beben Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 740 ma 6,8, a 750 5,9 (nie ma już 745 ), wydaje mi sie ze seryjnym wrx czy GT do 200 górą byłaby V8, . Dostaliśmy do pojeżdżenia 745 przed liftem na weekend i ten samochód naprawdę sie zbierał i nie przestawał jechać. Fakt że waży to sporo, ale jednak w wieksza moc plus w imprezie straty wynikające z napędu zrobiłyby swoje. Co nie zmienia faktu że nie lubie takich dupowozów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 ja widziałem i właśnie to kocham w beemkach Ciężkie to, a pędzi do przodu z gracją baletnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 333KM w siódemce i ~320 w SI GT.... nie mam pytań.... okej tutaj sie nie kloce - ale ile ma Twoj cossie i ile ma moja Ruda? ja pierwsza setke robie szybciej o ok 1 s niz ta beja - ale druga to juz on szybciej zrobi - i nawet sie nie zmeczy i obroty tez mu za bardzo nie wzrosna jednak to jest tak Impreze sie kocha z calego serca i jest to po prostu auto marzen, ale takiego potwora z silnikiem 5-6 L tez chcialoby sie bardzo miec bo wrazenie robi - na imprezie stala taka wlasnie fureczka - piekny CHARGER (razem z Challenegrem, GTO i Shelby sa to 4 auta amerykanskie, ktore robia na mnie wielkie wrazenie) a ogladaliscie film Transporter jak tam ktorys z kaskaderow 750 wymiatal? Kilka razy zdarzyło mi się ciąć z nową BMW 540. I ile razy startowaliśmy to do 150-160 ja byłem pierwszy. Potem niestety GT/WRX seryjny przegrywa, mamy poprostu zbyt duże straty mocy w przeniesieniu napędu. STI lub Evo czy dał by radę do 200, nie wiem. Ale myśle że mogło by być równo. Zdarzyło mi się też raz z nową M5. Ze startu nie widać mocy tej M5, bo elektronika go zdusza, do 130 się trzymałem wmiare ok, niestety potem widziałem jak już szybko odemnie odjeżdza. Ale panowie, w zakrętach wygrywacie z 540. Natomiast M5 jest bym powiedział szybsze nawet od STi czy Evo jeśli kierownik potrafi nad tym M5 zapanować i potrafi wykorzystać jej możliwości. Jeśli nie to gdyby nie ASR, ABS i cała mnóstwo elektroniki kierowca by często zwiedzał pobocze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 333KM w siódemce i ~320 w SI GT.... nie mam pytań.... A jednak wolałbym mieć te 333 z pięciolitrowego, wolnossącego V8, niż z zaturbionych dwóch litrów... Niemal obojętne przy jakiej prędkości czy obrotach wciśniesz - i tak wyrywa asfalt. No replacement for displacement... Życie zaczyna się od 2.2 bara i 9 tys rpm ;-) Przykro mi ale ja zbocozny jestem. V8 to cdo ciężkich kloców, ale ja nie lubię ciężkich kloców, ja lubię wrrrr, psssstt , bumbum bum, wrr wrr psst t t t t t t t t t tt wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 i właśnie to kocham w beemkach Ciężkie to, a pędzi do przodu z gracją baletnicy. Chyba takiej, którą łatwiej przeskoczyć niż obejść... No może jedyny wyjątek to M3... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heller Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 moj seryny GT - autostrada dluga i szeroka - a1 pana kolczyka - 255 km/h - zmierzylem grzala sie i lykala prawie 30 litrow na setke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin12.79 Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 grzala sie i lykala prawie 30 litrow na setke to już taki mały wir w baku (prawie jak w BM'ce;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imprezowiczek Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 czyżby GT paliła więcej od wrx`a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 ja mam jedno zdanie...STi i M3/M5 w garażu chętnie ugoszczę a później zadomowię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioF Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Kilka razy zdarzyło mi się ciąć z nową BMW 540. I ile razy startowaliśmy to do 150-160 ja byłem pierwszy. Potem niestety GT/WRX seryjny przegrywa... Hmmm troche mnie to zaciekawilo Ostatnio spotkałem sie z E430 wiec moc/moment praktycznie to samo w 540 Startowałem zza niego z lekka strata 3-4m a przy 140 byłem juz obok i wyprzedzałem ... A co do Vmax to pokazala 255km/h (na hajłeju w DE oczywiscie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Jeśli można się wciąć to ile seryjne sti wyciąga? Ma ogranicznik? Czy jedzie dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norveg Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Ja swoim jechałem 245 km/h - długa piękna niemiecka autostrada oj musiala byc dluga (ta autostrada) zeby sie napedzic generalnie powyzej 170-180 km/h to imprezka sie meczy - ale za to do tej predkosci leb urywa Sprawdź "se" ładowanie, bo Abt GTek do 200 bardzo szybko się napędzał i nic mi nie zdychało.. u mnie też tez trudu rozpędza się do 200 a co do v-max to licznikowe 260 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianZ1 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 u mnie też tez trudu rozpędza się do 200 a co do v-max to licznikowe 260 Ja wczoraj swojego GLa na obwodówce trójmiejskiej na lekkim spadzie do 210 licznikowego popędziłem. Normalnie śmierć w oczach. Ale to była dłuuuuga prosta. Pod górkę 170km/h