spontan23 Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Witam serdecznie, mam następujący problem: Ostatnio zrobiłem znaczną ilość kilometrów Impreza WRX no i jak to bywa na niemieckich autostradach trochę się jechało. W związku z tym ubyło mi troche oleju w silniki no i niestety mój zapas, który miałem w bagażniku nie wystarczył aby zaspokoic pragnienie... Czy mógłby mi ktoś poradzić jaki olej można dolać do silnika, obecnie mam zalany Motul Competition 300V 15W50, niestety szukałem a nie mogę nigdzie znaleźć w niemczech tego oleju. Potrzebuje pilnej porady gdyż w środę zamierzam wrócić do Polski i tam już zakupie nowy olej i wymienie ale póki co potrzebuję czegoś na dolewke! Ktoś coś, jakieś pomysły? Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Możesz wlać jakikolwiek inny syntetyk o zbliżonych parametrach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fedex Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Wlej Shell Racing 10W60 można go kupić na stacjach shell-a w Niemczech - to bardzo dobry olej. Nie wiem jak duży zapas zużyłeś,ale jak sporo to może być początek problemów z turbo lub gorzej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spontan23 Posted April 28, 2014 Author Share Posted April 28, 2014 Nie nie spoko raczej zostało mi po prostu cos koło 1000150 ml oleju więc troszke mało żeby uzupełnić. Dzięki serdeczne za radę poszukam Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 cos koło 1000150 ml To coś koło tony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spontan23 Posted April 30, 2014 Author Share Posted April 30, 2014 Pomyłka 100-150 ml zero się tam zapodziało 10W40 albo 15W40 z Mobil1 albo Castrol mo ze byc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted April 30, 2014 Share Posted April 30, 2014 Polecam watek olejowy Ale szlamu z Castrola to bym w zyciu do swojego auta nie zalal. No ok - moze do Puga 106, bo jemu to i tak nie zaszkodzi juz nic, ani nie pomoze Link to comment Share on other sites More sharing options...
spontan23 Posted April 30, 2014 Author Share Posted April 30, 2014 Ale ja potrzebuje tylko dolewki na pokonanie trasy do Polski a nie na zalanie na kolejny rok Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted April 30, 2014 Share Posted April 30, 2014 (edited) 10W40 albo 15W40 z Mobil1 albo Castrol mo ze byc? a to nie są "minerały"? kup syntetyk, zalej - zapomnij... wróć - wymień i zalej odpowiedni... rzeczy niemożliwe rozwiązuję od reki , na cuda trzeba czekać do 3 dni roboczych... Edited April 30, 2014 by carlos-wrx 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spontan23 Posted April 30, 2014 Author Share Posted April 30, 2014 10W40 albo 15W40 z Mobil1 albo Castrol mo ze byc? a to nie są "minerały"? kup syntetyk, zalej - zapomnij... wróć - wymień i zalej odpowiedni... rzeczy niemożliwe rozwiązuję od reki , na cuda trzeba czekać do 3 dni roboczych... Czyli mam sie nie prejmowac ze to nie jest 15W50 tylko mam znalezc sytnetyk i zalac ? Nie bedzie problemu. ze sie rozni? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted April 30, 2014 Share Posted April 30, 2014 dolej jaki kupisz, wróć do domu i wtedy sobie wymienisz cały na nowy, jaki chcesz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacky X Posted May 1, 2014 Share Posted May 1, 2014 Największe zło jakie Ci się może przydarzyć to jazda z niskim stanem oleju. Lepeij więc już wlać cokolwiek niż jechać na niskim stanie oleju. Ale jeśli masz wybór to wlej jaknajlepszy.Tak jakm koledzy mówią,wlej syntetyk.Jesli by nie było wlej półsyntetyk.Gdybyś miał bardzo niski stan i miał przed sobą długą drogę a nie miałbyś nic innego to dolej i mineralny, byleby nie dopuścić do bardzo niskiego stanu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now