Paweł.C Posted April 18, 2014 Share Posted April 18, 2014 Witam. Posiadam wolnossaka 2.0 125km i padniętą wiskozę. Moje pytanie brzmi czy może ktoś posiada na sprzedaż taką część, oraz czy do wymiany wiska trzba wyjmować skrzynię czy da się to zrobić pod autem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aga Posted April 18, 2014 Share Posted April 18, 2014 Możesz swoją oddać do regeneracji. Nie trzeba zdejmować skrzyni. Polecam użyć opcji "szukaj", ten temat był wielokrotnie poruszany na forum. Wystarczy się tu rozejrzeć. Zapraszam tu: Tutaj się witamy [dział dla nowych Forumowiczów] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted April 18, 2014 Share Posted April 18, 2014 czy da się to zrobić pod autem? da się... ps. chyba , ze wypiął sie pierścień wiskozy i narobił klopotów....( ale moze nie. ..) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paweł.C Posted April 18, 2014 Author Share Posted April 18, 2014 Ok. Już wiem o co chodzi. Czytałem, lecz nie znalazłem nigdzie czy trzeba wyjmować skrzynię. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pininfarin01 Posted April 18, 2014 Share Posted April 18, 2014 nie trzeba skrzyni wyjmować, zdejmujesz tylko dekiel i wyciągasz sprzęgło, regeneracja 600zł plus olej i wychodzi 800zł(jak robisz sam) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matiz Posted April 18, 2014 Share Posted April 18, 2014 Spr numer skrzyni, jezeli masz stara ty752 to wiskoza jest w sprzedam za 300. Jednak wg rocznika powinienes miec phase ll wiec pozostaje ci regenwracja lub szukanie okazji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajac_am Posted April 19, 2014 Share Posted April 19, 2014 Ja Ci nie poradze, ale powiedz co zrobiles, ze padlo wisko? Tak zeby bylo dla potomnych, ku przestrodze Powodzenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paweł.C Posted April 19, 2014 Author Share Posted April 19, 2014 Jeszcze całkiem nie padło, lecz na rozgrzanych mostach przeskakuje. Raczej standard. Wkońcu auto ma przejechane 280tys. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajac_am Posted April 19, 2014 Share Posted April 19, 2014 Pytam dlatego, że moje ma 304 tys. i puki co nic się nie dzieje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kralky Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 ja kiedyś kupiłem całą skrzynię z wolnegossaka dla samej wiskozy. Wychodziło najtaniej Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubabb Posted April 25, 2014 Share Posted April 25, 2014 (edited) czy da się to zrobić pod autem? da się... ps. chyba , ze wypiął sie pierścień wiskozy i narobił klopotów....( ale moze nie. ..) czy da się to zrobić pod autem? da się... ps. chyba , ze wypiął sie pierścień wiskozy i narobił klopotów....( ale moze nie. ..) Znam taki przypadek że seger się rozpadł i narobił szkód na zębatkach ale da się go zastąpić masywniejszym nowe wisko ponad 2000zł a regeneracja tak jak koledzy pisali wyżej. Mnie to w forku tez niestety za niedługo czeka jak się olej w skrzyni zagrzeje to na parkingu manewrowanie jest ciężkie Edited April 25, 2014 by kubabb Link to comment Share on other sites More sharing options...
ryjeks Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 Pytam dlatego, że moje ma 304 tys. i puki co nic się nie dzieje Masz od nowości auto czy wiesz, że na pewno wisko nie było ruszane ? Nie mówię, że nie jest pierwsze od nowości Link to comment Share on other sites More sharing options...
pininfarin01 Posted April 27, 2014 Share Posted April 27, 2014 czy da się to zrobić pod autem? da się... ps. chyba , ze wypiął sie pierścień wiskozy i narobił klopotów....( ale moze nie. ..) czy da się to zrobić pod autem? da się... ps. chyba , ze wypiął sie pierścień wiskozy i narobił klopotów....( ale moze nie. ..) Znam taki przypadek że seger się rozpadł i narobił szkód na zębatkach ale da się go zastąpić masywniejszym nowe wisko ponad 2000zł a regeneracja tak jak koledzy pisali wyżej. Mnie to w forku tez niestety za niedługo czeka jak się olej w skrzyni zagrzeje to na parkingu manewrowanie jest ciężkie ale nie czekaj z wymianą, ja też jak kupiłem pierwsze subaru to byłem "zielony" w tych sprawach, myślałem że tak ma być i skończyłem dyfer,ale człowiek uczy się na błędach i teraz już wiem o co chodzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paweł.C Posted April 27, 2014 Author Share Posted April 27, 2014 Nie jeżdżę dużo, a jeśli już to staram się skręcać tak aby nie przeskakiwało ( parkowanie na 3). Ale po wypłacie biorę się za naprawę, bo to nie ma sensu taka jazda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shake Posted September 15, 2015 Share Posted September 15, 2015 Podepnę się pod temat zeby nie zakładac nowego. Pacjent to Impreza 2.0 GX 125KM 2001r. przebieg 214 tyś. Od jakiegoś czasu przy ruszaniu niezależnie czy auto zimne czy już rozgrzane drgania przy ruszaniu zarówno w przód jak i w tył i na prostych kołach i na skręconych, dojazd do np. ronda, sprzęgło i redukcja i znów drgania początkowo myślałem że to sprzęgło bo już się kończyło ale po wymianie to samo... czytałem duzo na temat wiskozy ale jakoś pewności nie mam że to z jej powodu bo wszyscy piszą że wiskoza daje o sobie znac jak sie rozgrzeje i na skręconych kołach.. stąd więc moje pytanie czy ktoś miał podobnie i czy to faktycznie wiskoza czy szukac innej przyczyny Link to comment Share on other sites More sharing options...
quba_vip Posted September 17, 2015 Share Posted September 17, 2015 Podepnę się pod temat zeby nie zakładac nowego. Pacjent to Impreza 2.0 GX 125KM 2001r. przebieg 214 tyś. Od jakiegoś czasu przy ruszaniu niezależnie czy auto zimne czy już rozgrzane drgania przy ruszaniu zarówno w przód jak i w tył i na prostych kołach i na skręconych, dojazd do np. ronda, sprzęgło i redukcja i znów drgania początkowo myślałem że to sprzęgło bo już się kończyło ale po wymianie to samo... czytałem duzo na temat wiskozy ale jakoś pewności nie mam że to z jej powodu bo wszyscy piszą że wiskoza daje o sobie znac jak sie rozgrzeje i na skręconych kołach.. stąd więc moje pytanie czy ktoś miał podobnie i czy to faktycznie wiskoza czy szukac innej przyczyny Wymieniles caly komplet, czy tylko tarcze? Jezeli calosc, to przyczyn moze byc kilka: krzywe kolo zamachowe, padnieta poduszka, podpora walu... Nie sądzę, zeby wisko mialo cos do rzeczy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shake Posted September 17, 2015 Share Posted September 17, 2015 Tak cały komplet tarcza+docisk+łożysko. Muszę poszukac jakiegoś ogarnietego mechanika bo warsztaty w których byłem w subaru wymieniają jedynie klocki hamulcowe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daroot Posted September 17, 2015 Share Posted September 17, 2015 Wisko nie zawracaj sobie głowy, to nie tam szukaj problemu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now