Jump to content

Jaki jest koszt utrzymania Impreza GH 2010 Diesel 2.0


Shat

Recommended Posts

Witam

Panowie kusi mnie kupno samochodu takiego jak w temacie. Zastanawiam się tylko czy koszty utrzymania są podobne jak w podobnej klasy autach czyli Golf, Civic, Ceed? Ta wersja imprezy to nie jest jakieś STI więc oczekuję że koszt utrzymania będzie podobny do normalnego auta prawda? Nie chodzi mi tutaj o spalanie tylko raczej o części.

 

Cena auta na otomoto jest na moje oko niewysoka więc jeżeli nie ma żadnych haczyków to będę go brał :) W ogóle wcześniej nie patrzyłem na ceny takich wersji bo zawsze impreza kojarzyła mi się z WRX którego cenę mniej więcej znam i jest dla mnie zbyt wysoka niestety, ale jak zobaczyłem cenę tego diesla to się miło zaskoczyłem. One naprawdę są takie tanie czy to jakaś podpucha? Dodam że auto nie ma służyć do świrowania, oczekuję normalnego wozu które po prostu nie zamula (czyt. zbiera się lepiej niż większość na drodze). No i ten wygląd mnie rozbraja ;)

 

Przy okazji czy to tylko zdjęcia są tak korzystnie zrobione czy faktycznie to autko:
http://otomoto.pl/subaru-impreza-2-0-boxer-4x4-igla-ksiazka-ser-C32842535.html
wygląda lepiej od np. tych:
http://otomoto.pl/subaru-impreza-2-0-d-C32867139.html

http://otomoto.pl/subaru-impreza-d-rs-C32298633.html

 

PS. 

Nie wiem jaka jest tutaj polityka odnośnie wstawiania linków do aukcji, jeżeli nie wolno to kajam się i usunę jeżeli da się edytować.

Link to comment
Share on other sites

Dzień dobry,

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/60648-tutaj-sie-witamy-dzial-dla-nowych-forumowiczow/page-637

 

 

 

zawsze impreza kojarzyła mi się z WRX
mnie się zawsze kojarzyła z STi najbardziej.

 

 

 

One naprawdę są takie tanie czy to jakaś podpucha?
  są relatywnie tanie w zakupie ale jest kilka szczegółów dotyczących silników diesla o czym dowiesz się z lektury forum.

 

 

Dodam że auto nie ma służyć do świrowania, oczekuję normalnego wozu które po prostu nie zamula (czyt. zbiera się lepiej niż większość na drodze)

Nominalnie to większość diesli 2.0 TDi VAG zbiera się lepiej niż ten ( na suchym i zależy w jakiej budzie), łatwość tuningu elektronicznego i taniość powoduje, że po drogach jeździ bardzo dużo szybszych niż w standardzie diesli.

 

 

 

 

No i ten wygląd mnie rozbraja ;)
coś w tym jest ;)

 

 

 O kolejne auta pytaj w " Zakup kontrolowany".

Link to comment
Share on other sites

No i warto mieć w zapasie zapasowy silnik ale o tym już było....

Link to comment
Share on other sites

Palnij głową w ścianę.

 

JAk myślisz,że kupisz diesla to będzie taniej , to jest zupełnie odwrotnie. Wtryski,dwumasa,sprzęgło,shortblock.I będzie płacz. Jak chcesz subaru to kup sobie właśnie WRX lub GT.

Link to comment
Share on other sites

Palnij głową w ścianę.

 

JAk myślisz,że kupisz diesla to będzie taniej , to jest zupełnie odwrotnie. Wtryski,dwumasa,sprzęgło,shortblock.I będzie płacz. Jak chcesz subaru to kup sobie właśnie WRX lub GT.

Albo inne 2,5 T. Po zakuciu żywotność ponoć wzrasta aż o kolejne 40 tys km (średnio)....tak było w moim przypadku ............

A wracając do SBD to ja forkiem 2008 zrobiłem 150 tys km i nic nie wymieniałem. Nowy właściciel uparł się na wymianę sprzęgła przed zakupem (okazało się, że faktycznie się kończyło). Więc mogę powiedzieć, że jestem zadowolony z SBD - ale stres był....w moim otoczeniu znajomych na 4 padły 3 (legas, forek, otbc)

Link to comment
Share on other sites

 

Palnij głową w ścianę.

 

JAk myślisz,że kupisz diesla to będzie taniej , to jest zupełnie odwrotnie.w moim otoczeniu znajomych na 4 padły 3 (legas, forek, otbc)

 

Edited by Sławek1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...