dycha Posted April 25, 2014 Share Posted April 25, 2014 Pomoże ktoś w podaniu sprawdzonego interfejsu najlepiej z programem który spokojnie działa z Legacy 2,0 165km po 2004r ? A najlepiej linka gdzie co można kupić sprawdzone może byc na priv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dawid1 Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 (edited) Na Android masz torque pro obd , do tego programu moduł elm327 po Bluetooth . Pod winxp np Free ssm do tego vag kkl na USB. Udanej diagnostyki życzę:-) Wysłane z mojego K00E przy użyciu Tapatalka Edited April 27, 2014 by Dawid1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 VAG KKL, zwykły tani kabelek + darmowy soft np. ecuexplorer lub freessm, na początek wystarczy ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dycha Posted April 27, 2014 Author Share Posted April 27, 2014 Piter a masz takowy program ? http://allegro.pl/interfejs-obd2-elm-327-usb-1-5a-gdansk-fv-i4177767410.html taki może być bo kiedyś kupiłem do innego samachodu ale ani razu nie podłączałem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted April 27, 2014 Share Posted April 27, 2014 program ? - proszę: https://code.google.com/p/ecuexplorer/downloads/list tylko do ecu explorera musi być kabelek VAG KKL, np taki: http://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-vag-usb-kkl-line-we-wtyku-obd-i4154888667.html ELM nie działa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dycha Posted April 28, 2014 Author Share Posted April 28, 2014 Dzięki , ściągnełem będę walczył napewno napisze Piter na aukcji niby do grupy VW ten kabel, piszą że do innych niby też. Na pewno tego mogę śmiało kupić ? Programu w aukcji który pracuje z tym kablem też nie widzę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 tak, VAG KKL jest do grupy VW i działa z programami do Subaru: Ecuexplorer, Romraider, Freessm ... wszystkie te programy są do pobrania za darmo w sieci mam też ELM327 ale w wersji Bluetooth i on działa z różnymi komórkowymi programami, np. Torque na androida i OBDScope w starej Nokii wystarczy do prostego zastosowania, przeczytania kilku parametrów, odczytania i skasowania błędów ECU ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dawid1 Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 Powodzenia Panowie , tylko uważajcie co by Ecu sobie nie uszkodzić:-) Wysłane z mojego K00E przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
dycha Posted May 18, 2014 Author Share Posted May 18, 2014 A coś po PL bo z tym sobie wogule nie radzę ksz, ksz nic niema ? Albo może ktoś mi na priv wysłać opis jak i co robić, tak abym sobie sam poradził ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted May 18, 2014 Share Posted May 18, 2014 Raczej nie będzie programu z j.polskim. Ale co Ty chcesz robić w tym programie?Bo odczyt błędów czy reset ECU to banalnie proste nawet po angielsku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wykas Senior Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Raczej nie będzie programu z j.polskim. Ale co Ty chcesz robić w tym programie?Bo odczyt błędów czy reset ECU to banalnie proste nawet po angielsku. No chyba, że się nie chce skasować U mnie nadal świeci i miga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dycha Posted May 20, 2014 Author Share Posted May 20, 2014 (edited) Ale co Ty chcesz robić w tym programie?Bo odczyt błędów czy reset ECU to banalnie proste nawet po angielsku. A który polecasz , że prostszy bo ten podany wyżej lekko nie ogarniam co i jak podłączyć W sensie w kompie , bo wtyczke OBD II ogarniam, ale jak odczytać błędy ? Edited May 20, 2014 by dycha Link to comment Share on other sites More sharing options...
dycha Posted May 24, 2014 Author Share Posted May 24, 2014 Kupiłem kabel czekam, będę pisał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 Sterowniki do kabelka zainstalowałeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dycha Posted May 30, 2014 Author Share Posted May 30, 2014 Kabel idzie do mnie dopiero Ale ze stronki osoby sprzedającej ściągnąłem instrukcje krok po kroku co gdzie i jak zainstalować. Dzięki wielkie za pomoc puki co będę pisał Ok u mnie działa koszt 32zł z przeysłką + pomoc kolegów z forum , gdyby ktoś też był LAIK jak ja służę pomocą co i jak robić żeby zadziałało. P.S Jak można odwdzięczyć się forumowiczowi za pomoc jakieś zgłoszenia gdzieś coś jakieś plusiki Niby się połączyłem z exyExplorer widzę parametry , ale błędu mi nie pokazuje a zapalił mi się chec i cruse ( obstawiam że błąd 2441 średnio co 600km się zapala ), jakieś sugestie coś źle czytam albo coś ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wykas Senior Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Czyli masz dokladnie to samo co u mnie jak Cybel sie podlaczyl tez bledu nie pokazalo. I na razie jezdze Wysłane z mojej Nokii 3310 przy użyciu snake'a Link to comment Share on other sites More sharing options...
