piotrekM461 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 ura_bus namiot no name . Ale składałem go 2 lata osobno z boxa i kombinacji z wkładem namiotowym . Ale udało się i cena pasztetowa wyszła. A masz może jakieś zdjęcia jak poskładałeś swój namiot? Oczywiście jeśli to nie tajemnica Dzięki Ale nie ma co zazdrościć tylko kupić sklejkę, wkręty łapać się za wkrętarkę i do boju W razie potrzeby z chęcią doradzę W sumie fakt, tylko Forka brakuje W Dyskotece też tak można zbudować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steckiewicz Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 ura_bus namiot no name . Ale składałem go 2 lata osobno z boxa i kombinacji z wkładem namiotowym . Ale udało się i cena pasztetowa wyszła. A masz może jakieś zdjęcia jak poskładałeś swój namiot? Oczywiście jeśli to nie tajemnica Poszukam i podeślę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekM461 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Dziiięęęękkkkuuuujjjjjeeeeemmmmmyyyyy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekM461 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 (edytowane) Coraz więcej subarowiczów udowadnia że Subaru autem wyprawowy jest-co do tego nie mamy żadnych wątpliwości! Członkowie tego forum planują wyjazdy min. do Maroko, Norwegii, Karelii, i chyba najdłuższy planowany wyjazd lub raczej wyprawa, do Azji Środkowej. Pytanie brzmi: jak przygotować nasze samochody na dłuższy wyjazd wakacyjny? Co sprawdzić, jakie części zabrać? Czy może nie robić nic, wsiąść i jechać? Edytowane 20 Kwietnia 2014 przez piotrekM461 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/67229-wyprawowy-forester/ Dwa wątki o tym samym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 1) założyć osłony na miskę olejową i dyfer, 2) podnieść zawieszenie na wyższych sprężynach a przynajmniej podkładkach pod amorki, 3) kupić dobre opony (ostatnio bardzo dobre opinie zbiera geolandar a/t-s g012) 4) zrobić gruntowny przegląd, usunąć wycieki, wymienić wyjące łożyska, itd itp. na urwane zawieszenie, ukręcone półosie, zmielone zębatki w skrzyni w trasie i tak się za bardzo nie pomoże, poza szukaniem najbliższego warsztatu, więc... po podstawowym przygotowaniu wsiąść i jechać aha, w trudnym terenie lepiej sprawuje się wolnyssak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekM461 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 O przepraszam, nie o tym samym Tamten temat dotyczy skromnych zmian w moim Forku. Ten wątek miał być bardziej ogólny, dotyczący wszystkich Subaru i ich technicznego przygotowania do dłuższych wyjazdów (lub wypraw-a co ). Jednak jeśli moja logika jest błędna proszę o usunięcie wątku aha, w trudnym terenie lepiej sprawuje się wolnyssak Turbo dla ubogich górą! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedre4k Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Witam! Podłogę przerobioną mam już podobnie a to przy okazji wsadzenia w zamian za zapasówkę butli lpg. Patent z szufladą świetny ale u mnie niemożliwy do realizacji W ubiegłym roku w Rumunii spałem w forku, więc zgadzam się z tezą: Forester autem wyprawowym jest W tym roku kusi mnie Albania. Rumunię objechałem bez zapasowego koła jedynie z "dezodorantem" na wszelakij słuczaj. Boję się jednak, że przy rozcięciu opony np o kamień będę unieruchomiony na dobre. Czy ktoś widział, ma pomysł, jak zamontować koło na haku? Wziąść boks na dach i tam niech się tłucze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Montaż koła na haku wiąże się z ciężką konstrukcją wsporczą i dodatkowymi kilogramami. Ja w ubiegłym roku objechałem Gruzję z dojazdówką w bagażniku. Nie ukrywam, że ryzykowałem... W tym roku jak poukładam wszystko to Albania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekM461 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Część Co do koła zapasowego wymyśliłem sobie kiedyś zamocowanie go do poprzeczek od relingów za pomocą jakiegoś wspawanego mocowania. Ktoś na forum pisał że "wciska" koło pomiędzy poprzeczki i opina wszystko pasem transportowym. W tym roku jak poukładam wszystko to Albania. A może Turcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 A może Turcja Z czasem możemy mieć problem. Dwa tygodnie to ... mało na Turcję. Poza tym ze względu na Juniora ramy czasowe mam ograniczone wakacjami. A raz już jeździłem po Turcji w sierpniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekM461 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Urlop faktycznie może być problemem, ale co do Juniora wypisz zwolnienie i już-no i jak lekacja geografii i