alunetik Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Piter: tak. Pajkk: nawiercane nie. Pękają i gną się niestety. Nacinane tak, ale kosztem trochę głośniejszej pracy. Można np spróbować Brembo OIL. Jednak z mocniejszym klockiem piszczą mocno. PZDR BOdek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinK Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Można np spróbować Brembo OIL tzn? Jednak z mocniejszym klockiem piszczą mocno ds2500 to 'mocniejszy' klocek? Seksowne piski przy hamowaniu z małych prędkości brzmią ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worynks Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Co to znaczy, że siedzisz w sporcie? Tam używają EBC? Tak jestem upierdliwym gościem i przyjacielem w pewnym teamie w którym jest kilka EVO, WRX i jakieś 2-3 "kaszlaki" wolnossące 1.6 :-) Tak wiem że Turbo Groovy z bodajże obym nie sklamał z niebieskimi klockami i nie słysze narzekan. Wiem że piasty mierza przed każdym torowym odcinkiem i po kazdym rajdzie, wystarczy że zaliczysz lekko większy kamyk na szutrach ... Powyżej 250km/h na asfalcie piasty i tarcze muszą być idealne. Nie wiem jakie tam mają rozrzut chyba ok. 0.05mm na biciu, przykładaja takie ustrojstwo. Klocki na zimno hamują tak sobie muszą się rozgrzać. Jak klocek do tarczy w sporcie ktoś nie umie dobrac to inna sprawa.... Napisz kolego jakie te tarcze duze się gieły i z jakimi klockami współgrały. oprócz EBC , Mintex z przodu i ATE z tyłu. Tarcze przód QH a tył BluePrint to tez się spotyka ale do 200-250KM powyzej zaczynaja sie schody. EBC daje gware 0.05mm na bicie i święto, hebel na odebrac ciepło a nie tarcza a o tym zapomina wiele zacnych userów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Moje CL RC5+ prawdopodobnie trafią na śmietnik okazało się, że klocek wystaje powyżej tarczy o jakieś 1-1,5mm co powoduje tworzenie się rantu. http://img217.imageshack.us/img217/9493 ... 200003.jpg http://img21.imageshack.us/img21/8166/i ... 200006.jpg Rant powoduje piszczenie (ale to pikuś), gorzej że powoduje bicie przy hamowaniu - klocek nie przylega swoją powierzchnią. Z informacji jakie udało mi się uzyskać od producenta wynika, że problem tego modelu klocka jest znany. Dziwi mnie tylko, że producent tłumaczy to problemem z zaciskiem hamulca :?: Dziwne, tym bardziej że przy klockach innych producentów tego typu wada nie występuje... Klocek CL jest po prostu za wysoki... Co nie zmienia faktu, że jak były nowe hamowały rewelacyjnie. Pozostaje mi ich fazowanie o te 2mm albo wymiana na inny komplet :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 że producent tłumaczy to problemem z zaciskiem hamulca :?: problem z adapterem zacisku :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 problem z adapterem zacisku :wink: tia ... faktycznie chodziło o adapter, stosowany w subaru i hondzie civic z tego co pamiętam :?: ... tym niemniej, jakoś to do mnie nie przemawia :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 czy zestaw : klocek Hawk HPS z tarczą ate wystarczy na ulice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STi Robert Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 To problem chyba tylko w Foresterach :?: Ja mam na CL RC5+ przejechane jakieś 7,5k km i żadnego bicia. Fakt że jeżdzę raczej emerycko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 że producent tłumaczy to problemem z zaciskiem hamulca :?: problem z adapterem zacisku :wink: o jaki adapter chodzi :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 o jaki adapter chodzi :?: adapter do zacisku ST-40 StopTech stosowany w subaru -- 19 maja 2011, o 09:38 -- To problem chyba tylko w Foresterach :?: tym bardziej dziwne ... bo w wrx i sti są takie/te same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 czy zestaw : klocek Hawk HPS z tarczą ate wystarczy na ulice? Wystarczy, jak chcesz mocniej pohamować, to włóż HP+ zamiast HPS. I o dobrym płynie nie zapomnij, np. Motul RBF 660 . O tarczach ATE wiele nie wiem, ale jak Bodek mówi, że dobre, to pewnie dobre ;-) Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STi Robert Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Będę musiał zerknąć na swoje klocki, czy nie robią się jakieć ranty. Przy wymianie starych klocków nie zauważyłem aby nowe (CL) były "za wysokie". Wpasowały się bez żadnego problemu. 