Skocz do zawartości

Maxymalna prędkość auta


imprezowiczek

Rekomendowane odpowiedzi

740 ma 6,8, a 750 5,9 (nie ma już 745 ), wydaje mi sie ze seryjnym wrx czy GT do 200 górą byłaby V8, . Dostaliśmy do pojeżdżenia 745 przed liftem na weekend i ten samochód naprawdę sie zbierał i nie przestawał jechać. Fakt że waży to sporo, ale jednak w wieksza moc plus w imprezie straty wynikające z napędu zrobiłyby swoje. Co nie zmienia faktu że nie lubie takich dupowozów :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 238
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

333KM w siódemce i ~320 w SI GT.... nie mam pytań....

 

okej tutaj sie nie kloce - ale ile ma Twoj cossie i ile ma moja Ruda? ja pierwsza setke robie szybciej o ok 1 s niz ta beja - ale druga to juz on szybciej zrobi - i nawet sie nie zmeczy i obroty tez mu za bardzo nie wzrosna :mrgreen:

 

jednak to jest tak Impreze sie kocha z calego serca i jest to po prostu auto marzen, ale takiego potwora z silnikiem 5-6 L tez chcialoby sie bardzo miec bo wrazenie robi - na imprezie stala taka wlasnie fureczka - piekny CHARGER (razem z Challenegrem, GTO i Shelby sa to 4 auta amerykanskie, ktore robia na mnie wielkie wrazenie)

 

a ogladaliscie film Transporter jak tam ktorys z kaskaderow 750 wymiatal?

Kilka razy zdarzyło mi się ciąć z nową BMW 540. I ile razy startowaliśmy to do 150-160 ja byłem pierwszy. Potem niestety GT/WRX seryjny przegrywa, mamy poprostu zbyt duże straty mocy w przeniesieniu napędu. STI lub Evo czy dał by radę do 200, nie wiem. Ale myśle że mogło by być równo. Zdarzyło mi się też raz z nową M5. Ze startu nie widać mocy tej M5, bo elektronika go zdusza, do 130 się trzymałem wmiare ok, niestety potem widziałem jak już szybko odemnie odjeżdza. Ale panowie, w zakrętach wygrywacie z 540. Natomiast M5 jest bym powiedział szybsze nawet od STi czy Evo jeśli kierownik potrafi nad tym M5 zapanować i potrafi wykorzystać jej możliwości. Jeśli nie to gdyby nie ASR, ABS i cała mnóstwo elektroniki kierowca by często zwiedzał pobocze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

333KM w siódemce i ~320 w SI GT.... nie mam pytań....

 

A jednak wolałbym mieć te 333 z pięciolitrowego, wolnossącego V8, niż z zaturbionych dwóch litrów...

 

Niemal obojętne przy jakiej prędkości czy obrotach wciśniesz - i tak wyrywa asfalt.

 

No replacement for displacement...

 

 

Życie zaczyna się od 2.2 bara i 9 tys rpm ;-) Przykro mi ale ja zbocozny jestem. V8 to cdo ciężkich kloców, ale ja nie lubię ciężkich kloców, ja lubię wrrrr, psssstt , bumbum bum, wrr wrr psst t t t t t t t t t tt wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka razy zdarzyło mi się ciąć z nową BMW 540. I ile razy startowaliśmy to do 150-160 ja byłem pierwszy. Potem niestety GT/WRX seryjny przegrywa...

Hmmm troche mnie to zaciekawilo

Ostatnio spotkałem sie z E430 wiec moc/moment praktycznie to samo w 540

Startowałem zza niego z lekka strata 3-4m a przy 140 byłem juz obok i wyprzedzałem ...

 

A co do Vmax to pokazala 255km/h (na hajłeju w DE oczywiscie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoim jechałem 245 km/h - długa piękna niemiecka autostrada

 

oj musiala byc dluga (ta autostrada) zeby sie napedzic :mrgreen: generalnie powyzej 170-180 km/h to imprezka sie meczy - ale za to do tej predkosci leb urywa :mrgreen:

 

 

 

Sprawdź "se" ładowanie, bo Abt GTek do 200 bardzo szybko się napędzał i nic mi nie zdychało..

 

u mnie też tez trudu rozpędza się do 200

 

a co do v-max to licznikowe 260

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też tez trudu rozpędza się do 200

a co do v-max to licznikowe 260

 

Ja wczoraj swojego GLa na obwodówce trójmiejskiej na lekkim spadzie do 210 licznikowego popędziłem. Normalnie śmierć w oczach. Ale to była dłuuuuga prosta. Pod górkę 170km/h nie chciał przekroczyć. Myślę, że jakbym jeszcze miał parę metrów to budzik byłby zamknięty (220).