historii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apache Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Witam,fajnie ze temat sie rozwija,ja w trakcie modernizacji forka,przod i tyl zawitaly nowe amorki i ironnmany,oslona silnika juz wczesniej,no i teraz czekam na opony A/T.Ten rok narazie wzmacniam auto,aby bylo na nastepny gotowe w droge(niebawem mam urlop i zaplanowana azje ,ale na dwoch kolach).Zycze wam udanych wypraw,oraz szczesliwego powrotu do domu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Kwiatkowski Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Świetny temat. Wybieramy się w lipcu do Rumunii ale 100% asfalt. Interesują mnie 2 kwestie (mamy Forka 2.0S turbo z 2000r.): co zabrać z gratów, co ma prawo się wysypać i sprawić problem? I czy robił ktoś mocowanie zapasu na dach (na normalnych poprzeczkach relingowych). Patent prowizorycznej zabudowy do szybkiego demontażu jest w majowym Travlerze. Opiera się na kilku plastikowych skrzynkach i 3 kawałkach sklejki do przykrycia poniższych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 co ma prawo się wysypać i sprawić problem? dokładnie rok temu, też w Rumunii, wysypały mi się w Sturbo z 2000 r.... mechanizm ramion wycieraczki przedniej. masakra, nawet nie zdawałem sobie sprawy, jak często mimowolnie używa się wycieraczek, o jeździe w deszczu nie wspomnę (nie było jazdy znaczy się) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojo02 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 nie ma sensu nic brać oprócz kół i linki holowniczej- szkoda miejsca, przegląd przed wyjazdem i w drogę 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apache Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Tak wlasnie,jesli robisz normalnie miesiecznie 5000 km i nic sie nie dzieje to dlaczego wlasnie w rumuni ma sie zepsuc? Wyslane z kieszeni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekM461 Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 (edytowane) Ja przed wyjazdem do Czarnogóry zastanawiałem się co zabrać, myślałem, czytałem, pytałem i koniec końców wziąłem na wszelki wypadek zapasowe paski klinowe (........woziłem je do zeszłego miesiąca ), klucze i kilka innych gratów które teoretycznie mogły mi się przydać-ale się nie przydały. Miałem też WD40 i Duct tape myślę że na taki wyjazd wystarczy. Ale przed wyjazdem warto chyba sprawdzić kondycje rurek przy chłodnicy. Edytowane 7 Maja 2014 przez piotrekM461 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Kwiatkowski Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Dzięki wielkie. Ja wcześniej takie wycieczki robiłem na enduro i na ogół wystarczało kilka kluczy, zestaw do kołokowania opon i taśma srebrna. O wycieraczki się nie boję bo już je robiłem i jest ok. Ponawiam zapytanie o mocowanie koła. Myślicie, że przypięcie go NA poprzeczkach paskami i pokrowiec wystarczą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apache Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Spokojnie mozesz Wyslane z kieszeni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojo02 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 2 takie paski + łańcuch z kłódką http://www.sklep-presto.pl/product-pol-10085-Pas-transportowy-sciagacz-0-5T-5m-25mm.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalekddk Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Kolego szacun. Świetny projekt Forestera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekM461 Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekM461 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 (edytowane) Odświeżam temat przed zbliżającymi się wakacjami. Po ostatnich wakacjach zastanawiałem się jak zrobić markizę samochodową, pomysłów było kilka, było też kilka konstrukcji ale wszystkie nie spełniły moich skromnych oczekiwań. A ten patent jest najprostszy i podoba mi się najbardziej, prosta plandeka z Decathlonu (http://www.decathlon.pl/tarp-pachta-biwakowa-khaki-id_2363223.html ), tania i zajmuje mało miejsca. Podpiąłem ją z boku samochodu jako klasyczną markizę i z tyłu (tam najczęściej siedzimy), tu i tu podpina się szybko i trzyma się dobrze. Mam nadzieję że komuś się przyda. Pozdrowienia z upalnej Lasówki. Edytowane 11 Czerwca 2014 przez piotrekM461 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 (edytowane) Heja, dokładnie w ostatni weekend używaliśmy takiego kompletu (forester + tarp). Klapa bagażnika idealnie sprawdza się jako device do podwyższenia wysokości roboczej płachty. Edytowane 11 Czerwca 2014 przez HiszpanskaInkwizycja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się