nie chciał przekroczyć. Myślę, że jakbym jeszcze miał parę metrów to budzik byłby zamknięty (220). PS. U mnie licznikowe na 16" to chyba będzie to samo, co rzeczywiste, bo z tego co wiem, to GL jest chyba do kółek 14" skalowany (znaczy się lekko przeskalowany). pzdr Seb@ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Zależy od profilu i szerokości opony, bo może się okazać, ze obwód koła na 14" będzie większy niż na 16" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polik Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Wszystko pieknie o tych AMG/BMWE/CDTI/WPCTS/SSS/TT i innych równie pieknie nazwanych .....tylko tam gdzie AWD zaczyna sie scigac Panowie i panie w FWD i RWD kończa swój bieg ...znaczy sie w zakrecie, lesie i w zimie. Jazda prosto jest super tylko ile mozna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Zależy od profilu i szerokości opony, bo może się okazać, ze obwód koła na 14" będzie większy niż na 16" dobrze gada. dokładnie to GL wyskalowany jest na opony: 195/60 R15 185/70 R14 tak podaje instrukcja. czyli najbardziej zbliżona do fabrycznej wielkości szesnastka musiałaby mieć rozmiar 195/55 R16 (zawyżanie 0,9%) lub 205/50 R16 (zaniżanie o 0,5%). Jakie masz kółka SebastianZ1? ale tak swoją drogą śmiem twierdzić, że przy prędkościach rzędu 200 km/h przekłamania licznika są już znaczne - nawet do 10% przy 200 i więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianZ1 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Moje kółka to 205/50R16, czyli wychodzi, że prędkość licznikowa jest zaniżona o 0,5% w stosunku do rzeczywistej-tak zrozumiałem? Jeżeli tak, to w takim razie rzeczywista mogła być nawet niższa od 200km/h, bo generalnie fabryczne ustawienia są zawyżone o ok. 5%, czyli sumując mam ok. 4,5% nadwyżki na liczniku. Z tym ,że tak jak mówisz, przy wyższych prędkościach to może zupełnie inaczej wyglądać z powodu nielinearnej charakterystyki licznika. [ Dodano: Wto Sie 22, 2006 11:56 am ] Zależy od profilu i szerokości opony, bo może się okazać, ze obwód koła na 14" będzie większy niż na 16" Może być. Przy profilu rzędu 70 i więcej i prędkościach ca.200km/h opona dostaje takiej odśrodkowej, że się wyciąga niczym tylne walce w dragsterach. Jest nawet ryzyko, ze powyżej 220kmh nie zmieści się w nadkolach A tak na poważnie, u mnie kółka 16" na niskim profilu mają ciut większą średnicę niż na dużym profilu na 14", jak to wyżej opisałem. pzdr Seb@ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 W moim Legacy przy 100km/h jest 10% przekłamania na liczniku (sprawdzane GPS), szybciej nie sprawdzałem bo byłem zajęty sytuacją na drodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 moja ex 2.0 kombi 96' na kolach 175/70R14 jechala 195km/h po rownym, potem juz musialem hamowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Wszystko pieknie o tych AMG/BMWE/CDTI/WPCTS/SSS/TT i innych równie pieknie nazwanych .....tylko tam gdzie AWD zaczyna sie scigac Panowie i panie w FWD i RWD kończa swój bieg ...znaczy sie w zakrecie, lesie i w zimie. Jazda prosto jest super tylko ile mozna? Nie gadaj kolego. Po suchym torze RWD rządzi. Po wykreśleniu "w zakręcie" reszta jak najbardziej słuszna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Moj Forester przeklamuje o 8k/h ,przy 100km/h na licznku GPS 92km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Wszystko pieknie o tych AMG/BMWE/CDTI/WPCTS/SSS/TT i innych równie pieknie nazwanych .....tylko tam gdzie AWD zaczyna sie scigac Panowie i panie w FWD i RWD kończa swój bieg ...znaczy sie w zakrecie, lesie i w zimie. Jazda prosto jest super tylko ile mozna? Nie gadaj kolego. Po suchym torze RWD rządzi. Po wykreśleniu "w zakręcie" reszta jak najbardziej słuszna tylko ze nikt z nas nie jezdzi po suchym torze (z wyj zabawy), tylko po dziurawych sliskich "polskich" drogach, a tam oski nie maja nic do zaoferowania, wystraczylo ze popadalo dzis w Krakowie a juz mi sie Mazda 323F zaczelo zle jezdzic, mimo iz na suchym wydawala mi sie super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Na mokrym AWD jeździ się zdecydowanie łatwiej - popieram wszystkimi czterema łapami. Ciekawe jednak, czy zawodowy kierownik na mokrym torze pojechałby szybciej RWD czy AWD? Trzeba by Enzo z Veyronem spróbować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bilex Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Moj Forester przeklamuje o 8k/h ,przy 100km/h na licznku GPS 92km/h. Po intensywnej analizie: do 80 km/h przekłamuje w Legacy o jakieś 5 - 8 km/h, powyżej o 10 i to bez względu na prędkość. Mierzone GPSem na różnej wysokości (Alpy) czyli ukształtowanie terenu nie wpływa na pomiar - jak twierdzą niektórzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 To niby nie na temat...trochę ale mój Forest w Austrii na A1 215 licznikowo w 3 osoby leciał (GPS - 207 km/h ) ale potem zwoolniłem bo mi się ze stresu ręce spociły :-) To było przed wymianą wydechu... już wymieniony.... ( Azrael wie bo strzelał :-) ) po remapie ...przetestuję :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się