czas od czasu, ale non-stop piszczec jak stara lokomotywa - NIE sprobuje zmniejszyc rozmiar tarczy (stoczyc jakis 1mm ze srednicy to w sumie zaden problem ), a jak i to nie pomoze, to kupie se DS2500 na tyl :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferodo Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 czy zestaw : klocek Hawk HPS z tarczą ate wystarczy na ulice? Wystarczy, jak chcesz mocniej pohamować, to włóż HP+ zamiast HPS. I o dobrym płynie nie zapomnij, np. Motul RBF 660 . O tarczach ATE wiele nie wiem, ale jak Bodek mówi, że dobre, to pewnie dobre ;-) Pozdrawiam Grzegorz Dawno tu nie byłem... Temat jest "mój", więc 33 strony przekartkowałem. Urzekła mnie zwłaszcza zeszłoroczna "dyskusja" pomiędzy Carfitem a BOdkiem. Tu się wtrącę do tarcz ATE. Był ktoś kiedyś w fabryce ? Widział ktoś budynek, w którym PRODUKUJĄ tarcze ATE ? Przeczytał ktoś na fakturze kraj pochodzenia ? ATE wyłącznie KUPUJE tarcze. Kraje pochodzenia są następujące: Germany, Czech Republic, Italy a ostanio przybyło PRC czyli Ludowa Republika Chin. O ile niemieckie ATE to zakupy u Zimmermanna, to o pozostałych niewiele wiem. Na każdym pudełku ATE jest podany kraj produkcji. Warto to przeczytać ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się