Jump to content
Patryk55XL

Hamulce - klocki, tarcze itp.

Recommended Posts

Może nie śmigam po torze, ale po kilku hamowaniach dwutłokiem na tarczy 277mm czuję, że trochę puchnie. Niestety nie mam porównania do jednotłoka, jednak czuję niedosyt. Wydaje mi się, że warto dołożyć te parę stówek do czterotłoka i mieć spokój jeśli już zmieniać na coś innego

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurczę, to mniej więcej tak jest u mnie na jednotłoku i gratach ATE w chwili obecnej :P kilka razy ze 100km/h do prawie zera i hamulca niema. 

17 minut temu, Elvisiak napisał:

Wydaje mi się, że warto dołożyć te parę stówek do czterotłoka

Miałem kilka razy w rękach zapieczony czterotłok i chyba spasuje. Właściciele też często się skarżą, że ten zacisk potrafi mieć zapieczone tłoczki w krótkim czasie. Zresztą, gdybym miał możliwość wydania prawie tysiąca na zaciski, to wybrałbym inną opcje ale to wymuszałoby na mnie 17 cali. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaciski dwutłok 294 mm był w dieslu (Legacy, Outback, Forester). Koszt tych zacisków jest niski więc możesz spróbować (na allegro można tanio kupić). Tylko dobrze było by je od razu zregenerować. Można też kupić dwutłok z Legacy spec B tam są tarcze 316mm, ale ciężej znaleźć i zazwyczaj są droższe. 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 16.08.2019 o 08:44, Slawskip napisał:

Zaciski dwutłok 294 mm był w dieslu (Legacy, Outback, Forester). Koszt tych zacisków jest niski więc możesz spróbować (na allegro można tanio kupić). Tylko dobrze było by je od razu zregenerować. Można też kupić dwutłok z Legacy spec B tam są tarcze 316mm, ale ciężej znaleźć i zazwyczaj są droższe. 

Dzięki za cenną wskazówkę ;) sądziłem, że trzeba się ograniczyć do WRX US i XT. Mam już kilka na oku więc najpewniej zrobię im z marszu regenerację póki będzie to wszystko na stole. 

 

Z klockami zrobię tak, że kupię jakiś zestaw tarcz/klocków zimmermana/textara i tyle. Jak wyjdzie, że do moich zastosowań brakuje klocka to odłożę na zakup DSP/DS2500. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaki set tarcza + klocki do legacy 3 ?
potrzebuję tarcz 294mm

auto jeździ dużo w trasie - więc dużo hamowań z dużych prędkości

co polecacie ?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, niebieskiultras napisał:

jaki set tarcza + klocki do legacy 3 ?
potrzebuję tarcz 294mm

auto jeździ dużo w trasie - więc dużo hamowań z dużych prędkości

co polecacie ?
 

Ja założyłem ostatnio Rotinger nacinane i nawiercane. Powiem tak, przy założeniu starych klocków TRW, hamowanie jest jakieś 20% lepsze, jak przy gładkich tarczach. Aczkolwiek klocki się dopiero układają. Nie hamowalem jeszcze na autostradzie. 

 

Na początku do tych tarcz założyłem Hawk Ceramic Performance ( nowe ) , ale prawa strona stukała przy hamowaniu ( nie wiem czemu? ) 

20191213_180315.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobra
tarcze mniej więcej ogarnięte
pytanie jaki klocek do tarcz nacinanych i nawiercanych

czy pchać się w ATE Ceramic czy może coś ostrzejszego do takich tarcz ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, niebieskiultras napisał:

dobra
tarcze mniej więcej ogarnięte
pytanie jaki klocek do tarcz nacinanych i nawiercanych

czy pchać się w ATE Ceramic czy może coś ostrzejszego do takich tarcz ?

 

 

Chcesz to mogę Ci sprzedać moje Hawk Performance Ceramic w dobrej cenie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, bikeman1 napisał:

 

Chcesz to mogę Ci sprzedać moje Hawk Performance Ceramic w dobrej cenie

Zarzuc na priv cenę

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, niebieskiultras napisał:

Zarzuc na priv cenę

Poszło

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do legacy II z hamulcami  z legacy diesla 2009 (dwutłok 294mm) Jazda raczej emerycka.

poprzednie klocki starczyły na 30k km, w tarczach lekki rant się zrobił i chcę wymienić komplet.

taki zestaw podpasuje?

https://allegro.pl/oferta/brembo-tarcze-klocki-przod-subaru-legacy-iv-293mm-8625925527

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

przymierzam się do upgrade hamulców z przodu w moim Outbacku, pytanie pewnie się już powtórzyło, ale nie znalazłem na nie odpowiedzi :mellow:

Czy zaciski czterotłoczkowe z Imprezy GT, ew z WRX pasują P&P? Outback 3.0 2006 przedlift

Edited by spiderq

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...