kamilwro Posted April 23, 2014 Share Posted April 23, 2014 Witam, nie znalazłem podobnego tematu wiec postanowiłem napisać nowy wątek tzn: Czy miał ktos może z szanownych forumowiczów taką zagadkę, ze kiedy mam podłaczone wycieraczki czyli tą kostkę pod kierownicą (jedną z trzech bodajże) to auto przerywa i szarpie, zauważyłem to przy 6,5rpm jakby paliwa nie dostawał, długo sie zastanawiałem o co z tym chodzi i wymieniłem wiele czesci na nowe zanim do tego doszedłem, jezeli wypnę tą kostke spod kierownicy( wtedy wycieraczki nie działają) to autko zapierdziela jak szalone i kreci nawet do 7,5rpm Co to moze być, prosze o sugestie. Różnica w mocy jest wtedy nieporównywalna, natomiast Ja wolałbym miec i wycieraczki i moc, prosze pomózcie. Dodam, ze autko było przekładane z uk na eu przeze mnie i robiłem to bardzo starannie. Czy mozliwe ze mechanizmy eu i uk mają inne plusy czy coś, pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
el mo Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 Sprawa jest prosta, przy większej prędkości wycieraczki są mniej potrzebne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 @@el mo,to jest forum techniczne i powstrzymaj się od niemerytorycznych wpisów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krystek07 Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 instalacje lutoeałeś czu lhd włożona? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajfos2 Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 Polecałbym jakiegoś dobrego elektryka. Może on coś wyczai Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 powiem szczerze dziwna sytuacja , ale co ma piernik do wiatraka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilwro Posted April 24, 2014 Author Share Posted April 24, 2014 wiazka przerabiana bardzo delikatnie i z głową, bardzo malo ciec i przedłuzania. Obrócona najpierw i zmierzona co gdzie ma isc. Do wszystkiego bez problemu w wiekszosci starczało kabli a nawet powiedziałbym, ze nie kiedy bylo ich nawet za duzo wiec nawet nie ciąłem tylko zawiniete i są w oryginale. wiem, ze jest to dziwna sprawa dlatego pisze ten post i sam nie wiem dlaczego tak sie dzieje dlatego pytam Was sznowni i mądrzejsi forumowicze, bo byc moze miał juz kts cos podobnego. co ma piernik do wiatraka? no własnie nie wiem. Prosze tylko o konkretne propozycje i na co zwrócic mam szczególna uwage. W ostatecznosci rozbiore całe auto i przejze jeszcze raz wszystko krok po kroku. A czy niedziałajace szyby i niepodpieta elektronika centralnych zamków ma do tego jakieś znaczenie? chodzi mi głównie o jakieś masy niepodpięte, które mają duze znaczenie w tym przypadku. Tak na marginesie to auta WRC nie mają przecież wiele podpietych a nawet wyrzuconych celowo rzeczy elektrycznych(ze względó oczywistych) i działaja przeciez normalnie, oczywiscie wiadomo, ze są przy tym robione jakies diametralne zmiany w ecu takie jak abs czy air bag, zeby ich ecu nie widział. Jesli ktos coś wie prosze pisać, ułatwiło by to sprawę, pzdr Kamilwro Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 Ja tam sie nie znam, ale pamietam temat gdzie Carfit podpowiedzial komus zeby rozlaczyl jakies kostki, ktore zlacza sie tylko do programowania. Jakies dziwne rzeczy tam sie dzialy jak mial je zlaczone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 Trudno być pewnym ze nie ma zwarcia. Ale jesli nie -no to myslę , że jakies indukcyjne sprawy. starczało kabli a nawet powiedziałbym, ze nie kiedy bylo ich nawet za duzo Może zrobiłeś niechcący pętle czyli cewkę. Możesz z tych kostek wypinać pojedynczo przewody i sprawdzać ,co sie dzieje ( jeśli tylko auto pracuje wtedy poprawnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilwro Posted April 24, 2014 Author Share Posted April 24, 2014 (edited) owad: kosci o których mówisz to te dwie zielone pod kielnią i sa na bank rozpiete, jest jeszcze jedna mała biała co słuzy chyba tunerom, bo tam zawsze zwore robi jak skaluje wtryski, dzieki za podpowiedz z tymi kosciami ale to nie to, wczesniej juz je rozpiąłem, teraz wypiąłem jeszcze tą od wycieraczek i jedzie jeszcze lepiej (moze wszystko trzeba rozpiąć wtedy bedzie rakieta?) hehe, postaram sie jeszcze poszukac w koncu idzie majówka wiec czasu jest sporo, jak znajde podziele sie z Wami informacjami szczegółowo, poniewaz tez wiele dowiedziałem sie dzieki forum a to bardzo cieszy,pzdr wszystkich Edited April 24, 2014 by kamilwro Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredek Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Sprawdź ładowanie alternatora. Również na wysokich obrotrach. Mój znajomy miał tak, że padł mu regulator na alternatorze i jak włączył radio, wycieraczki, lampy to auto zaczynało mu czasem przerywać. Tylko to nie było subaru... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilwro Posted April 28, 2014 Author Share Posted April 28, 2014 fredek dobra mysl i tak zrobie jak mowisz, podłacze miernik i bede sprawdzał podczas jazdy, moze napieci wtedy spada przy wysokich obrotach i pompa mi wariuje. oby to bylo to, bo brzmi bardzo wiarygodnie. no i te cewki czyli petle rozwine i chyba skróce nieco, dzieki wszystkim kamil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now