Skocz do zawartości

Colin na X Games


mati

Rekomendowane odpowiedzi

Przymierzałem się do czegoś takiego, bo to świetny sposób na spędzanie wolnego czasu (ale trochę szmalcu trzeba dać :???: )

Konkretnie mam to na uwadze:

Obrazek

 

Obrazek

 

jezdziles juz na quadach, ale tak na powaznie, bo jezeli nie to proponuje zaczac od czegos slabszego i nie wsiadac na sportowy quad tylko na jakas przeprawowke na poczatek - pojezdzic rok, dwa i dopiero zabierac sie za Raptora (maksymalna predkosc mogl osiagac ok 140-150 km/h) ;)

 

Huzar105,

quad, ktorego pokazal Dawide-GP jest napedzany tylko na tylnia os i to sztywna, bez jakiegokolwiek mechanizmu roznicowego - ale dzieki temu wymiata konkret. Quady z napedem 4x4 sa typowo ciezkimi maszynami i na nich raczej nie poszalejesz. Najlepszy do zabawy jest quad sportowy taki jak w/w Raptor, ale nie na poczatek.

A w 10k PLNow to mozesz kupic quada chinskiego -

i ja mam takiego do sprzedania :mrgreen: za 3,5k PLNow poj 150 ccm, automat ze wstecznym biegiem, moc 11 KM, moment 12 Nm - ja waze 120 kg i ze mna sie napedza konkretnie.

A najlepiej mi sie jezdzilo na TRXie 350 ccm - juz mocna ale nie za ciezka - naped na tylna os, skrzynia manual z automatycznym sprzeglem

 

specjalnie napisałem że ma 4x4 bo sam od takie bym zaczoł pośmigać w błotku mała wyciągareczka :) słyszałem i widziałęm jak ludzie śmigali na podobnych raptorach :) zajebista sprawa :) :) :) quady są bardziej wywrotne jak motocykle, takie jest moje odczucie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mati: to ze Travis od dawna jezdzi w motocrossie to wiedziałem... i nie miałem tego na mysli, bo gadamy o X games a więc dotyczyło to rajdów w USA. gdzie Travis Pastrana zaliczył chyba starty w zeszłym sezonie, ale tak na prawdę dopiero w 2006 startuje na taką skalę aby móc zdobyc mistrzostwo, i tak blisko tego tytułu jest

 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze:

 

zajebista

 

:evil: :!:

 

po drugie:

 

quady są bardziej wywrotne jak motocykle, takie jest moje odczucie!

 

Nie jesli jezdzisz tak :) :

 

Obrazek

 

przy takim slajdzie wystarczy gazu odpuscic albo troche poglebic ruch kierownica lezysz z quadem a przy odrbinie szczescia quad zostanie a ty polecisz dalej :mrgreen:

 

a czterolapy w quadach to np honda trx 400 4x4 fajne cos ale nie poszalejesz jak na napedzanej, tylnej, sztywnej osi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co pokazał Dawide-GP to chyba Yamaha Raptor, nowy coś ok. 20k zł. I na pewno nie dla początkujących.

 

EDIT:

To co pokazałem na zdjątkach to Yamaha YFZ450! Nie raptor! lżejsza i szybsza od Raptora. Oba to quady sportowe, a wiec 4x2 napęd a nie 4x4, mimo tego to właśnie takimi można poszaleć. Owszem jest taki 4x4, bodajże z bombardiera i suzuki, ale one to bardziej na dakar się nadają! Niestuningowana 450 Yamahy osiąga prędkość do 110km/h według GPSu i dysponuje mocą 45KM, po ful tuningu osiaga te 160km/h oraz dysponuje mocą 78KM!!! :P kosztuje 36tys zł w Polsce, bez podług, grabbara i innych ddatków nadajacych charakteru i mocy quadowi, W USA za 35tyz zł mamy YFZkę po ful tuningu + ciuchy i sprowadzoną do Polski :D Podstawowy model YFZ typu stock to wydatek 21500 zł (wraz z cłem, transportem morskim i takimi tam). Do tego trzeba dodać koszt transportu z portu (tzreba po to pojechać :wink: )

 

EDIT (28.05.2007r):

Kilka sprostowań... seryjna YFZ450 objeżdża Raptora 660 po mocnym tuningu, ale Raptro 700 seryjny jest mocniejszy - 62KM, więcej Nm no i na wtrysku. Mimo, że cięższy i to aż o 22kg od YFZ450, to jednak posiada lepszy (o 0,02) stosunek mocy do masy. Środek ciężkości jest niestety usytuowany wyżej niż w YFZ, jednak crossowcy testujący Nowego Raptora stwierdzili, że więcej radości z jazdy daje właśnie YFM700R. Nawet ja sięprzekonuję coś do Raptora :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co pokazał Dawide-GP to chyba Yamaha Raptor, nowy coś ok. 20k zł. I na pewno nie dla początkujących.