PS. U mnie licznikowe na 16" to chyba będzie to samo, co rzeczywiste, bo z tego co wiem, to GL jest chyba do kółek 14" skalowany (znaczy się lekko przeskalowany).

 

pzdr

Seb@

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko pieknie o tych AMG/BMWE/CDTI/WPCTS/SSS/TT i innych równie pieknie nazwanych .....tylko tam gdzie AWD zaczyna sie scigac Panowie i panie w FWD i RWD kończa swój bieg ...znaczy sie w zakrecie, lesie i w zimie. :mrgreen:

 

Jazda prosto jest super tylko ile mozna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy od profilu i szerokości opony, bo może się okazać, ze obwód koła na 14" będzie większy niż na 16" :)

 

dobrze gada. dokładnie to GL wyskalowany jest na opony:

195/60 R15

185/70 R14

tak podaje instrukcja.

 

czyli najbardziej zbliżona do fabrycznej wielkości szesnastka musiałaby mieć rozmiar 195/55 R16 (zawyżanie 0,9%) lub 205/50 R16 (zaniżanie o 0,5%). Jakie masz kółka SebastianZ1?

 

ale tak swoją drogą śmiem twierdzić, że przy prędkościach rzędu 200 km/h przekłamania licznika są już znaczne - nawet do 10% przy 200 i więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje kółka to 205/50R16, czyli wychodzi, że prędkość licznikowa jest zaniżona o 0,5% w stosunku do rzeczywistej-tak zrozumiałem? Jeżeli tak, to w takim razie rzeczywista mogła być nawet niższa od 200km/h, bo generalnie fabryczne ustawienia są zawyżone o ok. 5%, czyli sumując mam ok. 4,5% nadwyżki na liczniku.

Z tym ,że tak jak mówisz, przy wyższych prędkościach to może zupełnie inaczej wyglądać z powodu nielinearnej charakterystyki licznika.

 

 

[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 11:56 am ]

Zależy od profilu i szerokości opony, bo może się okazać, ze obwód koła na 14" będzie większy niż na 16" :)

 

Może być. Przy profilu rzędu 70 i więcej i prędkościach ca.200km/h opona dostaje takiej odśrodkowej, że się wyciąga niczym tylne walce w dragsterach. Jest nawet ryzyko, ze powyżej 220kmh nie zmieści się w nadkolach :)

A tak na poważnie, u mnie kółka 16" na niskim profilu mają ciut większą średnicę niż na dużym profilu na 14", jak to wyżej opisałem.

 

pzdr

Seb@

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko pieknie o tych AMG/BMWE/CDTI/WPCTS/SSS/TT i innych równie pieknie nazwanych .....tylko tam gdzie AWD zaczyna sie scigac Panowie i panie w FWD i RWD kończa swój bieg ...znaczy sie w zakrecie, lesie i w zimie. :mrgreen:

 

Jazda prosto jest super tylko ile mozna?

 

Nie gadaj kolego. Po suchym torze RWD rządzi. Po wykreśleniu "w zakręcie" reszta jak najbardziej słuszna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko pieknie o tych AMG/BMWE/CDTI/WPCTS/SSS/TT i innych równie pieknie nazwanych .....tylko tam gdzie AWD zaczyna sie scigac Panowie i panie w FWD i RWD kończa swój bieg ...znaczy sie w zakrecie, lesie i w zimie. :mrgreen:

 

Jazda prosto jest super tylko ile mozna?

 

Nie gadaj kolego. Po suchym torze RWD rządzi. Po wykreśleniu "w zakręcie" reszta jak najbardziej słuszna :)

tylko ze nikt z nas nie jezdzi po suchym torze (z wyj zabawy), tylko po dziurawych sliskich "polskich" drogach, a tam oski nie maja nic do zaoferowania, wystraczylo ze popadalo dzis w Krakowie a juz mi sie Mazda 323F zaczelo zle jezdzic, mimo iz na suchym wydawala mi sie super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj Forester przeklamuje o 8k/h ,przy 100km/h na licznku GPS 92km/h.

 

Po intensywnej analizie: do 80 km/h przekłamuje w Legacy o jakieś 5 - 8 km/h, powyżej o 10 i to bez względu na prędkość. Mierzone GPSem na różnej wysokości (Alpy) czyli ukształtowanie terenu nie wpływa na pomiar - jak twierdzą niektórzy. :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To niby nie na temat...trochę

ale mój Forest w Austrii na A1 215 licznikowo w 3 osoby leciał (GPS - 207 km/h )

ale potem zwoolniłem bo mi się ze stresu ręce spociły :-)

 

To było przed wymianą wydechu...

już wymieniony.... ( Azrael wie bo strzelał :-) )

 

po remapie ...przetestuję :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...