Skocz do zawartości

Subaru autem wyprawowym jest! Wyprawowy Forester


piotrekM461

Rekomendowane odpowiedzi

Auto uratowane po wsparciu Wojtasa, jego Samuraja i wyciągarki, ale aż wstyd się przyznać jak "wkleiłem". Powiem tak: nawracanie na "3" + wyskakujący z zaskoczenia rów=wklejony Forek :blush: :blush: :blush::facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: . Na moje usprawiedliwienie, droga była wąska :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Jechałem sobie normalnie, aż tu nagle z olbrzymią prędkością uderzyło we mnie drzewo" ;)

:lol:

piotrekM4 A ostatnio, jakieś zmiany wprowadzałeś w życie, w swoim Forku ??

Jakieś upgrade ??

Może jakieś zdjęcia, w "akcji" w terenie masz może ??

Zdjęć z terenu póki co nie ma, ale jak gdzieś się powklejam to wrzucę :) Jeśli chodzi o zmiany to są, ale raczej kosmetyczne w zabudowie a dokładnie w szufladzie. Jutro zrobię zdjęcia i wrzucę :)   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałęm wrzucić zdjęcia poprawionej zabudowy ale mam małe problemy techniczne z internetem i samymi zdjęciami. Gdy już wszystko wróći do normy to coś wrzuce. CO do mikro kamperów to albo Hiace albo L300 i L400.

To obiekt moich westchnień:

http://www.expeditionportal.com/forum/threads/52124-Project-Dino-Evo-Mitsubishi-L300-4x4-Camper/page3

:huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

Odgrzewam kotleta i opisuje zmiany w moim „mini camperze”- a co :)

gallery_13639_556_15133.jpg

 

W tym roku przeróbki były raczej małe ale przydatne. Przerobiłem szufladę, blat stołu wsuwa się nad szufladą, dzięki czemu nie ma problemu z wyciąganiem go gdy szuflada jest obciążona, dodatkowo dorobiłem trójkątne podpory które łączą stół z szufladą. Wiem kolor szuflady okropny :)

 

gallery_13639_556_852624.jpg

 

gallery_13639_556_79820.jpg

 

Z boku szuflady dorobiłem mocowania na miskę oraz prysznic elektryczny, o dziwo przeróbka okazała się strasznie przydatna :)

 

gallery_13639_556_201111.jpg

 

Wieko do skrzyni na ciuchy zostało przerobione tak żeby ułatwić dostęp do ubrań pod spodem, teraz nie trzeba podnosić całej klapy.

 

gallery_13639_556_272703.jpg

 

Druga część zabudowy pod którą chowałem koło zapasowe i inne bambetle podnosi się  tak jak w zeszłym roku na zawiasach (trzech), wieko mocowane jest do „cykor łapki” tym haczykiem z zerwanego pasa transportowego.

 

gallery_13639_556_805962.jpg

 

Z jednej i drugiej strony zabudowy dołożyłem lampki ledowe, a z prawej strony dodatkowo taborecik który ułatwia wsiadanie :) . Wepchnąłem tam też saperkę.

 

gallery_13639_556_81295.jpg

 

Na noc zakładaliśmy moskitierę , mocowaliśmy ją klipsami do papieru. Klapę przymykaliśmy i blokowaliśmy klockiem drewna z dwoma karabińczykami, tak żeby powietrze mogło cyrkulować pomiędzy klapą a moskitierą na dachu.

 

gallery_13639_556_296056.jpg

 

gallery_13639_556_36747.jpg

 

To wszystkie zminay które zrobiłem przed wakacjami 2014.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez piotrekM461
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest przepustowość prysznica? Szczerze mówiąc nie mam pojęcia. Ciśnienie jest na tyle duże że spokojnie można wziąć prysznic, myjka ciśnieniowa to nie jest ale daje rade :)

To jest ten baniaczek, solidny i funkcjonalny.

http://www.jula.pl/catalog/wypoczynek/wypoczynek/kuchnie-biwakowe-i-piknikowe/pojemniki-na-wode-swieza/kanister-donje-669010/

A to prysznic:

http://www.jula.pl/catalog/wypoczynek/wypoczynek/namioty-i-kempingi/toalety-i-prysznice/prysznic-turystyczny-campingowy-604019/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co plan zainstalowania akumulatora odłożyłem. Głównie dlatego że akumulator miał wspierać lodówkę samochodową podczas postojów, ale lodówka na tyle słabo schładzała że zrezygnowaliśmy z niej na postojach . Okazało się tęż że zainstalowanie dodatkowego akumulatora nie jest takie proste, spięcie ich równolegle nie rozwiązuje problemu, musi być dołożony przekaźnik który będzie sterował ładowaniem i rozładowywaniem dodatkowego akumulatora. A nie znalazłem patentu jak zrobić go samemu. Jeśli chodzi o umiejscowienie akumulatora to na pewno gdzieś w komorze silnika, ale dokładnego miejsca trzeba by poszukać bo jak wiemy miejsca za dużo nie ma. A typ aku najlepiej chyba jakaś żółta Optima.

To tyle co wiem, w sumie więcej nie wiem niż wiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@piotrekM461, właśnie dlatego pytam, bo jest kilka zagadnień do ogarnięcia: od umiejscowienia akumulatora (jednego, lub kilku mniejszych łaczonych równolegle), poprzez odpowiednią kablologię, aż po sterowanie (jeśli nie dedykowany separator to przynajmniej min. dioda schottkyego). Poza tym do weryfikacji jest wydajność alternatora :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@piotrekM461, właśnie dlatego pytam, bo jest kilka zagadnień do ogarnięcia: od umiejscowienia akumulatora (jednego, lub kilku mniejszych łaczonych równolegle), poprzez odpowiednią kablologię, aż po sterowanie (jeśli nie dedykowany separator to przynajmniej min. dioda schottkyego). Poza tym do weryfikacji jest wydajność alternatora :)

Coś czuje że to Ty pierwszy zainstalujesz i rozgryziesz podłączenie drugiego akumulatora,a ja odgapie :)  Jeśli chodzi o wydajność alternatora wydaje mi się że spokojnie da rade, powoli naładuje / doładuje akumulatory, plus przy normalnym użytkowaniu zużycie prądu w samochodzie nie jest aż tak duże. Drugi akumulator działa raczej jako awaryjne źródło prądu, ale czasem zimą przydałby się :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...