 

To co pokazałem na zdjątkach to Yamaha YFZ450! Nie raptor! lżejsza i mocniejsza, szybsza od Raptora nawet tego 770! Na dodatek to quad sportowy, a wiec 4x2 napęd a nie 4x4, mimo to wymiata, a napęd 2WD lepiej sprawdził sie w ATV crossie, gdyż taki quad mniej waży! Owszem jest taki 4x4, bodajże z bombardiera i suzuki, ale one to bardziej na dakar się nadają! Niestuningowana osiąga prędkość do 80km/h i dysponuje mocą 45KM, po ful tuningu osiaga te 160km/h oraz dysponuje moca 78KM!!! :P kosztuje 36tys zł w Polsce, bez podług i innych ddatków nadajacych charaktweru i mocy quadowi, W USA za 35tyz zł mamy YFZkę po ful tuningu + ciuchy i sprowadzoną do Polski :D

 

 

po pierwsze yamaha w swoich specyfikacjach nie podaje mocy ani momentow obrotowych swoich quadow (od 2006 roku) - a na hamowni raczej nei da rady quada przetestowac, po drugie nawet w artykule, z ktorego wziales zdjecie jak byk stoi ze od 2006 roku raptor 700 (a nie 770 - do zeszlego roku byl 660 ale w tym podniesli nieco pojemnosc) ma wtrysk paliwa EFI, ktorego nie posiada YFZ450

poza tym Raptor 700 jest flagowym, najmocniejszym sportowym quadem yamahy

 

a co do ceny dodales juz transport (trzeba wyslac pelny kontener bo zadna linia drobnicowa nie przyjmuje z USA pojazdow mechanicznych i nie wazne czy nowe czy uzywane) do tego dojdzie clo jako import z krajow trzecich (6,5% od wartosci towaru powiekszonej o koszty frachtu do granicy unii ) oraz 22% VAT (od wartosci towaru, powiekszonej o kwote cla i transportu w unii)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EDIT:

No niestety... Raptor owszem był flagowym modelem, jednak obecny mistrz ATV w USA, Bill Ballance śmiga na YFZ450 06, nawet wypuścili specjalną edycję (Bill Ballance Edition) ku czci zwycięzcy! YFZ450 takze ma wtrysk paliwa [edit: NIE MA - nie mam pojęcia dlaczego tak napisałem :roll: )!!! Banshee również jest na gaźniku! Jak już zeszło na to, co jest najmocniejsze z quadów yamahy to jest nim bezapelacyjnie banshee, które mimo starej konstrukcji - silnik 2suw leje nowe 4suwy!! raptor nie jest najmocniejszy! A liczbę koników w Yamahach są podane na innych serwisach dilerskich - trzeba tylko poszukać! Istnieją już także hamownie do quadów, w Częstochowie mają jako pierwsi...

 

Jak na tor to tylko YFZ450 lub banshhe, ale banshee to diabeł :D, zaś do lasu i w plener to bardziej Raptor - posiada bieg wsteczny! ;) Uwzględniając YFM700R to taki YFZkiller wyrósł :mrgreen: Jednak seryjnie nadal Banshee mu odjeżdża...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg yamahy 450 jest wszedzie zasilana gaznikiem do 2006 roku byl to mikuni 33 mm a od 206 39 mm

raptor byl do 2006 roku zasilany 2-gaznikami mikuni 33 mm a od 2006 jest EFI -

banshe ok jest najmocniejszym 2-suwem (51 KM) ale np ma tylko 50 Nm przy 7000 obr a Raptor ma 55 Nm przy 5500 obr - wiec duzo lepiej sie zbiera z dolu

 

a na 450 moze i wygral tyle ze nie szdl w jednej klasie z raptrami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie w jednej klasie z rapkami jak tak! YFZ 450 seryjna potrafi wygrać z mocno tuningowanym raptorem! (powołuję się na opinie ekspertów - wieloletnich riderów z quady śrem. A co do banshhe (jak "powiadasz") i tych 5Nm mniej w stosunku do raptora to w praktyce jest wręcz przeciwnie! banshee lepiej się zbiera, przez co w zakrętach nie ma sobie równych, a jak się rozkręci ta "wiertarka" (tak się określa banshee) to już w ogóle odlot! :P Nie wiem czy odlądaliście w necie jak banshhe na pokonało mustanga w sprincie :lol:

 

Raptor jest bvardziej uniwersalny! (ze względu na bieg wsteczny :P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie w jednej klasie z rapkami jak tak! YFZ 450 seryjna potrafi wygrać z mocno tuningowanym raptorem! (powołuję się na opinie ekspertów - wieloletnich riderów z quady śrem. A co do banshhe (jak "powiadasz") i tych 5Nm mniej w stosunku do raptora to w praktyce jest wręcz przeciwnie! banshee lepiej się zbiera, przez co w zakrętach nie ma sobie równych, a jak się rozkręci ta "wiertarka" (tak się określa banshee) to już w ogóle odlot! :P Nie wiem czy odlądaliście w necie jak banshhe na pokonało mustanga w sprincie :lol:

 

Raptor jest bvardziej uniwersalny! (ze względu na bieg wsteczny :P)

 

nie chodzi o 5Nm momentu tylko o moment w ktorym one sie pojawiaja jak myslisz dlaczego diesle lepiej startuja?

a mustang ogolnie jest mulowatym utem i w automacie w wiekszosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EDIT:

Byłem na zawodach i widziałem start YFZ450 z baaardzo niedoświadczonym kierowcą (to był jego 2start w sezonie - bo śledziłem jego poczynania), oraz start Raptorka 660 kierowanym przez doświadczonego motocrossowca (to był jego trzeci sezon) i YFZ450 przy starcie (pierwsze 15m) już go odstawiła o długość quada! Później odległość była większa! I nie było tu błędu kierownika Rapka, gdyż startowali w 5 biegach i w każdym YFZ odsadzała Raptora. Szkoda że banshhe nie było :P To by pozamiatała wszystkich :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...