Jump to content

Interfejs do Legacy 2,0 165km po 2004


dycha

Recommended Posts

Pomoże ktoś w podaniu sprawdzonego interfejsu najlepiej z programem który spokojnie działa z Legacy 2,0 165km po 2004r ? A najlepiej linka gdzie co można kupić sprawdzone może byc na priv.

Link to comment
Share on other sites

Na Android masz torque pro obd , do tego programu moduł elm327 po Bluetooth . Pod winxp np Free ssm do tego vag kkl na USB. Udanej diagnostyki życzę:-)

 

Wysłane z mojego K00E przy użyciu Tapatalka

Edited by Dawid1
Link to comment
Share on other sites

Dzięki , ściągnełem będę walczył :) napewno napisze


Piter na aukcji niby do grupy VW ten kabel, piszą że do innych niby też. Na pewno tego mogę śmiało kupić ?


Programu w aukcji który pracuje z tym kablem też nie widzę.

Link to comment
Share on other sites

tak, VAG KKL jest do grupy VW i działa z programami do Subaru: Ecuexplorer, Romraider, Freessm ... wszystkie te programy są do pobrania za darmo w sieci

mam też ELM327 ale w wersji Bluetooth i on działa z różnymi komórkowymi programami, np. Torque na androida i OBDScope w starej Nokii 

 

wystarczy do prostego zastosowania, przeczytania kilku parametrów, odczytania i skasowania błędów ECU ...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

A coś po PL bo z tym sobie wogule nie radzę :)


ksz, ksz nic niema ? Albo może ktoś mi na priv wysłać opis jak i co robić, tak abym sobie sam poradził ?

Link to comment
Share on other sites

Raczej nie będzie programu z j.polskim.

Ale co Ty chcesz robić w tym programie?Bo odczyt błędów czy reset ECU to banalnie proste nawet po angielsku. ;)

Link to comment
Share on other sites

Raczej nie będzie programu z j.polskim.

Ale co Ty chcesz robić w tym programie?Bo odczyt błędów czy reset ECU to banalnie proste nawet po angielsku. ;)

No chyba, że się nie chce skasować :) U mnie nadal świeci i miga.

Link to comment
Share on other sites

Ale co Ty chcesz robić w tym programie?Bo odczyt błędów czy reset ECU to banalnie proste nawet po angielsku.

 

A który polecasz , że prostszy bo ten podany wyżej lekko nie ogarniam co i jak podłączyć :)

W sensie w kompie , bo wtyczke OBD II ogarniam, ale jak odczytać błędy ?

Edited by dycha
Link to comment
Share on other sites

Kabel idzie do mnie dopiero :) Ale ze stronki osoby sprzedającej ściągnąłem instrukcje krok po kroku co gdzie i jak zainstalować. Dzięki wielkie za pomoc puki co będę pisał :)


Ok u mnie działa koszt 32zł z przeysłką + pomoc kolegów z forum , gdyby ktoś też był LAIK jak ja służę pomocą co i jak robić żeby zadziałało. 

 

P.S Jak można odwdzięczyć się forumowiczowi za pomoc jakieś zgłoszenia gdzieś coś jakieś plusiki :D


Niby się połączyłem z exyExplorer widzę parametry , ale błędu mi nie pokazuje a zapalił mi się chec i cruse ( obstawiam że błąd 2441 średnio co 600km się zapala ), jakieś sugestie coś źle czytam albo coś ?

Link to comment
Share on other sites

Tak ale co ecuexplorer się połączył i ci wykasował ? Ja tez próbowałem innym freeSSM i widzi dokładnie ten błąd co myślałem 2441 ale za cholere nie mogę go wykasowac. Pomorze ktoś. A znajomy interfejsem do diagnostyki silnika ( w BRC ) kasuje mi to ale mam 80km do niego :(


Czy ktoś próbował coś takiego ?


http://allegro.pl/skaner-diagnostyczny-obd-ii-v-scan-id5-menu-pl-i4237211771.html#tabsAnchor

Link to comment
Share on other sites

U mnie Cybel probowal zresetowac i nic nie pomagalo. Kontrolki sie swiecily, a komputer bledu nie pokazywal. Dzis jednak stalo sie cos, o czym juz gdzies przeczytalem wczesniej na forum. Rano odpalilem i kontrolki zniknely, tempomat dziala... jakby nigdy nic :) coz... samonaprawiajacy sie silnik. Nie wiem, czy to ma znaczenie, ale jakies ostatnie 100km przejechalem na bp98. Moze po prostu potrzebowal ciut wiecej kalorii zeby przeciscic sobie wnetrznosci.

 

Wysłane z mojej Nokii 3310 przy użyciu snake'a

Link to comment
Share on other sites

U mnie Cybel probowal zresetowac i nic nie pomagalo. Kontrolki sie swiecily, a komputer bledu nie pokazywal. Dzis jednak stalo sie cos, o czym juz gdzies przeczytalem wczesniej na forum. Rano odpalilem i kontrolki zniknely, tempomat dziala... jakby nigdy nic :) coz... samonaprawiajacy sie silnik. Nie wiem, czy to ma znaczenie, ale jakies ostatnie 100km przejechalem na bp98. Moze po prostu potrzebowal ciut wiecej kalorii zeby przeciscic sobie wnetrznosci.

 

Wysłane z mojej Nokii 3310 przy użyciu snake'a

Myślę, że PB 98 nie miała nic tu do rzeczy. Po prostu sonda dokonuje żywota

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Panowie, odświeżę temat, mam zamiar zakupić moduł ELM327 i używać tego z Torque Pro.

 

Pytanie, czy takie coś będzie ok? http://allegro.pl/bluetooth-elm327-bt-najnowszy-poprawiony-czarny-i4264024261.html

 

I czy na coś muszę uważać? Kilka postów powyżej była uwaga odnośnie spalenia ECU, czy przy takiej kombinacji (ELM327+Torque) też można się nadziać na taką minę?

Czy podczas jazdy mogę bezpiecznie tego używać w Legacy IV MY07?

Link to comment
Share on other sites

Mam Elm"a praktycznie, cały czas wpiętego w złącze. Na telefonie zainstalowany Torque. Monitoruje sobie parametry na bieżąco. Nie zauważyłem zadnych niepokojacych objawów, przy uzywaniu takiego zestawu. A juz na pewno nie czułem dymu z ECU :-)

Link to comment
Share on other sites

Panowie, odświeżę temat, mam zamiar zakupić moduł ELM327 i używać tego z Torque Pro.

 

Pytanie, czy takie coś będzie ok? http://allegro.pl/bluetooth-elm327-bt-najnowszy-poprawiony-czarny-i4264024261.html

 

I czy na coś muszę uważać? Kilka postów powyżej była uwaga odnośnie spalenia ECU, czy przy takiej kombinacji (ELM327+Torque) też można się nadziać na taką minę?

Czy podczas jazdy mogę bezpiecznie tego używać w Legacy IV MY07?

 

Powinien dzialac, mam podobnego i smiga.

Spalenie ECU chyba nie grozi :), te interfejsy mialy jedynie blad w postaci niepotrzebnego oprnika pomiedzy szynami CAN. W Subaru to bez znaczenia, ale w sofcie ktory korzysta z CAN moze byc problem z polaczeniem, dlatego warto kupic interfejs juz bez tego bledu.

Edited by sherif
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...