8) Gratis dostałem tylko lekkie stuknięcie przy pierwszym dohamowaniu, które całkiem mi nie przeszkadza odnoszę nawet wrażenie że z czasem jakbym już tego nie słyszał. Niedługo przyjdzie czas na tarcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alunetik Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Grzesiek_67: ATE śmiało można polecić. Co do klocków, jednak poleciłbym bardziej Ferodo albo CL. Hałk sucks Worynks: EBC przetestowane w Evo, Subaru, Fordzie i Audi. Nigdzie nie działały. Klocki: zielone, czerwone i żółte EBC. Nic z tego. Dla mnie tani chłam. Tuningowe zestawy, nie mające nic wspólnego ze sportem. Mintex to dokładnie to samo co EBC. Ta sama korpo. Co ma wspólnego moc z hamulcem? PZDR BOdek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Hałk sucks You sukc. Hawk rulezzzzz Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Ja obecnie też jeżdżę na "hołkach" i są ok. Piszczą i pylą tak jak chciałem a hamują też zacnie, dopiero teraz wyszły braki w oponach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Ja obecnie też jeżdżę na "hołkach" i są ok. Ja jeździłem (teraz na RC5+) ... ale wrócę do Hawków zdecydowanie :wink: Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 skoro mówimy o brakach w oponach, to klocki http://www.qh.com/ to totalne dno. Przy lekkim podgrzniu, abs się już nie włącza choćby 2 nogi na heblu pozdrawiam -- 19 maja 2011, 13:37 -- jakieś porównanko ds2500 a wspomniany hawk? p.s. amerykanom z założenia nie wierzę, auta denne, hamulce jeszcze gorsze...ale być może coś im się przypadkowo ciekawego udało jak np cocacola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 jakieś porównanko ds2500 a wspomniany hawk? No widzisz, cholercia na DS2500 nie jeździłem jeszcze (sic!) stąd miarodajnie się nie wypowiem. Z Ferrodo jeździłem jedynie na DS Performance. I tu porównania moim zdaniem nie ma, tzn. Hawk HP+ bił na głowę Ferrodo. Zresztą, ja jestem zakręcony na punkcie Hawków i dla mnie nawet CL RC5+ hamuje ciut (naprawdę niewielki "ciut") gorzej od HP+. Ale podkreślam, nie jestem obiektywny ( ) to są jedynie moje doświadczenia i moje oceny :wink: Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Zresztą, ja jestem zakręcony na punkcie Hawków i dla mnie nawet CL RC5+ hamuje ciut (naprawdę niewielki "ciut") gorzej od HP+. Ale podkreślam, nie jestem obiektywny ( ) to są jedynie moje doświadczenia i moje oceny :wink: Pozdrawiam Grzegorz a testowałes hps ? , ja zamierzam zapodać na obie osie (według mnie i tył musi hamować jak trzeba) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 a czy jest sens na tył zakładać dsp lub ds2500? tarcza tył to wrx wentylowany 290mm btw, czemu różne źródła podaję różne wielkości tarcz na przód? w jakiejś dokumentacji od mojego forestera wyczytałem, że mam 297mm, potem znalazłem też takie info na nie-ASO w opisie auta, a brembo oferuje 293mm, Czy ma to jakieś większe znaczenie? wiem, że klocek ma nie wystawiać poza tarczę i czy ten problem nie występuje właśnie przy brembo? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alunetik Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Grzesiek: tzn, że amerykański marketing do Ciebie trafia Przepraszam Cię, ale jak nie jeździłeś na DS2500, to nie masz porównania niestety Dla mnie Hałk i EBC to ta sama półka. Do forka na tył DSP wystarczy. PZDR BOdek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 a czy jest sens na tył zakładać dsp lub ds2500? tarcza tył to wrx wentylowany 290mm btw, czemu różne źródła podaję różne wielkości tarcz na przód? w jakiejś dokumentacji od mojego forestera wyczytałem, że mam 297mm, potem znalazłem też takie info na nie-ASO w opisie auta, a brembo oferuje 293mm, Czy ma to jakieś większe znaczenie? wiem, że klocek ma nie wystawiać poza tarczę i czy ten problem nie występuje właśnie przy brembo? pozdrawiam cos Ci sie pomylilo pewnie FHI podaje, ze rozmiar tarczy to 294mm (jezeli mnie pamiec nie myli ), natomiast faktycznie, niektorzy producenci do tego samego auta maja tarcze 294mm lub 295mm (np. DBA - jezeli mnie znowu pamiec nie myli ) co do tylu - pewien madry czlowiek przekonal mnie kiedys (nie pamietam juz calej argumentacji ), ze nie warto lekcewazyc tylnych hamulcow i na tyl dsajemy te same klocki, co i na przod... ja tak robie, i nie narzekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 co do tylu - pewien madry czlowiek przekonal mnie kiedys (nie pamietam juz calej argumentacji ), ze nie warto lekcewazyc tylnych hamulcow i na tyl dsajemy te same klocki, co i na przod... ja tak robie, i nie narzekam dokladnie, zwlaszcza gdy mamy samochod z ABSem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Zresztą, ja jestem zakręcony na punkcie Hawków i dla mnie nawet CL RC5+ hamuje ciut (naprawdę niewielki "ciut") gorzej od HP+. Ale podkreślam, nie jestem obiektywny ( ) to są jedynie moje doświadczenia i moje oceny :wink: Pozdrawiam Grzegorz a testowałes hps ? , ja zamierzam zapodać na obie osie (według mnie i tył musi hamować jak trzeba) ja używałem hps na dba i było dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 co do tylu - pewien madry czlowiek przekonal mnie kiedys (nie pamietam juz calej argumentacji ), ze nie warto lekcewazyc tylnych hamulcow i na tyl dsajemy te same klocki, co i na przod... ja tak robie, i nie narzekam czyli 2xds2500 więcej zaboli kieszeń na szczęście są w ofercie dla wrx pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się