Skocz do zawartości

Rozeta na Bemowie


kanap4

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 322
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

w sekwencji i na 18" slickach - to nie miał wyboru :mrgreen:
nie uwierzycie ile z tych slikow przyiozlem do domu przyklejonych do tylnych opon :mrgreen:

 

 

ps. bylo 1.18.16 :)

 

dodam ze w trakcie zapalil sie CEL wiec musialem jechac lightowo :mrgreen:

 

[ Dodano: Wto Lis 11, 2008 11:06 pm ]

Generalnie: banda ściemniaczy. Każdy się boi, że jego wynik, na który ciężko harował poświęcając wóz i jego elementy, zostanie brutalnie pobity, dlatego się ubezpiecza
Czeslaw - dasz rade :mrgreen: zreszta moje auto jest rewelacyjnie ustawione zawieszeniowo ( geometria + gwint), mam dobre hamulce i ponad 500Nm na dodatek:
A może to nie ty prowadziłeś tylko Twój zawias taki zaprogramowany :mrgreen:
auto samo jezdzi - ja tylko z boku obserwuje :)

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to przecież nie jest spec. C z 2.0T

 

No nie jest, ale serią też nie jest.

 

Ken Block WRX STI

Engine

Engine Code: Crawford Race S3L

Type: 2457cc, horizontally opposed four, DOHC, turbocharged and intercooled, aluminum block and heads, variable intake cam

Internal Modifications: 79mm Crawford billet crank, long rods, forged pistons, and head porting, Inconel valves, single springs, titanium retainers, baffled oil pan

External Modifications: Crawford CP30R turbo kit, FMI, oil cooler, intake and five-inch aluminum racing exhaust, 255 l/hr fuel pump, 720cc/min injectors

Claimed Wheel HP: 525

Claimed Wheel Torque (lb-ft): 525

 

 

Drivetrain

Layout: Longitudinal front engine, all-wheel drive, six-speed manual transmission

Drivetrain Modifications: Exedy triple carbon clutch, Driveshaft Shop axles

 

Suspension

Front: Tein Super Racing w/dual EDFC

Rear: Tein Super Racing w/dual EDFC

 

Brakes

Front: 12.7-in. slotted rotors, fixed four-piston Brembo calipers, Ferodo ceramic pads

Rear: 12.3-in. slotted rotors, fixed two-piston Brembo calipers, Ferodo ceramic pads

 

External

Wheels: Volk RE30 18x10.5

Tires: BFG R1 (R-comp) 285/35/18 (track), BFG KD (street-comp) 285/30/18 (gymkhana)

Body: WRC replica widebody kit, Crawford carbon roof skin, carbon door skins, crabon fiber WRC rear wing

Interior: Recaro Pole Position seats, Sparco six-point harness]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy mi sie zdaje czy na koniec szalenstw gosc zgasil silnik i po prostu pozabieral graty i poszedl?

 

I wierzysz w to, że to nie jest montaż i nagranie filmu zajęło klika minut? Twierdzę, że kręcili to znacznie dłużej i on sobie ot tak nie zabrał gratów i nie poszedł.

 

To Hollywood, Panie... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli wymiana paliwa (btw 33litry V-Power Racing tak by go zmulily ?) nie pomoze wowczas serwis... :razz:

 

słyszałem wręcz o kilku przypadkach, kiedy to 99 racing jeszcze bardziej pogarasza osiągi (chodzi mi o uturbione Boxery). Podobne zachowanie motoru zauważyłem kiedyś w swoim GT.

Podobno paliwo za suche... :roll:

 

PS. Na rozetę można dowolnym autem przyjechać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli wymiana paliwa (btw 33litry V-Power Racing tak by go zmulily ?) nie pomoze wowczas serwis... :razz:

 

słyszałem wręcz o kilku przypadkach, kiedy to 99 racing jeszcze bardziej pogarasza osiągi (chodzi mi o uturbione Boxery). Podobne zachowanie motoru zauważyłem kiedyś w swoim GT.

Podobno paliwo za suche... :roll:

 

PS. Na rozetę można dowolnym autem przyjechać?

tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to znaczy ze paliwo które jest płynne jest za suche?

Nie wiem ale podobno jest miejscowość " Sucha Woda " :shock:

AK

ps.Raju wyszedł.......może mu chodziło o to , że po " paliwie " na drugi dzień jest sucho :?: Wiem , ze paliwo lotnicze nie nadaje sie do silników samochodowych bo jest za " suche "...i trzeba było Mixolu dolewać... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filmik rzeczywiscie zajebisty, ale jak go ogladniesz kilka razy , nasuwa mi się myśl, przecież nie trzeba być mega kierowca żeby coś takiego zrobić, zobaczcie jak tam jest wszedzie szeroko , jaki kierowca ma margines błędu :shock:

Wiem ze Kenblock jest znany w USA, ale zdrugiej strony zobaczcie , przyjezdza Andi Mancin z Wislakiem do USA i konczą na czwartym miejscu w generalce :shock: , mówiąc w AUTO SPORCIE że wieksząść odcinków jada na 6 biegu na odcieciu :shock: U nas ciezko mu sie było wbić do 10 :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...