Karol Goszczynski Posted May 4, 2014 Share Posted May 4, 2014 Witam. Koledzy bardzo proszę o info. Dziś dwa razy wyskoczyła mi szóstka przy przyśpieszaniu. Później już ją trzymałem Inne biegi są ok. Zauważyłem, że piątka lekko zgrzyta. Jakieś pomysły? Gdzie w Warszawie jest dobry warsztat? Zależy mi na fachowej naprawie a nie naprawianiu wszystkiego po kolei. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werniks Posted May 4, 2014 Share Posted May 4, 2014 Według mnie prawdopodobnie docisk lub sprzęgło Ci się kończy miałem tak w Hondzie że przy 6 wyskakiwał mi bieg po wymianie już nie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karol Goszczynski Posted May 4, 2014 Author Share Posted May 4, 2014 Dzięki. Właśnie trudno powiedzieć. Poczytałem trochę forum i różne opinie na "wyskakujące biegi" a sprzedający mówił, że sprzęgło prawie nowe. Myślę, że mogę mu zaufać bo auto poza tym w bdb stanie. Ma może ktoś jakiś pomysł jak to sprawdzić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tranquilizer Posted May 5, 2014 Share Posted May 5, 2014 (edited) Jak Ci bieg wypada to masz prawdopodobnie widelki do wymiany oraz synchro Przerabialem to ostatnio z 5tka w 6MT. Zgrzytalo przy wrzucania. Wiec nastawilem sie na wymiane symchro, a wymienione zostaly jeszcze w/w widelki. Tania naprawa to nie bedzie, bo jak juz wyciagna skrzynie to zrobia jej rewizje. Ps.: Inzynier z FHI, ktory wymyslil zeby w widelkach zastosowac plastikowe elementy powinien dostac nobla. Edited May 5, 2014 by Tranquilizer 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted May 5, 2014 Share Posted May 5, 2014 Dzięki. Właśnie trudno powiedzieć. Poczytałem trochę forum i różne opinie na "wyskakujące biegi" a sprzedający mówił, że sprzęgło prawie nowe. Myślę, że mogę mu zaufać bo auto poza tym w bdb stanie. Ma może ktoś jakiś pomysł jak to sprawdzić?IMHO to nie sprzęgło. Wątpię również, że to synchronizator... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karol Goszczynski Posted May 5, 2014 Author Share Posted May 5, 2014 Jak Ci bieg wypada to masz prawdopodobnie widelki do wymiany oraz synchro Przerabialem to ostatnio z 5tka w 6MT. Zgrzytalo przy wrzucania. Wiec nastawilem sie na wymiane symchro, a wymienione zostaly jeszcze w/w widelki. Tania naprawa to nie bedzie, bo jak juz wyciagna skrzynie to zrobia jej rewizje. Ps.: Inzynier z FHI, ktory wymyslil zeby w widelkach zastosowac plastikowe elementy powinien dostac nobla. Ile zapłaciłeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tranquilizer Posted May 5, 2014 Share Posted May 5, 2014 Pod warunkiem, ze nic innego nie bedziesz mial do wymiany, to tak mysle ze wyskoczysz z ok 2.5tys pln. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafcio78 Posted May 5, 2014 Share Posted May 5, 2014 Mi kiedyś wyskakiwała 3 w Alfie - wymiana synchronizatora i przesuwki pomogła. Sprzęgło nic tu nie miało do rzeczy. I jeszcze jedno - trzymanie lewarka zmiany biegów ręką żeby bieg nie wypadał nie jest dobrym pomysłem, bo można coś jeszcze uszkodzić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karol Goszczynski Posted May 5, 2014 Author Share Posted May 5, 2014 Dzięki koledzy - Subaru idzie do doktora. Zobaczymy co powie. W sumie to może być 1000 rzeczy i bez rozebrania się nie dowiem. Jak to w Subaru - Będziesz Miał Wydatki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now