dzioba Posted April 19, 2014 Share Posted April 19, 2014 (edited) Czytam to forum już od jakiegoś czasu i tak naprawdę jest bardzo dużo wiadomości na ten temat ale niestety z bardzo cywilnym pryzmatem. Moim zdaniem opony cywilne na tor to zły pomysł Mam zamiar nastawić się na jekies konkretne opony na pojezdzawki. próbowałem jak do tej pory - Federale 595 RS-R (zjechalem kilka kompletów)zjechałem -Yokohama advan nouova 08 -Dmack DMT-RC mieszanka T5 (hard) (homologacja WRC i drogowa E ) Jeździł na niej Michał - pozostaje jeszcze opcja używanych opon na "rally forez" gdzie można trafić opony 90% za mniej niż 100€ (przeważnie 2-3 letnie Federale - lanos STI jest trochę za ciężki na ta oponę. Kładzie barki i płynie. Jak na razie 2 góra 600km na komplecie (z obracanie m na felgach) Yokohama - dawała rade ale to jednak cywilna choć trzyma całkiem całkiem. Trochę za wiotka. Jeździłem pół dnia i zostawiłem do cywila. Dmack - Wytrzymała 4 pojezdzawki i pewnie jeszcze piata by zrobiła. Niestety używałem w zimie zdecydowanie letniej mieszanki i za diabla nie doszło dogrzać przed południem. (żadna strata bo dobra zabawa była jak na śniegu ) Dogrzana trzyma znacznie lepiej niż federal. Pojawiło się na rynku sporo różnych opon Dmacka i ze względu na cenę (240€ za 225/40/18) zamierzam is w tym kierunku. Na dniach zamówię następne dmacki tylko się zastanawiam czy twarde T5 czy medium T7 11maja dowiem się czy dobry wybór Jaki inne doświadczenia macie w tej dziedzinie http://www.dmacktyres.com/uploads/File/Dmack-Booklet.pdf Edited April 19, 2014 by dzioba Link to comment Share on other sites More sharing options...
DymekRTsport Posted April 19, 2014 Share Posted April 19, 2014 Toyo R888 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted April 19, 2014 Share Posted April 19, 2014 Toyo R888 Akurat te na torze w temp.powyżej 20 stopni dość szybko polegną i trzymanie w stosunku do DMACK-ów też będzie słabsze. Na dniach zamówię następne dmacki tylko się zastanawiam czy twarde T5 czy medium T7 Pomieszaj mieszanki,twardsza na przód,bardziej miękka na tył. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzioba Posted April 19, 2014 Author Share Posted April 19, 2014 Pomieszaj mieszanki,twardsza na przód,bardziej miękka na tył. to jest metoda na równomierne dogrzanie ale ja znam inne. Mam DCCD Osobiście wole lekka nadsterowność co by nie trzeba było cały czas na nosie jechać. Jak będzie zimno zrobię odwrotnie. To dopiero będzie tańcowanie. Wlasnie znalazlem fajne ogloszenie. Czekam na odpowiedz czy jeszcze aktualne. http://rallye-forez.com/materiel/index.php?annonce=M215261 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now