dycha Posted May 30, 2014 Author Share Posted May 30, 2014 Tak ale co ecuexplorer się połączył i ci wykasował ? Ja tez próbowałem innym freeSSM i widzi dokładnie ten błąd co myślałem 2441 ale za cholere nie mogę go wykasowac. Pomorze ktoś. A znajomy interfejsem do diagnostyki silnika ( w BRC ) kasuje mi to ale mam 80km do niego Czy ktoś próbował coś takiego ? http://allegro.pl/skaner-diagnostyczny-obd-ii-v-scan-id5-menu-pl-i4237211771.html#tabsAnchor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wykas Senior Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 U mnie Cybel probowal zresetowac i nic nie pomagalo. Kontrolki sie swiecily, a komputer bledu nie pokazywal. Dzis jednak stalo sie cos, o czym juz gdzies przeczytalem wczesniej na forum. Rano odpalilem i kontrolki zniknely, tempomat dziala... jakby nigdy nic coz... samonaprawiajacy sie silnik. Nie wiem, czy to ma znaczenie, ale jakies ostatnie 100km przejechalem na bp98. Moze po prostu potrzebowal ciut wiecej kalorii zeby przeciscic sobie wnetrznosci. Wysłane z mojej Nokii 3310 przy użyciu snake'a Link to comment Share on other sites More sharing options...
valdiiaga Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 U mnie Cybel probowal zresetowac i nic nie pomagalo. Kontrolki sie swiecily, a komputer bledu nie pokazywal. Dzis jednak stalo sie cos, o czym juz gdzies przeczytalem wczesniej na forum. Rano odpalilem i kontrolki zniknely, tempomat dziala... jakby nigdy nic coz... samonaprawiajacy sie silnik. Nie wiem, czy to ma znaczenie, ale jakies ostatnie 100km przejechalem na bp98. Moze po prostu potrzebowal ciut wiecej kalorii zeby przeciscic sobie wnetrznosci. Wysłane z mojej Nokii 3310 przy użyciu snake'a Myślę, że PB 98 nie miała nic tu do rzeczy. Po prostu sonda dokonuje żywota Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wykas Senior Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Fakt, padla tez taka hipotetyczna diagnoza. Wysłane z mojej Nokii 3310 przy użyciu snake'a Link to comment Share on other sites More sharing options...
palmall Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 Panowie, odświeżę temat, mam zamiar zakupić moduł ELM327 i używać tego z Torque Pro. Pytanie, czy takie coś będzie ok? http://allegro.pl/bluetooth-elm327-bt-najnowszy-poprawiony-czarny-i4264024261.html I czy na coś muszę uważać? Kilka postów powyżej była uwaga odnośnie spalenia ECU, czy przy takiej kombinacji (ELM327+Torque) też można się nadziać na taką minę? Czy podczas jazdy mogę bezpiecznie tego używać w Legacy IV MY07? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max 84 Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Mam Elm"a praktycznie, cały czas wpiętego w złącze. Na telefonie zainstalowany Torque. Monitoruje sobie parametry na bieżąco. Nie zauważyłem zadnych niepokojacych objawów, przy uzywaniu takiego zestawu. A juz na pewno nie czułem dymu z ECU :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 (edited) Panowie, odświeżę temat, mam zamiar zakupić moduł ELM327 i używać tego z Torque Pro. Pytanie, czy takie coś będzie ok? http://allegro.pl/bluetooth-elm327-bt-najnowszy-poprawiony-czarny-i4264024261.html I czy na coś muszę uważać? Kilka postów powyżej była uwaga odnośnie spalenia ECU, czy przy takiej kombinacji (ELM327+Torque) też można się nadziać na taką minę? Czy podczas jazdy mogę bezpiecznie tego używać w Legacy IV MY07? Powinien dzialac, mam podobnego i smiga. Spalenie ECU chyba nie grozi , te interfejsy mialy jedynie blad w postaci niepotrzebnego oprnika pomiedzy szynami CAN. W Subaru to bez znaczenia, ale w sofcie ktory korzysta z CAN moze byc problem z polaczeniem, dlatego warto kupic interfejs juz bez tego bledu. Edited June 13, 2014 by sherif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now